Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vakiintuneet kosmetologit, kampaajat yms

Vierailija
15.05.2023 |

Minulla on vakiokampaaja. Vähän kallis mutta tekee aivan tajuttoman hyvää jälkeä. Luotto 100% enkä edes hirveästi neuvo häntä kun istun hänen tuoliinsa. Ihmisenä älykäs ja kiinnostava, tykkään jutella hänen kanssaan.

Vakiosokeroijani on kertakaikkiaan ihana tyyppi. Hän on varmaotteinen ja tehokas. Positiivinen ja valoisa ihminen jonka luota lähtee aina hymyssä suin.

Vakiokosmetologi taitaa mennä vaihtoon. Hän on aloittelija enkä oikein voi rentoutua hänen käsittelyssään. Hintataso vastaa kokenutta ammattilaista. Ihan mukava ihminen kuitenkin.

Etsin vakiohierojaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään tuollaisia palveluita, enkä ole koskaan käyttänytkään. Olen köyhä työtön, eikä tuollaiseen turhuuteen ole edes rahaa.

Hiuksiani leikkaan itse silloin kun ovat liian pitkät. Häiritseviä karvoja poistelen itse repimällä niitä sormilla silloin kun jaksan. Ihon hoitamiseen riittää pelkkä pesu vedellä. Tavallaan kai se on sitten helppoakin olla ruma ja lihava sekä köyhä työtön kun millekään tuollaiselle ei yksinkertaisesti ole edes tarvetta. Vaikka olisi rahaakin niin tuskin mitään noista palveluista silloinkaan käyttäisin.

Niin ostaisit jotain made in china krääsää vain enemmän sen sijaan että osallistuisit työllistämiseen.

Kun tuloina on pelkkä työmarkkinatuki niin ei siinä paljoa ylipäätään mitään ylimääräistä ostella. Ihan elämiseen rahat kuluvat. Työmarkkinatuki on kovin pieni ja kaikki kovin kallista. Edes kaikkeen tarpeelliseen ei rahat riitä.

Tarkoitan että jos rahaa olisi, et silti osallistuisi työllistämiseen. Ihan hyvä että menee muualle

Vierailija
22/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vakiokampaajaa tarvitse neuvoa. Hän osaa työnsä. Kerron hänelle toiveitani ja hän toteuttaa ne. Tai sanoo suoraan, ettei joku juttu toimi minun hiuksissani. En myöskään neuvo vakiohammaslääkäriäni. Luotan, että hän osaa ammattinsa.

No ei nekään voi tietää jos haluat muuttaa mallia tai vaihtaa väriä. Hammaslääkäri hoitaa eikä muuta sun ulkonäköä ellet maksa siitä erikseen. Silloin hammasläääkäri todellakin kysyy sun mielipidettä ja tarkasti kysyykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa palveluita, älkää tavaroita!

Ja jos ei ole rahaa kumpiinkaan?

No sitten voit vaikka tuottaa palveluita

Tämäkin on jännä juttu, ja helpommin sanottu kuin tehty. Kaikenlaisia palveluita kyllä tullaan kysymään, olenhan monessa asiassa näppärä, mutta ei niistä kyllä mitään rahaa olla valmiita maksamaan.

Vierailija
24/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa palveluita, älkää tavaroita!

Ja jos ei ole rahaa kumpiinkaan?

No sitten voit vaikka tuottaa palveluita

Tämäkin on jännä juttu, ja helpommin sanottu kuin tehty. Kaikenlaisia palveluita kyllä tullaan kysymään, olenhan monessa asiassa näppärä, mutta ei niistä kyllä mitään rahaa olla valmiita maksamaan.

Perusta toiminimi ja lätkäise hinnasto kyselijän kouraan

Vierailija
25/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiohammaslääkäri on.

Vierailija
26/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
27/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla ja kosmetologilla viimeksi ennen korona-aikaa. Iho ja hiukset ihan hyvät.

Vierailija
28/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään tukan nykyään itse ja tasoitan latvat. Kosmetologilla en käy koskaan, enkä hieronnassa tms. Eli itse hoituu kaikki.

Vierailija
29/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakiokampaamo on sellainen, jonne mennään ilman ajanvarausta ja hiukset leikkaa se kuka ekana vapautuu. Käyn hiustenleikkuussa 1-2 kertaa vuodessa.

Kosmetologin, sokeroijan ja hierojan palveluita en tarvitse. Hankin kyllä mieluummin palveluita kuin tavaroita.

Vierailija
30/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina samalla työterveyslääkärillä. Tulee vähän sellainen omalääkärifiilis (paremmin toteutettuna vaan kuin terveyskeskuksessa).

Vierailija
31/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla ainoastaan leikkauttamassa pari senttiä latvoista 1-2 kertaa vuodessa. Olen vaihdellut kampaajia, kun moni osaa ne hiukset leikata. En kuitenkaan ikinä mene toiste sellaiselle, joka alkaa puhumaan vaikka säästä vaikka näkee, että itse otan lehden käteeni ja alan sitä selaamaan enkä itse aloita keskustelua taikka halua sitä jatkaa. Siltä vaan pitää udella kesälomasuunnitelmista jne. Yksi kampaaja oli ärsyttävä, kun päivitteli koko ajan miten minulla voi olla tällainen tukka, tukkani on siis paksua laatua jne. En mene sellaiselle toista kertaa. Ja siis tämä päivitteli hiuslaatuani varmaan kymmenen kertaa sen käynnin aikana ja pyysi työkaveriaankin katsomaan.

Kynsiä olen käynyt laittamassa sellaisella tosi tarkalla ulkomaalaisella naisella, joka tekee hyvää jälkeä eikä puhu. Se on kivaa se. :D

Kävin kerran hieronnassa ja hieroja puhui koko ajan, kyseli ja uteli kaikkea. Olen sen verran kiltti etten kehtaa olla vastaamatta ja niinpä se keskustelu vaan jatkuu...

Vierailija
32/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen halvimmalle kampaajalle. Melkein sama millaista jälkeä tekee, kunhan tukka tulee edes hieman siistimmäksi. Näin vanhana on ihan sama mihin suuntaan tukka sojottaa. Viimeksi sain ilmaisen hiusten leikkuun opistolla. Sain myöskin ilmaisen meikkauksen. Aion jatkaa samaa linjaa, eli käyn opistolla tukan leikkauttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä