Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea äitienpäivä

Vierailija
14.05.2023 |

Ahdistaa. En ole itse saanut lapsia. Vielä ei ole myöhäistä, mutta kiire on. Todennäköisesti en löydä miestä.
Oma äitini on alkoholisti. Se on vaikuttanut omaan naiseksi kasvamiseen todella paljon. En edes tiedä millaista olisi hyvä äitisuhde. Tämä vaikuttaa koko elämääni negatiivisesti. En osaa ihmissuhteita. Äitini näytti niin sairaan mallin, jota toistin pitkään. Vasta viime vuosina olen tajunnut, että käyttäydyn kuin äitini. Kuin narsisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa joulu ja pääsiäinen, kun en ole kristitty. Minua ahdistaa vappu, kun en ole ylioppilas enkä työläinen. Minua ahdistaa Aleksis Kiven päivä, kun en ole lukenut Seitsemää veljestä. Minua ahdistaa viikonloput, kun muilla on. vapaata, mutta minulla töitä. Kyllä maailmasta onneksi ahdistuksen aiheita löytyy, niin ei tarvitse tyytyä siihen mitä on ja yrittää elää hetkessä.

Vierailija
2/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiin on saatavissa apua. Narsismin tiedostaminen on jo toipumisen alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun oma äiti teki itsemurhan kun me neljä lasta oltiin kaikki vielä alaikäisiä. Minä vanhimpana jouduin jonkinlaiseksi äitihahmoksi nuoremmille.

Vierailija
4/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muilla on ja minulla ei

Kateus iskee

Vierailija
5/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys ei tarkoita että on mies

Vierailija
6/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa fb käyttäytyminen, jossa ei yhtään huomioida et ensinnäkin tili on naisen, ei myös lasten. Ja ei huomioida lapsettomia lainkaan.

Vierailija
7/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kauhean ahdistunut ja epäilee muutenkin noin paljon, on lapsille parempi ettei niitä tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi