Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heka nostamassa vuokria yli 10% vuoden vaihteessa

Vierailija
15.05.2023 |

Jo tänä vuonna oli harvinaisen korkea korotus vuokriin, mutta tuo on jo todella suuri korotus. Onko edes laillista nostaa kerralla noin paljoa?

https://www.hekaoy.fi/fi/uutiset/vuoden-2024-vuokrankorotuksista-tuloss…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuota allekirjoita ihan siitä syystä että vuokria on pakko nostaa. Ei se mikään ilmainen palvelu ole,hei haloo. Rahaa pitää takoo,korosta huolimatta. Mun puolesta nostakoon vaikka 100% en mä siellä asu :)

Vierailija
22/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa kitinää,ette te mitää tolle mahda. Vuokra nousee ja PISTE, onko selvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te asutte vuokralla??? Oma kämppä maksaa about 500 + yhtiövastike = about 800-900 euroa. Ainiin ja tämä vantaalla,espoossa ja hesas. Turha kitistä. Mulla 3 kämppää ja tiedän mistä puhun. Toki vuokra on 1200-1400 euroa kk ja siitä loput on katetta. Siitä katteesta menee veroa 30%.

Vierailija
24/30 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisten vuokranantajien varsinkin kannattaa olla tarkkana, ettei kyseessä ole bulvaani.

Mikäli on vuokria maksamatta ja muuta sellaista, niin tili ja puhelinnumerot poliisille, joka alkaa sitten tutkimaan sylttytehtaan alkuperää.

Vierailija
25/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muullakaan kuvittelit? Oletko sitä nerokasta porukkaa jonka mielestä valtion pitää maksaa verot?

Vierailija
26/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Helsinki käy liian kalliiksi asua niin aina voi muuttaa pois. Se sisältyy siihen asuinpaikan vapaaseen valintaan. Omakaan valintani ei kohdistunut Kaivopuistoon tai Monacoon mutten ruikuta siitä netissä, tai siitä että yksityisilmailun kulut ovat liian kalliit. Siis minulle, minulle ja minulle. Jonkun mielestä Kelan kuuluu kustantaa nämä minulle. Minulle ja minulle, enkä laita tikkua ristiin. Jos on asunut vuosikymmeniä sosialistisen suunnitelmatalouden hinnalla (tai kokonaan ilmaiseksi) on saanut jo etukäteen melkoista etuutta, kuka laskee? Jossakin vaiheessa talouden lait väkisin kaatavat tällaisetkin neuvostoliitot mitä tänne on järjestetty eikä Suomi ole jotenkin eri planeetalla.

Vierailija
27/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette valinneet Hekan, kukaan ei sinne pakottanut muu kuin omat valintanne. Mitä jättäydytte semmosen lafkan armoille ja luovutatte vastuunne omasta elämästänne ja elintasostanne sille virkaheitolle tunarijoukolle. Oliko Hekassa asuminen minun syytäni vai kenen, syyllinen esiin. Siihen osoitteeseen reklamaatiota. Ootte asunu jo vuosikymmenet alle markkinahintojen eikä sekään riitä, olisikohan vikaa sittenkin jo jossain muualla. Voisitte tarkistaa omia taloustaitojanne ja todellisuudentajuanne.

Vierailija
28/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olette valinneet Hekan, kukaan ei sinne pakottanut muu kuin omat valintanne. Mitä jättäydytte semmosen lafkan armoille ja luovutatte vastuunne omasta elämästänne ja elintasostanne sille virkaheitolle tunarijoukolle. Oliko Hekassa asuminen minun syytäni vai kenen, syyllinen esiin. Siihen osoitteeseen reklamaatiota. Ootte asunu jo vuosikymmenet alle markkinahintojen eikä sekään riitä, olisikohan vikaa sittenkin jo jossain muualla. Voisitte tarkistaa omia taloustaitojanne ja todellisuudentajuanne.

Minä muutan ihan vapaaehtoisesti takaisin Hekan peruskorjauskohteeseen, vaikka vuokra tulee en vuonna olemaan yli 50 % korkeampi kuin ennen remonttia. Silti se on muutaman euron neliöltä edullisempi kuin alueen markkinavuokra puhumattakaan siitä, että asunto tulee olemaan uutta vastaava.

Vierailija
29/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vuokria nostettaisi nyt ja kaikilla olisi kivaa ja sen sijaan Heka ottaisi hurjiin korkomenoihin lisää lainaa. Silloinhan lainapotti ja korkomenot vaan kasvaisi entisestään. Kenen tehtävä nuo velat olisi sitten jatkossa syytä maksaa? Valtion ja veronmaksajien vai? Ei tietenkään vaan Hekan asukkaiden. Äänestää voi myös jaloillaan ja muuttaa halvempaan, jos sellaista Stadista löytyy.

Vierailija
30/30 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Heka toimi niin että ei tee voittoa ja vuokrataloilla maksetaan kustannukset? Jos kustannukset nousevat 10 pinnaa niin vuokrat nousevat 10 pinnaa.