Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän niitä jotka ajaa päin kalliota tai jotain, että tuska loppuisi

Vierailija
14.05.2023 |

Eron tuoma tuska. Pitkän petetyksi tulemisen tuska. Kaiken romuttuminen sattuu aivan valtavasti!
Olisi paljon helpompaa jos kaikki vaan loppuisi, eikä tarvitsisi kestää tätä järkyttävää pahaa oloa.

Lisäksi kaikki pienetkin asiat menee vaikeimman kautta. Auto hajoaa. Astia tippuu ja rikkoutuu. Jne. Ne tuntuu kaiken päälle valtavan isoille asioille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuossa tilanteessa, soita 112. Jos et ole, älä trollaa.

Vierailija
2/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Sure, puhu jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä tee. Mutta olen kyllä auton ratissa ollessani miettinyt että sitten loppuisi tämä.

Tämä on ihan hirveää. Miten ihminen ikinä pääsee yli siitä että menettää liikaa, ja tulee niin syvästi vuosien ajan petetyksi että haava ei ole vaan syvä, vaan se on lävistänyt minut.

En kaipaa sitä petturimiestä. Mutta kaipaan aivan valtavasti mun lasta.

Miksi ihminen joka rikkoi kaiken vie multa vielä lapsenkin?

Mä vaan haluan tämän tuskan pois mun sisältä.

Vierailija
4/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Ihme lässytystä, en ihmettele että mies otti ja lähti. Lapsellakin varmaan helpompaa kun ei tarvitse katsella tuollaista marttyyria päivästä toiseen.

Vierailija
5/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. En minäkään ihmettele, että lapsikin lähti. Ymmärrän minä, että sillä on paljon parempi isänsä luona.

Ei se mun surua ikävää ja tuskaa vähennä yhtään. Oma epäonnistuminen elämän tärkeimmässä tehtävässä sattuu.

Vierailija
6/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikaa kuluu, tunteet haituvat, mielentilat vaihtuvat. Uuden astian saa. Bussillakin pääsee muutaman matkan, jos ei ole autoa. Vaikka tottakai on hankaluuksissa jos pyykinpesukone hajoaa ja muut. Joskus joku voi auttaa tai aika ehkä.

Vierailija
7/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin joskus noin. Olin jo autolla liikkeellä, mutta en tehnyt sitä. Siitä on jo vuosia ja elämä on nyt täysin toisenlaista, tosin aivan tavallista, mutta rauhallista. Kyllä tuska loppuu.

Vierailija
8/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä mietitty, mutta kallioleikkaukset on suojattu niin että ei niitä päin pysty ajamaan. Ja autotkin ovat nykyisin niin turvallisia että korkeintaan ravistelisit hetken itseäsi pöllämystyneenä kun nousisit tärskyn jälkeen autosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme