Voinko mennä ihan vaan farkuissa kävelemään ulos kun ei mulla ole urheiluvaatteita?
Pitäis mennä kun olen ollut sisällä pivän ja tullu syötyä herkkuja paljon.
Kommentit (33)
Mä tulin juuri 9 kilometrin metsäkävelyltä mekko päällä ja tennarit jalassa. :o en edes tiennyt, että joku saattaisi ajatella mun tekevän jotain väärin.
Voi mennä kunhan tissit ovat paljaana ja heijaavat puolelta toiselle.
Ei et tietenkään, profiloidut silloin ns. sunnuntaikävelijäksi.
On pakko olla ne erittäin hiostavat vartalonmyötäiset keinokuitu urheiluvaatteet joissa on valtavan isolla merkin logo. Lenkkarit, joista näkee matkan päähän sokeakin että ne on merkkikengät ja ovh 300e. Ja se käsivarsikotelohärpäke, mihin saat kännykän ja ehkä just kotiavaimesi. Mukana on ehdottomasti oltava joku älyttömän kallis juomapullo, mutta se ei saa olla missään nimessä muovinen, koska ne on halpoja ja halvan näköisiä.
Tai sitten menet niillä farkuilla ja teepparilla ihan hyvillä mielin, välittämättä siitä särkeekö näky jonkun himourheilijan silmiä.
Joo ei kannata kyllä farkuissa mennä ihmisten ilmoille. Vain rahvas alaluokka käyttää farkkuja, kun ne ovat duunarikuteita.
Kannattaa laittaa vaatteet päälle.
Etkö tosiaan ole koskaan eläessäsi käynyt vielä ulkona niin, että olisit nähnyt ihmisten vaatteita? Et kai tosissasi kuvittele, että farkkuja ei käyttää kuin sisätiloissa.
Onko teitä mennyt jo monessa polvessa serkukset naimisiin?
Farkuilla on epämukava kävellä pitempiä matkoja. Hiostavat eivätkä jousta. Kehottaisin hankkimaan verkkarit. Oikeat vaatteet tekevät liikunnasta kivempaa.
Ap taitaa olla joku jälkeenjäänyt, kun noin typeriä kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Farkuilla on epämukava kävellä pitempiä matkoja. Hiostavat eivätkä jousta. Kehottaisin hankkimaan verkkarit. Oikeat vaatteet tekevät liikunnasta kivempaa.
Mitkä ketun verkkarit. Ikinä kuullutkaan.
Voit mennä. Voit mennä myös stringeissä mutta älä palelluta itseäsi.
Lenkkarit ja tuulipuvun takki ei niiden kanssa sovi.