***3-kuumeilijat*** Vko49
Mukavaa viikkoa kaikille!
Kommentit (37)
Voi vitsi en nyt muista nimimerkkejä... Mutta pahoittelut tädistä niille joille se tuli. Innolla uuteen kiertoon!
Onnittelut plussasta kaikille plussanneille!!!! Vauvaliimaa mukaan ja paljon!!!!
Viikonloppu meni taas hurahtaen! Sain ikkunat pestyä ja laitettua jouluverhot ja loput jouluvalot on nyt ikkunoilla! Sais vaan tulla lunta että sais paremman joulutunnelman!
ON: Taas tuli tänä aamuna nega! Soitin neuvolaan ja kehottivat odottelemaan tätiä vielä tän viikon!!! =(
Viikonloppuna käskivät vielä testata ja jos vielä nega niin sitte lääkäriin. Neuvolatäti sanoi pitävänsä peukkuja plussalle!
mp73 yk2, kp 38/n.30 (ennen pillereitä kp28)
Flinalle ja Mamitukselle hurjan paljon onnea ja " jykevää" vauvaliimaa matkalle mukaan: ) Ihana kuulla plussauutisia
Äiti1972; Mukava kuulla, että yhteinen elonne miehesi kanssa tuntuu vastarakastuneiden ololta.Kummasti ne yhteiset hetket kahdenkesken piristävät arkea: ) Ei muuta kuin vällyihin vain tänäkin iltana jos kerran maistuu...
mp3; toivottavasti se plussa paukahtaa tällä viikolla testiin, kurjaa tuo odottelu.
On; hengissä selvittiin siitäkin tädin tulosta, nyt se jo onneksi pakkailee laukkujaan ja saadaan ruveta odottelemaan seuraavaa ovista.Korkealta taas rysähdettiin alas ja päätinkin pitää tässä kierrossa vähän matalampaa profiilia...ei liikaa itsetutkiskelua, ei testien ostamista ennenkuin menkat on oikeasti myöhässä..(senkun taas näkisi): ) Aika jännä juttu, kun viikonlopun aikana näin kaksi erilaista unta, joissa plussasin....enteileeköhän pahaa tulevan kannalta: /
-Happy kp3/26-28 yk3
muualla...tarkoitin kyllä mp73 enkä mp3 (ostin juuri kyseisen soittimen lahjaksi):))))))))
Täällä on myös yksi kolmoskuumeilija tunkemassa mukaan keskusteluun :) Olen kahden tytön äiti ja kolmatta naperoa toivotaan täysillä. Ikää on kolmekymmentä ja miehellä suunnilleen saman verran. Kuumeilu on vaivannut jo pidempään, mutta vasta tästä kierrosta ollaan päästy sanoista tekoihin eli itse yritykseen. Aiempien lasten kohdalla ei ole tarvinnut paljon yritellä, vaan olemme olleet siitä onnellisessa asemassa, että melkein heti ehkäisyn loppumisen jälkeen on tärpännyt. Toivottavasti myös nyt...
Tirrukka
Täällähän minäkin, puolipassiivinen palstailija :) On ollut niin kiire lasten ja työn parissa, että en ole paljon ehtinyt palstailla, enkä edes keskittyä tähän raskautumiseen!? Joka tapauksessa tervetuloa kaikki uudet ja onnittelut plussanneille, Lumituulelle, Flinalle ja muillekin (olen tosi pahoillani, että en muista kaikkien nikkejä)!
).( Mulla on siis yk 1 menossa ja myös 1. kierto hormonikierukan poiston jälkeen. On ollut niin outo kierto, sekalaisia vuotoja ekat pari viikkoa ja MINKÄÄNLAISTA oviksen tapaistakaan en ole havainnut, että epäilen hormonitoiminnan vielä hakevan omaa uomaansa. No nyt on joka tapauksessa jo kp 25 meneillään, että kohta toivottavasti saan aloittaa uuden kierron puhtaalta pöydältä ja lupaan keskittyä sitten vähän paremmin tähän projektiin ;)
Plussatuulia puhaltelen kaikille tasapuolisesti!
Hoksasin että edellisviikon pinoonkin oli tullunna tekstiä, mutta eikait se haittaa. =)
Tervetuloa uusille!
Lähdenpäs törsäämään veronpalautus-rahat joululahjoihin ymym kivaan! Jotain positiivista tähän odotteluun!
Eipä ihmeellistä sitten eilisen, odottelua vaan! Eikä oireita edelleenkään!!! Pientä alavatsa tuntua oli illalla, mutta ei muuta! HÖ!!!
Plussaonnea! Piinailuja! Ovisbongailuja!
mp73 yk2, kp 39/n.30 (ennen pillereitä kp28)
Toivottavasti tämänkin viikon pino pysyy hengissä. Tuntuu ihmeellisesti tuo viime viikkoinenkin pysyvän voimissaan.
Ona: Onnea plussasta. Eikö apteekin oma olekin varmaksi havaittu testi. Tarrasukkia hurjasti mukaan.
Tervetuloa uusille!
Tarald, joko olet palannut risteilyltä? Oliko mukavaa?
Äiti1972 yk1 kp14/~28
Eli kolmosta kuumeillaan kovasti! Pitää lukea teidän juttuja läpi, jotta voin sitten kommentoida jotain. Nyt vain tällainen pikainen viesti. Plussaonnea kaikille!
Reissu oli onnistunu vaikka toivoinki et mies ois ollu mukana ni oltais enemmän voitu mennä tyttöjen ehdolla. Onneks mun vanhemmat on tosi ymmärtäväisiä ja jakso puuhailla tyttöjen kaa ja olla välillä leikkihuoneessaki ni ite pääsin kauppaan tms. Tulipahan taas syötyä hyvin ja käppäiltyä kunnolla Tukholmassa. Käytiin kans lelumuseossa ja tytöt tykkäs siit paikasta.
Oon taas vähän ulkona palstan kuulumisista ku oon ollu monta päivää poissa mut enköhän kohta pääse taas mukaan...
Flina ja mamitus ja Ona: Onnea plussan johdosta :)
Niille joille täti saapu niin pahoittelut ja tsemihalaus. Tädin tulo on aina kova pudotus pohjalle!
Äiti1972 ja muut ovislaiset: touhukkaita ovispäiviä ja parin viikon päästä jännätään!
mp73: Ikävää ku kierto venyy ja testi näyttää negaa. Jospa se vielä plussaks muuttuis.
Tervetuloa uudet mukaan eli Tirrukka-78 ja Rsna
ON: Mulla tuli taas perjantaina vähän tuhrua ja verta ja taisin siitä täällä mainitaki. On jo toinen kierto kolmosen yrityksessä ku tulee välivuotoa. Menin sit eilen lääkärille ja onneks kaikki oli kunnossa. Mulla oli eilen kp13 ja lääkäri sano et joko ovis on jo tapahtunu tai sit ei taida olla ovista ollenkaan tässä kierrossa ku ei oo kasvaneita munarakkuloita oottamassa. Että sekin ärsyttää jos onki ovuloimaton kierto...
Oon tehny ovistestejä perjantaista lähtien ja pe näytti tosi haaleeta, la vähän vähemmän haaleeta ja eilen haaleeta myöski mut tänään vahvempaa ku kontrolliviiva. Tietääks joku et voiko testi näyttää noin vahvaa viivaa jos ei ovista tapahdu? Mä oon taas ihan ymmälläni ja mietin et onkohan ollu montaki ovuloimatonta kiertoa ku testit näyttää kuitenki ovista? Lääkäri viel sano et unohda ovulaatiotestit ja kyllä se vauva tulee sit ku on tullakseen mut mä oon ainaki aika malttamaton niin ku taitaa monet muutki olla...
Tarald yk4 14/27
Tervetuloa mukaan kaikki uudet!
Ja hirmuisesti onnea niille joille se plussa pärähti testiin. =)
Ihanaa kun kuulee plussa uutisia.
Meillä ei mitään tapahdu. Kyllä kierron alkuaika on tylsää.
No onneksi en menkoista masentunut. Oon tänäänkin maalannut kukkaset lastenhuoneeseen ja eilen maalasin eteisen.
Piparkakkutalo pitäs väsätä lähipäivinä ja lattiat pestä.
Mutta eka selvittävä järkyttävästä pyykkivuoresta.
Menkat on loppumaisillaan ja oon sitä odotellutkin.
Nyt kaikille intoa ja tarmoa peittojen alle, että saadaan lisää plussa uutisia. =)
Tsirppana yk2 kp4/31
Hengailen nyt vielä täällä, kun en tohdi vielä siirtyä Kotiloihin...
ONAlle suuret onnittelut plussasta!! Sitähän se haamuviiva jo enteilikin. Tosi hieno juttu. Päästään kotiloihin nyt samaan aikaan, toivottavasti ;)
TARALD: Onpa merkillistä tuo, että ovistesti näyttää ovishuippua, vaikka ovista ei tapahtuisikaan. Ehkä ne siis voivat näyttää huippua johonkin hormonivaihteluun perustuen silloin kun ovulaatio tapahtuisi, jos tapahtuisi. Tai jotain. Selitän ihan sekavasti taas. Toivotaan, että ovulaatio olisi tapahtunut jo ennen lääkärissä käyntiä, eihän sekään ole mikään mahdottomuus!
MP73: Kylläpä sulla kierto venyy... Pidän täällä peukkuja, että se plussa vielä tulisi tässä kierrossa! Jaksamista nyt tähän viikkoon, odottelu on kurjaa mutta onneksi on nämä joulutouhut!
EPPU2: Toivottavasti ensi kierto on jo selkeämpi ja pääset " kunnon yritykseen" ... Niin ja tietysti toivotaan, että se ensi kierto sitten alkaisi pikapuoliin :)
Ja tervetuloa kaikille uusille ja plussia kaikille! (Heh, kirjoitin eka " pulssia" , ja sitäkin tietty toivon kaikille ;))
Flina rv 4+5
Katsottiinpas eilen linnanjuhlia ja jatkoilla pöllyteltiin peittoja: )) No eipähän tuosta kerrasta ollut muuta hyötyä kuin harjoitus; ) Niin alkuvaiheessa kiertoa taas mennään, että ehtii harjoituskin muuttua kierron matkassa " pakkopullaksi" ....toivotaan ettei näin kuitenkaan kävisi.
Mukava juttu, kun Flinakin jaksaa vielä käydä kertoilemassa kuulumisia...Leppoisaa odotusaikaa sinulle:)
Tsirppanan kanssa mennään taas aika samoilla päivillä, saadaan sitten loppukuusta jännitellä yhdessä.Ja taitaa siellä olla joku muukin, joka putosi viime kierrolta...yhdessä vain eteenpäin.
Ensi viikolla alkaakin taas piinaviikko, ainakin muutamalla.Jospa saadaan taas muutama plussa tälle vuodelle.
Tylsää kun tuota vettä jaksaa sataa...on vähän Joulufiilikset kadoksissa...
-Happy kp6/26-28 yk3
Tulin vaan poikkee sanomaan, että ovishuippu ei takaa, että munasolu irtoaa. Se kertoo vain, että tarvittava määrä hormoonia on kehossa munasolun irtoamiseen. Tämä on ihan gyneltä kuultu juttu ja samainen löytyy ovistestejä käsittelevistä saiteistakin. Valitettavasti näin...
En osaa päättää olenko lintu vai kala, siis raskaana vai ei kun ei hemputti soikoon tunnu vieläkään missään. Olen siis epävarma vielä 9 päivää ja sitten ultra.
Plussaonnea kaikille ja tarrasukkia plussanneille!
Lumituuli rv 6+5
minäkin tässä uskaltauduin tälle puolelle ja bongasin, että sulla 02 ja 06 syntyneet lapset entuudestaan. täälläpä myös. nyt toiveena pieni ikäero nuorimmille :-)
kiva pino tämä, on vähän erilaista kuumeilla kolmatta kuin ekaa tai tokaa...
Tervetuloa uusille. Mukavaa, että jatkoa löytyy, kun väki siirtyy Kotiloihin. Sehän meidän kaikkien seuraava osoite saisi olla!
Tarald: Mukavaa, että oli onnistunut reissu. Kyllähän oman perheen kanssa olo on aina erilaista kuin se, että mukana on " vieraita" . Tosi harmi, ettei ovulaatiota löytynyt tähän kiertoon. Toivotaan, että keho valmistuu nyt hyvin uuteen kiertoon. Toivottavasti joulu vie nyt ajatukset ja uusi vuosi tuo uudet uutiset.
Happy ja Tsirppana: harjoitus tekee mestarin...
Flina ja Lumituuli: mukava kuulla teistäkin. Vaikka mä ainakin käyn jo lukemassa kotiloidenkin kuulumisia, onhan siellä täältäkin tuttja.
Omassa olossa ei olekaan mitään kerrottavaa. Vielä ei ole piinaviikkokaan. Ovista olen yrittänyt pongata pelkän toispuoleisen vatsakivun perusteella. Kp13 alkoi tuntumaan ja oikeastaan kp14 tuntui vielä koko päivän. Osaako kukaan sanoa tämän perusteella mikä on oikea päivä. Aiemmissa kahdessa kierrossa kipu on tuntunut kp12 vain jonkun aikaa. Yrityksen puutteeseen tämä kierto ei ainakaan tyssää, ennemminkin liikayritykseen. No viikonlopuksi lähdetään mun vanhempien mökille, joten eiköhän tahti laannu...
Äiti1972 yk1 kp16/~28
Onpa hauska, että sulla on saman ikäisiä lapsia! Me kanssa ajattelimme, että olisi mukava pieni ikäero. Mssäs päin asustelette?
asumme Espoossa ja tytöt syntyneet 02/02 ja 06/06, mites teillä? tässä vasta hiukan uskaltaa toivoa, ja ellei kolmatta koskaan saisikaan niin silti olisimme hyvin onnellisia näistä kahdesta. Kun on nyt huomannut miten paljon isosisko viihdyttää ja rakastaa pienempää niin kai sitä pärjäisi kolmenkin lapsen kanssa :-)
Moisle
Sama kaupunki ja lapset 11/02 ja 05/06 : ) On niin vilkasta tämä meidän viestien vaihto, että jos jatkossa tulee, niin pitäisikö hoitaa sähköpostitse.... Ettei vaan täällä häiriköidä ; )
Plussaonnea teille!
Niin tunnutaan menevän samoilla kierronpäivillä.
Toivottavasti plussataan kummatkin tällä kierrolla niin päästään kotiloihin jatkamaan samoilla raskausviikoilla. =)
Täällä ei mitään kummoista. =)
Tsirppana yk2 ja kp 6/31
Viikonloppuna en ehtinytkään lukemaan kuulumisia.
Flina: Onnea viivan vahvistumisesta!
Mamitus: Onnea vahvasta plussasta!
Ona: Toivottavasti haamut vaihtuvat vielä " oikeaan" plussaan. Tsempiä!
Happy, Tsirppana ja Tari: Ikävää, että täti löysi paikalle. Parempaa onnea uuteen kiertoon. Toivottavasti joulun tulo piristää ja antaa hetkeksi uutta ajateltavaa.
Taraldko kyseli lasten nukuttamisesta. Meillä pojat nukkuu samassa huoneessa. Laitetaan heidät samaan aikaan nukkumaan ja jäävät useimmiten kiltisti odottamaan unta. Esikoista nukuttelin pitkään imetyksen lopettemisen jälkeen. Jossain vaiheessa vaan väsyttiin ja muutaman päivän huudon jälkeen nukahtaminen alkoi sujua. Kuopusta huudatinkin sitten heti kun yösyötöt loppuivat (n. 8kk) ja siitä saakka ovat molemmat nukkuneet hyvin (kop, kop koputtaa puuta). Tietysti välillä on kausia jolloin huutelevat, mutta periaatteessa.
ON: Aamulla oli toispuoleista vatsakipua, vieläkin välillä vihloo. Olisikohan ovis käsillä... Viikonloppuna on pööllytelty kiitettävästi peittoja ja tänään illalla voisi vielä varmistella kun on vauhti päällä=).
Tästä alkaakin sitten pitkä tylsä odotuksen odotus. Niin kuin Flina sanoi " Hyväruoka, parempi mieli" . Miten voikin 15-vuoden jälkeen olo olla kuin vastarakastuneella!
Onnellista viikkoa kaikille: Äiti1972 yk1 kp13/~28