kysymys miehille
Jos olet mies joka tykkää tisseistä erityisen paljon. Voisitko olla parisuhteessa ilman pettämistä naisen kanssa jolla on pienet tissit jos nainen kuitenkin tyydyttää kaikki halusi muilla tavoin.
(tässä tapauksessa anaalia saa milloin haluaa, suihinottoja milloin haluaa ja mitä vaan ehdottaa)
Kysyn koska mieheni rakastaa isoja tissejä ja minulla on tosi pienet. Annan hänelle seksiä niin paljon kun hän haluaa, milloin vaan,missä vaan, mitä vaan. Itse haluaisin jopa enemmän kuin mies. Mies on usein vihjaillut hänen tissi fantasioistaan minulle, en tiedä miksi kun en niitä pysty toteuttamaan. Nyt epäilen vahvasti että hänellä on joku pano (en jaksa avata tätä enempää) ja mietin johtuuko pettäminen siitä että minulla ei ole tarjota hänelle kaikkea vaikka kuitenkin enemmän kuin moni edes haaveilee saavansa.🤷🏼
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina tykännyt pienistä tisseistä. Vaimollani ollut aina isot tissit. Mutta en ole ollut niin tyhmä, että olisin kertonut vaimolleni tykkääväni pienistä, koska muuten olisin arvostellut vaimoni ulkonäköä. Mies joka arvostelee vaimonsa ulkonäkö on idiootti ja juntti. Tulee vielä katumaan sanomisiaan tai jos on oikein idiootti niin ei edes ymmärrä miksi seksi väheni.
.. " juntti = perus (suomalainen) ihminen" ?
Aika monet. On..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ap:lle: millaisesta pillusta miehesi pitää? Juuri sellaisesta kuin sinulla on vai käykö hän panemassa jotain toista; viivapillua / ulkonevilla häppäreillä varustettua?
Kysymys sinulle.
Kumpaa vittua on parempi vetää päähänsä. Viivapillua vai ulkonevilla häppäreillä varustettua?
Outo kysymys.
Jos sinne pitää jotain muuta työntää kuin penis niin nyrkki siinä tapauksessa.
Voisin. En minäkään ole täydellinen, vaan kaikkea muuta. A-E koot ovat just hyviä omaan makuun.
m49
Monesti kumppani fantasioi erilaisista asioista mutta totuus on se että kenet hän/sinä olet valinnut niin olet hälle täydellinen jos vain rakkaus on aitoa. Toivon vaan ettei miehesi ole niin tyhmä ja jälkeenjäänyt että pettäisi mokoman takia. Toivon myös että hän ei ole vihjaillut tissifantasiastaan loukataksesi sinua. Ehkä sun pitää vaan nostaa kissa pöydälle ja kysyä suora mielipide ja vastaus pettäisitkö minua isotissisen kanssa. Nimimerkillä: "kaikki tissit ovat ihania - mies."
Vierailija kirjoitti:
Monesti kumppani fantasioi erilaisista asioista mutta totuus on se että kenet hän/sinä olet valinnut niin olet hälle täydellinen jos vain rakkaus on aitoa. Toivon vaan ettei miehesi ole niin tyhmä ja jälkeenjäänyt että pettäisi mokoman takia. Toivon myös että hän ei ole vihjaillut tissifantasiastaan loukataksesi sinua. Ehkä sun pitää vaan nostaa kissa pöydälle ja kysyä suora mielipide ja vastaus pettäisitkö minua isotissisen kanssa. Nimimerkillä: "kaikki tissit ovat ihania - mies."
Jos tykkää isoista rinnoista niin eihän niiden hyväileminen pettämistä ole - jos ei siis paneminen kiinnosta.
Voi pettää mistä syystä tahansa, et sinä voi sitä estää tisseillä etkä millään muullakaan. Pettäminen on hyvin positiivinen asia, koska silloin huomaa erehtyneensä.
Minä rakastan todella isoja rintoja mutta olen seurustellut myös naisten kanssa joilla oli pienet
eikä olisi tullut mieleenkään pettää heitä sen vuoksi. Eräänkin kanssa olimme yhdessä 8 vuotta, seksielämä oli hyvää, en pettänyt eikä hänen tissien koollla ollut mitään tekemistä sen kanssa miksi lopulta erottiin.
Minusta on aivan sama minkä kokoiset rinnat naisella on, kunhan nainen on itse tyytyväinen niihin ja kantaa ne ylpeydellä oli suuret tai pienet, AP kuulostaa unelma naiselta kun antaa peppua myös..... Oispa sinunlaisia enemmän 648
Minusta on aivan sama minkä kokoiset rinnat naisella on, kunhan nainen on itse tyytyväinen niihin ja kantaa ne ylpeydellä oli suuret tai pienet, AP kuulostaa unelma naiselta kun antaa peppua myös..... Oispa sinunlaisia enemmän 648
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina tykännyt pienistä tisseistä. Vaimollani ollut aina isot tissit. Mutta en ole ollut niin tyhmä, että olisin kertonut vaimolleni tykkääväni pienistä, koska muuten olisin arvostellut vaimoni ulkonäköä. Mies joka arvostelee vaimonsa ulkonäkö on idiootti ja juntti. Tulee vielä katumaan sanomisiaan tai jos on oikein idiootti niin ei edes ymmärrä miksi seksi väheni.
Olet fiksumpi kuin mieheni. Olen pieni peppuinen nainen ja luustoni ja kaikki tekee jo mahdottomaksi sen että omaisin päärynä vartaloa. Noh...mieheni on usein tehnyt erittäin selväksi että pitää nimenomaan isoista pyöreistä pepuista. Ja kuinka kiihottavia ne isot peput ovat hänen mielestään. Hänen lempiasento on takaapäin. Kun tarpeeksi kauan kuuntelee toisen ihailua jostain mitä et ole etkä pysty tarjoamaan alkaa se hieman ketuttamaan. Lopulta seksi väheni ja annoin pääasiassa suihinottoja. Noh,.niissäkin mies usein halusi kertoa miten fantasioi samalla iso peppuisesta halukkaasta naisesta jota hän saa panna takaapäin ja kuinka kiihottavaa sen ison pepun katsominen on..eipä ole enää seksielämää oikeastaan minkään laista. En koe olevani haluttu ja seksi miehen kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. Haaveilkoon pepuistaan yksinään. Luulen että eroamme koska ei tämä ole mielestäni hyvä parisuhde.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet fiksumpi kuin mieheni. Olen pieni peppuinen nainen ja luustoni ja kaikki tekee jo mahdottomaksi sen että omaisin päärynä vartaloa. Noh...mieheni on usein tehnyt erittäin selväksi että pitää nimenomaan isoista pyöreistä pepuista. Ja kuinka kiihottavia ne isot peput ovat hänen mielestään. Hänen lempiasento on takaapäin. Kun tarpeeksi kauan kuuntelee toisen ihailua jostain mitä et ole etkä pysty tarjoamaan alkaa se hieman ketuttamaan. Lopulta seksi väheni ja annoin pääasiassa suihinottoja. Noh,.niissäkin mies usein halusi kertoa miten fantasioi samalla iso peppuisesta halukkaasta naisesta jota hän saa panna takaapäin ja kuinka kiihottavaa sen ison pepun katsominen on..eipä ole enää seksielämää oikeastaan minkään laista. En koe olevani haluttu ja seksi miehen kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. Haaveilkoon pepuistaan yksinään. Luulen että eroamme koska ei tämä ole mielestäni hyvä parisuhde.
N36
Hyvä, että puhuitte asiat selviksi. Tsemppiä!
Jos tykkää isoista rinnoista niin eihän niiden hyväileminen pettämistä ole - jos ei siis paneminen kiinnosta.
Jaaha. No sittenhän isoista kaluista tykkäävät vaimot voivat runkata ja ottaa suihin jättikulleja vaikka joka päivä.
Eihän se ole mitään pettämistä elleivät ota niitä alapäähän mikä tuottaisi naisellekin nautintoa.
Olen "tissimies" ja se on vaimoni mielestä aika hauskaa... Tisseissä on oleellista se, että kenellä ne ovat.
Muitakin ihailen kyllä, mutta vain hienotunteisen huomaamattomasti. Ne vaan ovat niin kauniita, esteettisesti, osa kaunista maailmaa ympärilläni. Nainen on ihanin asia mitä miehenä tiedän ja rinnat ovat niin näkyvä osa naiseutta, niiden kauniit muodot ja kauniit värähtelyt jotka vaatetuksen alta voi osin nähdä, osin aavistaa.
Tämä ihailu konkretisoituu sen naisen kautta, jota olen luvannut rakastaa kunnes kuolema meidät erottaa. Hänen rintoihinsa kosken, saan koskea, yhä vuosikymmenien jälkeen veri kuohahtaa... Haluan kuitenkin että vaimoni tietää sen, että kaikesta huolimatta tissit eivät ole objekti sinänsä, vaan (kirjaimellisestikin) kouriin tuntuva osa naisellisuutta ja erityisesti juuri hänen naisellisuuttaan, joilla lapsemme on ruokittu ja joita ensimmäisistä yhteisistä hetkistä lähtien olen palvonut osana häntä. Kun hellästi niihin ihanuuksiin tartun, tai tunteiden kuumetessa rajummin, parhaani mukaan hilliten itseni ettei se tee kipeää, niin rakkaudesta sen teen, kertoen sillä tavalla että hän on ainoani ja kelpaa minulle, haluan häntä ja juuri häntä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. No sittenhän isoista kaluista tykkäävät vaimot voivat runkata ja ottaa suihin jättikulleja vaikka joka päivä.
Eihän se ole mitään pettämistä elleivät ota niitä alapäähän mikä tuottaisi naisellekin nautintoa.
Asia on juuri näin kuten kerrot.
.. "epäilen vahvasti ". hyvin sanottu.. tai.
Sitten ei?