Olen 164cm ja tunnen itseni lyhyeksi, en normaalipituiseksi
Edes 5cm lisää pituuteen tekisi paljon. Vartalo tuntuisi sorjemmalta ja ylettyis paremmin ylähyllyille.
Onko naisten keskivertopituus kasvanut, kun joskus se taisi olla juurikin tuo 164cm mutta nyt tuon pituisensa tunnen itseni lyhyeksi, en normaalipituiseksi.
Kommentit (33)
Laita korkokengät jalkaan? Pituutta ei oikein pysty aikuisiällä enää kasvamaan lisää.
Lyhyitä naisia on Suomi täynnä.
Meidän suvussa naiset onneksikin 168-180 cm.
Ja 168 cm pitkä tuntee itsensä pätkäksi.
Vierailija kirjoitti:
okei ite oon taas liian pitkä, voisit saada multa pari senttiä=D
t.n182
Täällä sama.
N 181 cm
Jos olisit 180 senttinen, valittaisit, kun mistään ei löydy kaksimetristä miestä, kun nekin katselevat niitä 164 senttisiä.
Mä taas oon 160cm enkä tunne itseäni lyhyeksi. Tai siis, tiedän toki etten ole pitkä, mutta en koskaan ajattele että olenpas lyhyt.
Mä olen 185cm mies tai hitusen alle, joskus tulee pitkähkö olo mutta tuntuu todella keskipituiselta, joskus jopa alle. Nuoret etenkin hirmu pitkiä.
Mä oon vaan 158cm enkä ikinä aattele että oon lyhyt 😁
Oon 162cm ja mielestäni normaalimittainen ja just sopiva. Mieheni on 170cm ja just hyvä myös. Mun silmään pitkät ihmiset näyttää jotenkin isoilta ja ei oo niin sulavaliikkeisiä. Mukava olla lyhempi ja ketterämpi. Musta tuntuis myös jotenkin alisteiselta olla paljon miestäni lyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit 180 senttinen, valittaisit, kun mistään ei löydy kaksimetristä miestä, kun nekin katselevat niitä 164 senttisiä.
Oma mies on 174cm :DD
t.n181
Mä tajusin vasta kuinka lyhyt olen kun serkkuni sanoi että on 161cm. Olen samanpituinen, ja olin siis jotenkin luullut olevani pidempi ja katsoin serkkua monttu auki että tuommoinen tappiko mä olen :D
Mä oon 190cm pitkä ja oon tyytyväinen pituuteeni. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pitempi olet kuin Käärijä
Käärijä on 170 cm
Mä oon 158cm. Pitkät naiset on mielestäni upeita ilmestyksiä, mutta onhan nää persjalat ihan käytännölliset. Oon selkeesti rakennettu työhön, kunnon maatuska. Jätän nättinä olemisen muille. :D Tai siis, olenhan minä nätti, mutta ei musta eleganttia gasellia saa.
Olen 155cm ja tunnen itseni ihan sopivan kokoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
t.n182
Järkkyä miten pitkä! 😱
Järkkyä! 😱
t.n182