Voinko mennä ihan vaan farkuissa kävelemään ulos kun ei mulla ole urheiluvaatteita?
Pitäis mennä kun olen ollut sisällä pivän ja tullu syötyä herkkuja paljon.
Kommentit (33)
Et voi. Pistä paita päälle, muuten joku soittaa poliisit.
Urheiluvaatepoliiseilla on tänään vapaapäivä. Huoletta voit mennä.
Lähde vaan ulos. Onneksi sinulla on ne hienot farkut.
Et. Joku Sportti-Kalevi tulee ja repii ne sulta pois. Pimppi paljaana sitten kävelet takaisin nolona kotio.
Ei, kyllä sinun täytyy pukeutua päälle tonnin maksavaan ulkoilupukuun, jotta olisit katu-uskottava. Ei vaiskaan: on ihan yks ja hailee, millaisissa vetimissä liikut ulkona, kunhan kamppeesi eivät ole tiukat ja epämukavat ja jalkineesi ovat sopivat ja mukavat jalalle. Ja vielä iloinen ilme naamalle!
Kävele farkut jalassa vaikka Lidliin ja osta sieltä kympillä verkkarit. Käy vaikka kaupan takana puskassa vaihtamassa sitten ne uudet verkkarit jalkaan. Sitten kävelet lisää etkä häpeä yhtään.
Miksi et voisi mennä vaikka tanssiaismekossa? Mistä kukaan tietää minne sinä olet menossa? Vaihdatko urheiluvaatteet siile välille kun poistut kotoa ja siirryt juhliin? Et. Voit olla kuka tahansa matkalla minne tahansa. Kukaan ei tiedä kuinka paljon sinulla on matkaa edessä tai takana. Tai minne olet menossa.
Ymmärrätkö? Voit tehdä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kengätkin olisi syytä laittaa ettei satuta jalkapohjia johonkin terävään.
Et voi. Muotipoliisi pysäyttää ja komentaa vaateostoksille. Sossusta saa rahaa trikoohousuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kengätkin olisi syytä laittaa ettei satuta jalkapohjia johonkin terävään.
Hesa ongelmia.
Ei kannata kalliita urheiluvaatteita hankkia, kun muuten huippuosaajien jengi tulee ryöstämään ne päältä keskellä päivää ja keskellä katua. Siinä sitten värjöttelet alasti kadulla.
Toivottavasti sinut pakkosterilisoidaan valtion toimesta kun olet noin tyhmä.
Et voi. Mitä naapuritkin ajattelisi? Tai vastaantulijat? Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kalliita urheiluvaatteita hankkia, kun muuten huippuosaajien jengi tulee ryöstämään ne päältä keskellä päivää ja keskellä katua. Siinä sitten värjöttelet alasti kadulla.
He ovat kieltämättä huipputaitavia ryöstäjiä.
Perustele mulle miksi ET