Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän kivuliain kokemus alapäässä?

Apina
14.05.2023 |

M40
Mä olin mökillä saaressa 50 km lähimmästä sairaalasta ja oltiin kaverin kanssa kalasteltu ja otettu pöhnää siinä sitten jo kolmatta päivää mutta mentii sit saunaa yöllä tosi jurrissa ja siinä sitten sekottelin vatiin vesiä padasta kylmää ja kumaa eiks niin ja enkös mennyt sit kauhasemaa koko kauhan tulikuumaa vettä ja kaadoin sen tosta rinnan kohdalta päälleni eli tietysti mahaan , munille ja reisille ja sen jälkee armoton huuto ja sekamelska..noh soitto heti 112 ja merivartiosto hakee ja lanssilla sairaalaan.iha sietämätön tuska siis aivan mielisairas tuska munat palaa ja jäätävät palovammat tulossa. Sain hyvää hoitoa ja 2 hoitajaa ja 1 lääkäri teki töitä käskettyä ja paikkaili mua kunnes menetin tajun. Aamulla heräsin katetri munassa ja voi luoja maha ja reidet tulessa.näinneistä polvii asti teipattuna yritin sietää kipua ja kutsuin heti hoitsun siihen ja sain suoneen kipulääkettä se auttoi vähän.siitä sitten seuraavana päivänä plastiikkakirulgille ja miettiin onko ihon siirto tarpeen siis kullista.ei vissiin mut hän alko repiä kasseista ja kullista palanutta nahkaa pois ja että minä yritin sietää kipua.siitä kotiin ja nyt en pysty ees kävelee sattuu nii paljon.huomenna uusiks lääkärii
On mieletön myrky pääs et toimiiko veitikka enää ikinä ja miltä se näyttää..V***u Prkl

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun putosin rekkitankolta tangon päälle hajareisin. Oli munat hajota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla