Suurin kateuden aihe ja vaikein pala naapureillemme on ollut sietää se, että
Tuo meidän 2022 Audi A8 on meidän ihan oma. Ei voida käsittää sitä, että meillä ei ole siitä rahoitusyhtiön lainaa. Tämä aiheuttaa kateutta ja katkeruutta monissa. Ei osata samaistua toisen onneen.
Kommentit (48)
Suuri surun ja huolenaihe on, että tässä maassa on niin paljon kaltaisisiasi ihmisiä, kun pitäisi rakentaa yhteistä hyvää.
Auton osto käteisellä ei kannata jos se ei ole joku ysärinissan. Arvo laskee sillä sekunnilla kun ajat sen ulos autoliikkeestä. Huono sijoitus.
Ei osata samaistua toisen onneen? Oletko onnellinen siitä, että sinulla on velaton auto? Voi hyvää päivää.
Oisit ostanut uuden volvon tai mercedeksen. Nyt sait seatin viat vähän kalliimmalla. Korjailen noita päivät pääksytysten.
Mulla on saman firman Škoda-farkku, vm 2004.
Olen todella tyytyväinen hoppani työpanokseen. Hän on hoitanut hienosti kaikki kuljetustarpeeni. Ollut kai joskus kolarissa, kun pellit ja puskurit näyttää melkein uusilta. 👌🏼
Ai niin,se tärkein: ihan oma menopeli on, ei edes huoltorahoitusta. 👌🏼👌🏼
Meillä järkytyttiin taloyhtiössä, kun asuntoa oli ostamassa nuoripari, jonka piti hakea lainaa saadakseen kaksio nimiinsä. Ei voitu sallia tuollaista, naapurin Tuomas sitten lunasti asunnon osakkaan oikeudella. Olisi koko kiinteistön arvoa alentavaa, jos asukkaina olisi jotain köyhiä.
Ajaako tuo Audi itseään vai mitä ihmeellistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole monella varaa ostaa A8:aa velattomaksi.
Puhutko Nyt itsestäsi ?
Ajai näitä kateellisten kommentteja. Koko ketju täynnä. Ja suurin osa on, tottakai, mallia "Kettu ja pihlajanmarjat" 😉
Meilläkin on velaton Range rover vm.2022 pihassa.
Eikös se Mika Moring ajellut Audilla? Hienoa väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ajai näitä kateellisten kommentteja. Koko ketju täynnä. Ja suurin osa on, tottakai, mallia "Kettu ja pihlajanmarjat" 😉
Eipä käy kateeksi, mutta otsikko kiinnitti huomioni.
"Olen tietysti valtavan iloinen teidän puolesta", voisinpa sanoa noin, mutta melkein EVVK jonkun tuntemattoman ihmisen automerkki. Kuplavolkkari voisi olla kiva tai museoauto. 😻
Onhas se saavutus. Olette tehneet tosi paljon töitä sen eteen.
Saa olla ylpeä, mutta ei niin ylpeä, että naapurit kadehtivat.
Kaikenlaisia hulluja, kuten ap.
Asuu pienessä neukkukuutiossa, yh, 4 lasta. Mielikuvitus laukkaa.
Kerrot nyt tämän meille työttömilleeläkeläisilleyksinhuoltajillemasentuneilleonnettomillevelkaantuneillevauvalaisille 😁
Mulla on varmaan päässä vikaa, kun en osaa olla kenellekään kateellinen. 🤔
Oletko pröystäillyt menopelilläsi vai mistä tiedät, että naapurisi ovat kateellisia?