Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten elämäsi muuttuu Käärijän voittaessa?

Vierailija
13.05.2023 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun sitten kuuntelemaan vuoden ajan valitusta siitä kuinka paljon Euroviisujen järjestäminen tulee maksamaan. Orpo itkee asiasta ainakin viidesti, kaikki mediat voivottelee ja ynnäilee ja jokaisessa kahvipöydässä kaikki valittaa, kun taas menee verorahoja Euroviisuihin.

Vierailija
42/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Vähän harmittaa, ettei av-palsta ole auki tulosten julkistuksen aikaan. Olisi viihdyttävää katsoa sitä helvetinmoista parkua, kun hypetys ei taaskaan tuo voittoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen käärijä?

Vierailija
44/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juoda pitkästä aikaa samppanjaa.

Jos ei voita niin pullo jää odottamaan jotain sopivaa syytä myöhemmin.

Vierailija
45/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Aamulla luen uutisista, miten Suomelle kävi ja jatkan elämääni, kuten ennenkin. En kuuntele Käärijän musiikkia enkä lue uutisia hänestä. Mies on minulle täysin yhdentekevä.

Hah hah. Silmä kovana kuitenkin luet kaikki uutiset Käärijästä ja katsot viisulähetyksen alusta loppuun.

En ole tuo jolle ilkut, minä en edes tiedä minkälainen kappale se on. Ruma mies kieli ulkona, typerät vihreät hihat, sen tiedän ja tuokin on liikaa.

Vierailija
46/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Aamulla luen uutisista, miten Suomelle kävi ja jatkan elämääni, kuten ennenkin. En kuuntele Käärijän musiikkia enkä lue uutisia hänestä. Mies on minulle täysin yhdentekevä.

Hah hah. Silmä kovana kuitenkin luet kaikki uutiset Käärijästä ja katsot viisulähetyksen alusta loppuun.

En ole tuo jolle ilkut, minä en edes tiedä minkälainen kappale se on. Ruma mies kieli ulkona, typerät vihreät hihat, sen tiedän ja tuokin on liikaa.

No siinäpä on kaikki mitä minäkin tiedän, ei minkalaista aikomusta töllöä avata tuon rumiluksen takia.

Vierailija
47/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et oikeasti tietäisi, miksi sinun pitäisi noin kiihkeästi yrittää puhua mustaa valkoiseksi? Ne, joita ei lainkaan kiinnosta, eivät todellakaan ole tällaisissa ketjuissa alleviivaamassa tietämättömyyttään :D

Vierailija
48/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä on kaikki mitä minäkin tiedän, ei minkalaista aikomusta töllöä avata tuon rumiluksen takia.

En mäkään koskaan katso Salkkareita. Mulla vain on joogatunti aina ma-pe 19.30-20 ;)

Vierailija
49/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämäsijoille jääminen tullee monelle yllätyksenä. 

jämäsijat jaettiin jo tiistaina ja torstaina. Nyt on finaalin aika.

Tarkoitettiin finaalin jämiä, sinä saatanan aasi.

Vierailija
50/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Joutuu kuuntelemaan kun persut luukuttavat sitä kännipäissään joka paikassa 😞

Olin viime juhannuksena maaseudulla, ja siellä hiljaisuuden rikkoi se, kun lähistön nuoret luukuttivat Ramses II:n Villieläintä järkyttävän lujalla. Jos Käärijä voittaa, niin voinee olla varma, mikä biisi siellä soi tänä vuonna.

Vierailija
51/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Joutuu kuuntelemaan kun persut luukuttavat sitä kännipäissään joka paikassa 😞

Olin viime juhannuksena maaseudulla, ja siellä hiljaisuuden rikkoi se, kun lähistön nuoret luukuttivat Ramses II:n Villieläintä järkyttävän lujalla. Jos Käärijä voittaa, niin voinee olla varma, mikä biisi siellä soi tänä vuonna.

Todennäköisesti Poika saunoo tms. Jos Suomi voittaa ämmämmissä. Ei lätkätyypit mitään homoviisuja seuraa. 

Vierailija
52/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule voittamaan. Ruotsin kerroin on 1.5

Vierailija
53/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään koskaan katso Salkkareita. Mulla vain on joogatunti aina ma-pe 19.30-20 ;)

Minäpä olen katsonut pikkupätkän vuonna 1999, poikani nauroi huoneessa tvtä katsoen, menin katsoMaan, että mikä on, se ulvoi naurusta typerälle ja kökölle näyttelemiselle, jäin hetkeksi katsomaan, minä en jaksanut edes nauraa, tuumasin vain, että jäätävää sontaa. Se poika on nyt 40 v kolmen lapsen isä ja minä tietty olen MUMMU. Mutta mieleen jäi, oli se niin huonosti näyteltyä.

Vierailija
54/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ylpeämpi juuristani ja uskallan ajatella, että suomalaisuudessa on jotain kiehtovaa ja kiinnostavaa. Ei tarvitse ajatella, että jotain pitäisi muuttua, että kelpaisimme muille, vaan olemme omalaatuisia ja ihastuttavia juuri tällaisina. Vähän kotikutoisia ja tavallisia, mutta aitoja ja vilpittömiä.

Vierailija
55/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että elän onnellisena loppuelämäni kuten jääkiekon maailmanmestaruuden jälkeen vuonna 1995.

Oikeastihan nuo ovat merkityksetöntä roskaa.

ei ollenkaan. Huomaatko miten suomalaiset ovat taas enemmän yhtä kuin muulloin? Nuo soraäänet on vain kärpäsen surinaa suuren yleisön korvissa.

Tämmöinen yhteinen tukeminen on todella hienoa ja merkityksellistä pidemmän päälle. :) Niistä puhutaan vielä pitkään. Kuten hyvänä esimerkkinä -95.

Käärijä-fanitus on kyllä todellisessa maailmassa kovin pienen ryhmän juttu. Yli 90% suomalaisista ei ole kiinnostunut asiasta mitenkään,. 

En voi sanoa, että edes kuplassani diggaisin vaan Käärijää. Eihän täällä tarvii kulkea kuin pkseudulla ristiinrastiin, niin mistään muusta ei puhutakaan. Vihreetä siellä ja täällä. Sama juttu oli kuukausi sitten Espanjassa ja Briteissä.

Nyt Saksakin oli lähtenyt mukaan, kun eilen Munchenistä kotiuduin. Eihän se tietty tarvii olla iso joukko, mutta sitäkin äänekkäämpi ja värikkäämpi.

Vierailija
56/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et oikeasti tietäisi, miksi sinun pitäisi noin kiihkeästi yrittää puhua mustaa valkoiseksi? Ne, joita ei lainkaan kiinnosta, eivät todellakaan ole tällaisissa ketjuissa alleviivaamassa tietämättömyyttään :D

Enhän minä ole tietämätön. Rauhoitu hyvä ihminen, minähän tiedän paljon, ruma mies, kieli ulkona, ja typerät vihreät hihat, lehdistähän nuo kuvat näkee kun vaikkapa Hesaria netistä lukee. Ja täällä saa sanoa kuka haluaa, jos et kestä, niin hus, ääliö.

Vierailija
57/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaamieliset ulisee nyt, huomenna sitten märistään kun taas hävittiin.

Vierailija
58/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän olla suomalainen

Vierailija
59/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viinat loppuu Alkoista, ei vain vaaleat rommit kun kansa kuuntelee kännäysbiisiä.

Vierailija
60/66 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 2 - 3 viikkoa hyvällä tuulella... Tansahtelen ja olen ylpeä Suomi pojasta...