Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijän terveiset faneille: Käärijän nimellä ja kasvoilla varustetut tuotteet kannattaa jättää kauppoihin, eivät ole laillisia

Vierailija
13.05.2023 |

Tällä hetkellä kaikki haluavat hyötyä Käärijän ja Cha Cha Cha -biisin suosiosta, mutta artisti ja musiikkiyhtiö eivät ole ilahtuneita luvattomista tuotteista ja mainoksista.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e2037bb2-bc9c-4888-a56a-dc17f9…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaan osaa itse ottaa osinkoja niistä tuotteista? Eli myy lisenssejä ja haastaa laittomat myyjät oikeuteen?

Vierailija
2/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn vihreällä marsipaanilla, ananaksella ja kookoksella koristeltuja kakkuja ja leivoksi Käärijän nimellä ja kuvalla jos haluan ja laitan rahoiksi. Sitä ei mitkään Käärijät ja Warner brossit estele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se vaan osaa itse ottaa osinkoja niistä tuotteista? Eli myy lisenssejä ja haastaa laittomat myyjät oikeuteen?

Ei ole ehtinyt myymään lisenssejä kun on pitänyt valmistautua viisuihin eikä tiennyt että tulisi näin suureksi ilmiöksi.

Vierailija
4/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin muutenkin nuo roskat kauppoihin.

Vierailija
5/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisujen jälkeen voi miettiä tuota asiaa. Jos voittaa, eiköhän tuottoja jää jaettavaksi, kun saa sopimukset kuntoon.

Vierailija
6/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että Jere Pöyhönen on juutalainen, mutta ehkäpä se avanneleikkaus tekikin miehestä uskovaisen.

Vierailija
7/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hän ei tuossa linkissä sanonut, mamma vääristelee kuten tapana on.

Vierailija
8/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myyn vihreällä marsipaanilla, ananaksella ja kookoksella koristeltuja kakkuja ja leivoksi Käärijän nimellä ja kuvalla jos haluan ja laitan rahoiksi. Sitä ei mitkään Käärijät ja Warner brossit estele.

Ei estele ei, mutta tulee aika kallis lasku tuosta huvista. Katso vaikka Pääkkösen alushousujupakkaa.

Vierailija
9/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kääriä itse rahat ettei kukaan muu vie?

Vierailija
10/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea noita on mallisuojata. Siitä vain ostamaa köyrijä-varusteita jos mieli tekee 😁

Vierailija
11/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tässä on? Olisiko sinusta ok, että sinun kuvallasi ja nimelläsi mainostettaisiin juttuja ilman lupaasi?

Vierailija
12/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei estele ei, mutta tulee aika kallis lasku tuosta huvista. Katso vaikka Pääkkösen alushousujupakkaa.

Ei ole laitonta murtautua Pääkkösen taloon ja myydä sen alushousuja vaatekaapista. Jostain tavallisen ihmisen on elantonsa saatava että tulee toimeen ja on rahaa ruokaakin.

Vierailija
13/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkujahan saa myydä vihreällä marsipaanilla tai ihan millä vaan, mutta et sinä toisen tuotemerkkiä saa varastaa. Sehän on sama asia kun alkaisit myymään itse tekemääsi colajuomaa ja laittaisi pulloihin coca colan etiketit.

Vierailija
14/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkujahan saa myydä vihreällä marsipaanilla tai ihan millä vaan, mutta et sinä toisen tuotemerkkiä saa varastaa. Sehän on sama asia kun alkaisit myymään itse tekemääsi colajuomaa ja laittaisi pulloihin coca colan etiketit.

Käärijä ei omista käärijä sanaa. Kyseessä on suomenkielinen substantiivi henkilöille joka käärii.

https://fi.wiktionary.org/wiki/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4

Vierailija
15/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Käärijä kääri rahaa oheiskrääsällä, mitä häh?!?

Vierailija
16/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se nimi käärijä noista hihoista? Että on aika kääriä hihat

Vierailija
17/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä aikoo kääriä kokoon ison kasan tuohta heti kun kisat on ohi ja on kotiuduttu selvittelemään tilannetta.

Vierailija
18/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisti olikin anhe porvarielitisti ja on heti kieltämässä kaiken hauskan ja huvin tukijoiltaan.

Vierailija
19/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä aikoo kääriä kokoon ison kasan tuohta heti kun kisat on ohi ja on kotiuduttu selvittelemään tilannetta.

Sillä aikaa minä rahastan Käärijällä. Käärin hyvät rahat vielä!

Vierailija
20/23 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkähän vaikuttaa koko ajan vain urpommalta.

Pää on haljeta jo pissasta.