Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siskon miehen sukulaisia pakko sietää?

Vierailija
14.05.2023 |

Siskon miehen sukulaiset (eli vanhemmat ja susarukset) on varsin rasittavia, anteeksi nyt vain. Puhuvat kilpaa toistensa päälle, puhuvat kukin lähinnä itsestään. Muut ei saa suunvuoroa eikä heidän seurassa pysty keskustelemaan mistään yleisistä tai kaikkia koskevista asioista. He ovat aina paikalla kun on jokin juhla tai juhlapyhä. Lasten synttärit, joulut, vaput, äitienpäivät, aivan kaikki ja usein muulloinkin. En itse halua osallistua jos he ovat paikalla, sillä en kestä vain istua paikallani kuuntelemassa sitä melua, kovaäänistä päälle puhumista ja vain omasta itsestään ja omasta erinomaisuudestaan jauhamista. Siskon mies on onneksi kiva ja tavallinen.

Tämä on vaikuttanut paljon väleihini siskoni kanssa, koska en halua enää osallistua mihinkään yhteiseen. Joten onko ihan toisen, minulle lähtökohtaisesti ulkopuolisen ihmisen rasittavia sukulaisia pakko sietää? Vaadinko liikaa jos toivon, että he ei olisi kaikissa juhlissa paikalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/6 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vietät juhlia noiden kanssa?! Siskon miehen suku. Miksi niin laajalla joukolla?

Vierailija
4/6 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko todella et itse tiedä onko heitä pakko sietää?

Vierailija
5/6 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi siskosi miehen sukulaiset ovat jokaisessa juhlapyhässäsi paikalla. Vai oletko aina siskollasi? Miksi?

Vierailija
6/6 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Voit pysyä aivan hyvin poissa juhlista joissa he ovat paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme