Ukrainan sotaa vastustava Jamo käy venäjällä tankkaamassa. :D
Tässä se nähdään, että kyllä somessa tuetaan vaikka mitä, mutta kun pitäisi teoillaan vaikuttaa niin homma jää puheen tasolle. Jokainen Venäjällä tehty polttoainekauppa rahoittaa sotakassaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/652b8464-c637-4865-998e-53ca40af9efc
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tällä asialla ei oikeasti ole mitään merkitystä ja ei ole ok mikään henkilökohtainen hyökkäys jotain yksittäistä yksityishenkilöä kohti.
Okei, Îgor.
En ole Teboililla käynyt muuta tankkaamassa kuin ilmaa renkaisiin.
Eipä tuo ole ihmeellistä. Aina on ihmisiä joille oma etu on ainut etu. Suomessakin asuu kiivaita Puttepossun faneja ja sodan kannattajia (siis venäläisiä), jotka eivät matkusta enää kotiin Venäjälle, kun rajalta toimitettaisiin suorinta tietä rintamalle.
Mitä väliä? Jokainen tankatkoon sitä bensaa, minkä itse kokee parhaimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niiiiin...eiköhän siellä kohta ala loppumaan ne isäaineet, joita bensaan tarvitaan ja taas on aika isojen koneremppojen.... niin siellä kuin näillä hakijoillakin....tämähän oli ongelma vuosikausia sitten jossakin vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiin...eiköhän siellä kohta ala loppumaan ne isäaineet, joita bensaan tarvitaan ja taas on aika isojen koneremppojen.... niin siellä kuin näillä hakijoillakin....tämähän oli ongelma vuosikausia sitten jossakin vaiheessa.
*lisäaineet
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Venäjä kohta miehittää Itä-Suomen Kymi-joelle asti, ja Lapin, niin loppuu monien valitus.
Ei auta teitä mikään natotus, eikä käärijä! :
Jo loppuu kitinä Teboililla tankkaamisesta, kun saatte Venäjää katsella joka päivä, Kouvolan torille tulee paraati.. :
Kohta se alkaa kun rajaa ei enää ole. Rajavartiosto sitä yrittää estää mutta sitten se selviää, mitkä kauttakulkuluvat hallituksen annettava, jottei tule varsinaista sotaa.
Venäjä ei Suomea pysty miehittämään millään keinolla, tämän luulis jo viimeisenkin ameeban ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan. Suomihan ei ole sodassa ketään vastaan ainakaan tietääkseni.
Aina vaan halvimmalla ja halvimmalla ja mielellään tietysti ilmaiseksi jos jostain sais.
Jos jotkut ajattelevat ettei asialla ole vaikutusta. Ja Suomessa kallista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle hinnalla on isompi merkitys kuin alkuperämaalla.
Alapeukkuja odotellessa
Terveisin: Pietarin trollitehdas.
Tekopyhyyttä on maailma pullollaan ei tee "Jamo" poikkeusta siinä.
Tuollaiset tyypit myös reissaavat seksimatkoilla Venäjällä ja Thaimaassa ja rahtaavat sieltä HIViä ja lääkeresistenttiä Tippuria Suomeen, kun ei se pikku pili seiso jos siihen yrittää kumin laittaa.
Tapahtui Karjalan rintamalla 2024:
"ruskipoika, tulkaa tänne hakemaan auto"
"tuu sinä hakee autoos bensaa"
Monellako autolla hait....tankillisenhan saa