Kun on lukenut miljonäärien (yrittäjiä) elämänkertoja niin melkein kaikilla
on vähintään kerran ollut tilanne että ovat olleet lähellä menettää koko omaisuus konkassa. Sitten selvinneet ja nousseet entistä rikkaamiksi.
Kommentit (8)
Nice. Eli koska olen ollut todella pohjalla niin henkisesti, urakehityksessä kuin taloudellisesti, minusta tulee uskomattoman älykäs ja henkevä, urani lähtee järkyttävään yläkiitoon ja minusta tulee rich bitch. Ostan tän skenaarion.
Vierailija kirjoitti:
Nice. Eli koska olen ollut todella pohjalla niin henkisesti, urakehityksessä kuin taloudellisesti, minusta tulee uskomattoman älykäs ja henkevä, urani lähtee järkyttävään yläkiitoon ja minusta tulee rich bitch. Ostan tän skenaarion.
Et tajua näköjään yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pohjalla ja nyt vahvempi kuin koskaan. Vaikeudet kasvattavat luonnetta.
Minkäs maalaisten miljonäärien elämänkertoja oletkaan lukenut? Se melkein menetys tarkoittaa eri juttuja eri maissa. Osassa kulttuureita osataan liiotella hyvin tai sitten kieli ei käänny sujuvasti.
Tai esim jos jenkeissä teet konkurssin, niin se ei tarkoita samaa asiaa kuin Suomessa tehty konkurssi.
Vierailija kirjoitti:
Luepa Seth Godinin The Dip niin saat ilmiölle selityksen.
Kiitos vinkistä. Luen. Mutta kerro tiivistetysti mistä on kyse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Luen. Mutta kerro tiivistetysti mistä on kyse. Ap
https://www.samuelthomasdavies.com/book-summaries/business/the-dip/
Niin
.
Myös monet ei menestyneet tehneet saman.
Eli laittaneet kaiken yhden kortin varaan.
.
.
.
Heitä on paljon paljon enemmän.
Heistä ei kirjoiteta kirjoja.
.
.
.
Tuuri
Eli Kohtalo valitsee voittajat