Loreenin plagiaatti, viekää asia eteenpäin EBUun pliis!!
Tekisin itse, mutta en ehdi lapsikatraani kanssa ja huono enkku. Joten joku, jolla on aikaa ja joka osaa hyvin kirjoittaa enkuksi, kirjoittakaa EBUun että aloittaisivat tutkinnan Loreenin kappaleesta, se on niin selvä plagiaatti kuin olla ja voi ja ainoa syy miksi siitä tuli korvamato on, että ihmiset ovat jo kuulleet sen ennenkin ja se tuntui heistä siksi heti tutulta sen vuoksi. Ja tätä kappaleen kirjoittajat ovat käyttäneet törkeästi hyväkseen. Aivan saakelin sikamaista ja tuo pitää oikeasti saattaa tutkintaan!!
Kommentit (36)
Naapurimaan viisu oli parempi. Oikea voitti. Onnea heille!
Pitääkin mennä musafasun kitaraosastolle tapailemaan Spiritin Taurusta ja katsomaan, heittävätkö ulos.
Too late. Olisitte ollut aktiivisia ennen eilistä.
Kyllä kuulostaa tutulle
Plagioitu tuo Tattoo, joten ehdottomasti pitää ilmoittaa eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Naapurimaan viisu oli parempi. Oikea voitti. Onnea heille!
No ei ollut. Eihän Euroviisuissa toki yleensäkään paras voita. Loreenin tyhjänpäiväinen, mauton ja hajuton jollotus on täysin turha tekele.
Ei ole plagiaatti. Ap on naurattava öyhöttäjä ja huono häviäjä.
Koko Euroviisut on pelkkää roskaa. Kuunnelkaa ennemmin oikeaa musiikkia.
Ruotsi boikottiin ei ole ensimmäinen kerta kun suomalaisia huijataan
Luuleeko joku oikeasti että loreen tai käärijä olisi itse keksinyt biisinsä?
Ukrainan erään kappaleen plagiaatti
Hauska lukea AJ-faniryhmässä miten ruotsalaisetkin haukkuu Euroviisut alimpaan maanrakoon.
Nämä huonojen häviäjien itkut ja ulinat muistuttavat kovin moniviikkoisia oireiluja eduskuntavaalien tuloksista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulostaa tutulle
Plagioitu tuo Tattoo, joten ehdottomasti pitää ilmoittaa eteenpäin!
Aivan täsmälleen samankuuloinen kuin Tattoo!
Ei voi olla melodia ja rytmitys vahingossa samat.
Ei ole korvamato. Ei jäänyt ensikuulemalta mieleen.
Ei ole sen enempää plagiaatti kuin Käärijän viisukaan, kyllä ammattilaiset tuntee rajat.
Cha cha cha on todellinen korvamatobiisi, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Nautitaan nyt musiikista ja keväästä.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti että loreen tai käärijä olisi itse keksinyt biisinsä?
Ei tietenkään. Se, että biisillä on eri kirjoittajat kuin esittävä artisti on ei ole kuitenkaan sama asia kuin kappaleen plagioiminen.
Niin. Ei se häviö vaan häviö tyhjänpäiväiselle hissimusaplagiaatille. Voitto ois voinut mennä, jos ei Suomea lasketa, vaikka Norjalle! Itse pidin myös Tsekistä " My sister's crown" biisistä, joka oli omalla tyylikkäällä tavallaan myös viesti Venäjälle. Näin minä tulkitsin. Tai kaikille miehille.
Up