Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla toisen sukupuolen kanssa mutta en haluaisi seksiä

Vierailija
15.05.2023 |

Seksi on jotenkin niin vastenmieleisen likaista puuhaa. Ei tee yhtään mieleni sellaista. Himon iskiessä mielummin itse tyydytän itseni pikaisesti kuin alkaisin siihen hikiseen eritteitä tirisevään sessioon toisen sukupuolen kanssa. Muuten seurustelu tositarkoituksella kiinnnostaisi mutta onko se mahdottomuus ilman seksiä

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus on asia, ja voit hyvinkin löytää toisen kaltaisesi kumppaniksi!

Vierailija
2/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita aseksuaaleja ja kaappihomoja tai -lesboja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta nauraa sinulle jos et harrasta sitä.

Vierailija
4/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noille aseksuaali kelpaa vaan haluavat normaalilla seksuaalisuudella varustetun kumppanin, joka himoitee heitä, mutta tahdostaan pidättäytyy seksistä. Joku kieroutunut kontrollinhalu tuossa varmaan on taustalla.

Vierailija
5/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu maailma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noille aseksuaali kelpaa vaan haluavat normaalilla seksuaalisuudella varustetun kumppanin, joka himoitee heitä, mutta tahdostaan pidättäytyy seksistä. Joku kieroutunut kontrollinhalu tuossa varmaan on taustalla.

Onko oikeasti näin? En itsekään haluaisi kummallista, elotonta, filosofista eskapistia (joksi aseksuaalit miellän) suhteeseen kanssani, vaan normaalin terhakan miehen joka kuitenkaan ei juuri halua seksiä harrastaa. Uskoisin olevani ihan tavallinen "waiffi". Kyse ei ole kontrollinhalusta vaan jännitteestä. On oltava jonkin verran seksuaalista jännitettä. Se jännite on elähdyttävää, ei sen jatkuva purkaminen.

Vierailija
6/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole aseksuaali, vaan monoseksuaali. Aseksuaali ei harrasta edes itsetyydytystä.

Vierailija
7/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdotonta ilman seksiä. Jos siis haluat normaalin seksuaalisen puolison.

Vierailija
8/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdotonta ilman seksiä. Jos siis haluat normaalin seksuaalisen puolison.

Esim. vanhukset ovat yleensä ilman seksiä.

Vierailija
9/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarvetta sinussa palvelisi eri sukupuolta oleva kumppani, jolta kiellät seksin?

Sairasta vallanhimoa?

Vierailija
10/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä haluat manipuloimalla hallita toista ihmistä. Taluttaa hihnassa

Vierailija
11/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä etsii niin vähälibidinen mies ei yleensä halua edes naisystävää.

Esim. jotkut lääkkeet ja sairaudet tekevät miehen haluttomaksi.

Turha miesten väittää, että ihan kaikki miehet haluaisivat seksiä yhtä paljon tai että kaikki heteromiehet haluaisivat. Vanhemmilla miehillä halu voi loppua, koska ei kykene enää yhdyntään.

Vierailija
12/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole aseksuaali, vaan monoseksuaali. Aseksuaali ei harrasta edes itsetyydytystä.

Ei todellakaan pidä paikkaansa,ettei aseksuaalit vois myös runkata.

Vierailija
13/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aseksuaalista. Siinä on katsos eri tasoja, jotkut ei halua yhtään fyysistä läheisyyttä, joillekin pussailu ja halailu on ok. Jotkut jopa harrastaa seksiä kumppanin toiveesta, vaikkeivat itse nauti siitä, toisille seksi on niin vastenmielistä, että haluavat pysytellä siitä kokonaan erossa.

Vierailija
14/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi laittaa tinderiin tms ehdon, että haen ystävää, en seksikumppania. Eli kohdistaa haun aseksuaaleille. Tiedä sitten ovatko tinderissä vai missä ovat? Miksi joku taho ei voisi perustaa uudenlaisen treffipalstan, joka korostaa vain ystävyyttä, kumppanuutta, kaveruutta ilman seksiä?

Vierailija
15/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus voi olla terminä vähän hämäävä koska eikös se muka tarkoitakaan ei-seksuaalista? Mutta siinä missä hetero- ja homo- etuliitteet viittaavat vastakkaiseen ja samaan sukupuoleen, tässä kontekstissa a- viittaa ei mihinkään sukupuoleen. Eli seksuaalisuutta voi olla, mutta se ei kohdistu muihin ihmisiin heidän sukupuolistaan riippumatta.

Tietysti nämä eivät ole kiveen hakattuja vaan näissä ryhmissäkin on keskustelua siitä, mitä termiä pitäisi käyttää milläkin määritelmällä. Mutta itse olen nähnyt aseksuaalisuuden määritelmän yleensä sisältävän myös tälläisen kohdistamattoman seksuaalisuuden.

Vierailija
16/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ensin ihmisiin. Kun kerran olet seksuaalisia haluja omaava ihminen, saattaisi tosirakkaus johtaa myös muutokseen siinä, miltä kahdenvälinen seksi sinusta tuntuu.

Vierailija
17/27 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa olla aseksuaali. Nämä on näitä nykyajan nimityksia mutta aina on ollut että ei oikein seksi ole kiinnostanut kuin sen hetken nautinnon takia ja mielummin olen tehnyt sen omin käsin. Olen siis mies ja viihdyn naisen seurassa ihan kaveripohjalta. En siis ole homo vaikka joku tuolla aikaisemmin heti sellaistakin kirjoitti. Tykkään katsella naisia siinä kuin kuka tahansa mies mutta en vain halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen miehinen mies ainakin omasta mielestäni enkä siis sellainen homomaisen neitimäinen. Homoja vastaan ei tietenkään mitään vastaan ole. En juurikaan ole seurustellut kenenkään kanssa kun tuntuu että naiset haluaisi jossain vaiheessa seksiä. Kun se on pakkopullaa kanssani niin tulisi varmaan sitten ero ennemmin tai myöhemmin eli en juurikaan ole uskaltanu mennä ystävyyttä pidemmälle vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Vierailija
18/27 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun, ap. En pysty koskemaan paljain käsin edes ovenkahvoihin, miten pystyisin koskemaan kenenkään genitaaleihin? Hyi hitto. On kummallista, miten muille niin normaali asia on itselle mahdotonta. Ja yksinhän silloin jää. Olen kyllä jo tottunut siihen ja olen ihan tyytyväinen itsekseni.

Vierailija
19/27 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa olla aseksuaali. Nämä on näitä nykyajan nimityksia mutta aina on ollut että ei oikein seksi ole kiinnostanut kuin sen hetken nautinnon takia ja mielummin olen tehnyt sen omin käsin. Olen siis mies ja viihdyn naisen seurassa ihan kaveripohjalta. En siis ole homo vaikka joku tuolla aikaisemmin heti sellaistakin kirjoitti. Tykkään katsella naisia siinä kuin kuka tahansa mies mutta en vain halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen miehinen mies ainakin omasta mielestäni enkä siis sellainen homomaisen neitimäinen. Homoja vastaan ei tietenkään mitään vastaan ole. En juurikaan ole seurustellut kenenkään kanssa kun tuntuu että naiset haluaisi jossain vaiheessa seksiä. Kun se on pakkopullaa kanssani niin tulisi varmaan sitten ero ennemmin tai myöhemmin eli en juurikaan ole uskaltanu mennä ystävyyttä pidemmälle vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Tule mun luo!

Vierailija
20/27 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarvetta sinussa palvelisi eri sukupuolta oleva kumppani, jolta kiellät seksin?

Sairasta vallanhimoa?

Moni käyttää sairasta vallanhimoa painostamalla haluttoman kumppanin harrastamaan seksiä.