Olen 164cm ja tunnen itseni lyhyeksi, en normaalipituiseksi
Edes 5cm lisää pituuteen tekisi paljon. Vartalo tuntuisi sorjemmalta ja ylettyis paremmin ylähyllyille.
Onko naisten keskivertopituus kasvanut, kun joskus se taisi olla juurikin tuo 164cm mutta nyt tuon pituisensa tunnen itseni lyhyeksi, en normaalipituiseksi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 190cm pitkä ja oon tyytyväinen pituuteeni. Olen nainen.
Järkkyä! Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa, missään tapauksessa, ole naisen pituus!
Miten nainen voi olla 190 cm pitkä? Järkkyä! 😱
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin vasta kuinka lyhyt olen kun serkkuni sanoi että on 161cm. Olen samanpituinen, ja olin siis jotenkin luullut olevani pidempi ja katsoin serkkua monttu auki että tuommoinen tappiko mä olen :D
Kun itse katsoo vierssä seisovaa, niin se näyttää lyhyemmältä kuin onkaan. Kannattaa mennä vierekkäin peilin eteen, niin voi yllättyä.
Eikö millään löydy turhempaa valitusta kuin miten lyhyt tai pitkä on. Ei sille juuri mitään voi, eikä pitäisi olla tarvettakaan, sen kun etsii positiivisen puolen omasta pituudestaan tai lyhyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Pitempi olet kuin Käärijä
No enhän ole. Käärijä on 170cm pitkä. Ap
164:hän on naisella aivan unelma pituus!
Ei senttiäkään enempää.
t: mies 185cm
Ei mitään lipputankoja. 165 on naisella paras amhdollinen pituus. Käy kaikille miehille, paitsi ryydmannin kokosille menninkäisille.
M34
Saman mittainen ja mä pidän itseäni enemmän pitkänä kuin lyhyenä, tuohan on suomalaiselle naiselle keskiverto pituus..
Järkkyä, miten pitkä nainen! 😱
Tuplajärkkyä, että on yhdessä lyhyemmän miehen kanssa! 😱
Järkkyä! 😱