Haluaisin olla toisen sukupuolen kanssa mutta en haluaisi seksiä
Seksi on jotenkin niin vastenmieleisen likaista puuhaa. Ei tee yhtään mieleni sellaista. Himon iskiessä mielummin itse tyydytän itseni pikaisesti kuin alkaisin siihen hikiseen eritteitä tirisevään sessioon toisen sukupuolen kanssa. Muuten seurustelu tositarkoituksella kiinnnostaisi mutta onko se mahdottomuus ilman seksiä
Kommentit (27)
Minä haluan seksiä, mutta oikeastaan vain ovulaation aikana. Silloin haluaisin sitä muutaman päivän ajan lähes jatkuvasti. Muulloin ei kiinnosta oikeastaan ollenkaan, pikemminkin lähinnä ällöttää kaikki seksiin liittyvä.
Minuakaan ei houkuta seksi kenenkään kanssa vaikka olen mies parhaimmillaan (40v). Nuorempana olin hyvinkin seksuaalinen, mutta kokemuksia ei naisista kertynyt. Nyt ajatuskin toisen kielestä suussani ei tunnu mukavalta. Eli on meitä miehinäkin, jotka ei seksistä perusta. Semmoinen syvä ystävyys mielessä.
Itsekään en haluaisi mennä tutustumisessa ja tapailussa seksi edellä, tai edes kärjessä. On itsensä jalustalle nostamista, kun ajattelee seksiä vähemmän tärkeänä, alkukantaisena asiana, joka kalpenee kestävän ja vastavuoroisen ihmissuhteen rinnalla, mutta noin minusta on melkein aina tuntunut. Seksi ja läheiset suhteet ylipäänsä vaativat luottamusta ja siksi parempi olisi rakentaa se luottamus ja yhteys ennen kuin siirrytään intiimille tasolle.
Yksin asiat ovat usein hankalia ja rankkoja. Toisen kanssa yhdessä jaetaan ilot ja surut. Siihen on ihminen tarkoitettu ja sitä ihminen kaipaa.
Seksi voi vaikuttaa inhottavalta ja kaikki se limaisuus, eritteet, mahdolliset taudit jne ei houkuta. Minua suuresti ihmetyttää ihmiset, jotka kykenee harrastamaan yhden illan juttuja. Luottamus kumppaniin taitaa olla niitä tärkeimpiä juttuja seksissä. Että tulee turvallinen olo ja hyvä fiilis. Ja suihkun raikkaana sekä hampaat pestynä.
Eipä huvittaisi olla vanhus koko ikänsä.