Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jyräävä sisko

Vierailija
14.05.2023 |

Meillä on siskon kanssa mökki yhteisomistuksessa. Siskoni on todella vahva persoona ja jyrää monesti asiat oman mielensä mukaan, itse taas nöyrryn siihen. Mökkiin liittyen meillä on joitakin eriäviä mielipiteitä mm. sen käyttöön liittyen. Olen yrittänyt puhua näistä asioista hänelle (täysin asiallisesti) , mutta aina saan huudot niskaani koska ehdotukseni eivät ole hänen mieleen. Siskoni perheineen käyttää mökkiä paljon. Itse olen perheeni kanssa nyt jättäytynyt mökkeilystä. Yhteinen mökkeily molempien perheiden kanssa on todella kuormittavaa ja tilat ovat melko pienet, mieluiten viihtyisin mökillä vain oman perheeni kanssa. Siskoni ei tätä ymmärrä vaan on sitä mieltä että pystymme olemaan siellä yhdessä ja jos esim käyttäisimme mökkiä vuoroviikoin, niin hänen mökillä olonsa vähenisi mistä hän ei pidä. Nyt siis olen itse vetäytynyt mökkeilystä, koska koen sen helpommaksi. Mutta asia painaa minua ja olen surullinen koska tykkään mökkeillä ja haluaisin viettää siellä aikaa perheeni kanssa. En tiedä mitä tehdä. En halua siskoni kanssa riitaa vaan että sopu säilyisi. Miten muut olette saaneet yhteismökin tms käytännössä toimimaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla