Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loreen voi juhlia 185:n raatilaisen kanssa voittia, Käärijä miljoonien eurooppalaisten!

Vierailija
14.05.2023 |

Miljoonat eurooppalaiset äänestivät eilen Käärijän teleäänillään voittoon. SIIS MILJOONAT. 185 henkilöstä koostuva jury äänesti Loreenin. Kumpihan on merkittävämpää? Hyvä Käärijä! Suomi on todellinen voittaja!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vuonna kun Lordi voitti ei ollut juryja. Sekään ei olisi voittanut jos olisi ollut tämä sama laskutapa. Silloinkin olisi voittanut Ruotsi sillä Carolan mitään sanomattomalla tuulikonehumpalla. Kyllä nuo juryt saisi heivata. Ihmisillehän musiikkia tehdään eikä jollekkin tuomareille.

Vierailija
42/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettäisi olla Loreen.

Huomasi myös, että ei kiinnostanut voitto häntä itseäänkään, kun oli mikäkin robotti.

Suomelta ryöstettiin voitto.

Huomasin saman. Katsoin äsken uudestaan tuo pisteiden jaon ja Loreen istuu kylmänä ja teennäisenä kuin robotti, Käärijä taas on aidosti jännittynyt ja innostunut ja tahtoi voittoa. 

Minua ärsyttää Loreenissa juuri tuo teennäisyys ja päälle liimattu muka henkisyys ja syvällisyys. Todellisuudessa lurittelee jonninjoutavia rakkauslauluja ruotsalaisilta biisinikkareilta ja esiintyminenkin on jotenkin teennäisen jäykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen voitti Eurovision laulukilpailun, Käärijä ei voittanut yhtään mitään. Sai eniten yleisöääniä, siinä kaikki. Musiikkia ymmärtämättömiltä euroviisufaneilta, joille tärkein on omituinen pukeutuminen ja show, laulutaidosta viis.

Kaikella rakkaudella actual factual musiikin ammattilaiselta: meeennyvittuuu :'D

Vierailija
44/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasi myös, että ei kiinnostanut voitto häntä itseäänkään, kun oli mikäkin robotti.

Huomasin saman. Katsoin äsken uudestaan tuo pisteiden jaon ja Loreen istuu kylmänä ja teennäisenä kuin robotti, Käärijä taas on aidosti jännittynyt ja innostunut ja tahtoi voittoa. 

Minua ärsyttää Loreenissa juuri tuo teennäisyys ja päälle liimattu muka henkisyys ja syvällisyys. Todellisuudessa lurittelee jonninjoutavia rakkauslauluja ruotsalaisilta biisinikkareilta ja esiintyminenkin on jotenkin teennäisen jäykkää.

Ja biisi on vielä plakiaatti. Ruotsin euroviisutehdas tekee hittibiisit todennäköisesti siten että tarkkaan laskelmoidaan kuinka paljon uskaltaa varastaa. Biisi on yksi yhteen Ukrainan muutaman vuoden takaisesta biisistä.

Vierailija
45/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkaiset Euroviisut saa pitää tunkkinsa. En enää katso tällaista.

Vierailija
46/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja biisi on vielä plakiaatti. Ruotsin euroviisutehdas tekee hittibiisit todennäköisesti siten että tarkkaan laskelmoidaan kuinka paljon uskaltaa varastaa. Biisi on yksi yhteen Ukrainan muutaman vuoden takaisesta biisistä.

Minä oikeasti järkytyin kun kuuntelin tuon Ukrainan biisin. Siis aivan sama mitä Tattoo. 

Vierailija
47/50 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaolo on ollut tänään! Hyvä Suomi!

Vierailija
48/50 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin biisi sentään kuulostaa musiiklta, toisin kuin Käärijän kahden sentin taustoilla huutama kännipotpuri. WT-suomalaisille tietysti toimii, selvin päin oleminenhan on tässä maassa sairautta.

Vierailija
49/50 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko näemmä avata vanhoja keskusteluita kun Suomi tuhottu taloudellisesti ja enegian osalta Marin ex viisikko hallinnon aikana 2020-2023 ja nyt kyyti on kylmää...

Vierailija
50/50 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko näemmä avata vanhoja keskusteluita kun Suomi tuhottu taloudellisesti ja enegian osalta Marin ex viisikko hallinnon aikana 2020-2023 ja nyt kyyti on kylmää...

Sano nyt vielä wef, myrkkypiikki, Biden paha Trump hyvä, ja VALEMEDIA! Iigori kyttää joka ketjussa nykyään.