Onko tämä surusta johtuvaa?
Isäni kuoli 5 viikkoa sitten. Kun sain tiedon, alkoi heti huimaa maan ja vasen käsi puutui. Pelästyin että sydäri tulee. Sen jälkeen välillä edelleen huimausta ja käden puutumista. Beetasalpaajat mulla oli ennestään käytössä joten ottanut propral 40mg kahdesti päivässä. Lisäksi nyt viisi viikkoa ollut lämpöilyä. Ruumiinlämpö nousee ja laskee monta kertaa päivässä. Päänsäryt alkoivat heti hautajaisten jälkeen. Aivan järkyttäviä särky kohtauksia. Onko muassa joku vika, kenties sydänlihastulehdus vai onko normaalia surutyötä? Milloin tämä loppuu. Olen tosi väsynyt
Kommentit (4)
Mua huippaili monta viikkoa isäni kuoleman jälkeen. Tavallaan totuin siihen, kun huomasin, etten pyörry/kaadu tms. kuitenkaan. Sama reaktio tuli, kun veli kuoli. En tiedä, mistä johtui. Surusta joo, mutta noin elimellisesti. Verenpaineseen on lääkitys. En käyny lekurissa.
Ihan ensin: lopeta se jatkuva lämmön mittaaminen ja itse tarkkailu! Jos monta kertaa päivässä kokeilee, onko kuumetta, niin totta kai kaikenlaisia oireita tulee.
On ihan normaalia kokea erilaisia tuntemuksia etenkin silloin, kun keskittyy miettimään, mitä outoa mahtaa nyt tuntua.
Paniikkituntemuksia, menee varmaan ohi ajan myötä.
Osanottoni suruusi. Isän menetys on iso suru.
Voi olla surusta johtuvaa. Silti, tai jopa suuremmasta syystä, kannattaa käydä lääkärissä. Suru, tragedia, surullinen elämänmuutos yms altistaa sydänvaivoille.
Mene siis lääkäriin hetimiten.