Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkotivaatteista?

03.12.2006 |

Puetteko lapsellenne normaalia " huonommat" vaatteet päiväkotiin? Huomaan isestäni, että ostin lapselleni paljon kauniimpia vaatteita ennen kuin hän aloitti päiväkodissa. Nyt, kun hän on päivät hoidossa, on pääasia että hänellä on puhtaat vaatteet, mutta myös esim. serkun vanhat kelpaa hyvin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ehdi muiden mukana ulos/sisään. Vaikeat napit jne pannassa ja tärkeää, että lapsen on helppo ja mukava liikkua liikuntaleikeissä jne. Eli usein college.

Vierailija
2/6 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän neidit 2 ja 5v ovat jonkun verran tietoisia jo vaatteistaan eli isompi valitsee itse vaatteensa tietystä valikoimasta arkivaatteita. Siinä on kaikkea sellaista mitä pidämme myös viikonloppuisinkin eli on ostettua ja perittyä. Mekkoja haluaa käyttää 80% ajasta.

Pikkusisko haluaa käyttää mekkoa 100% ajasta tällä hetkellä, mutta pääasiassa minä saan vielä valita vaatteet... hänelläkin samoja vaatteita kuin muutenkin käytetään, perittyjä paljon ja jotain itse hankittuakin. Juhla-ja kylävaatteet on sit erikseen molemmille.

Eli en laita päiväkotiin sen huonompaa kuin kotioloissakaan arki-kotivaatteina pidämme. Ja nätisti puetaan eli yhteeensopiviin vaatteisiin. Ulkovaatteisiin meillä on aina satsattu, siis kenkiin ja pukuihin, että olisivat käyttötarpeensa mukaisesti toimivia ja kestäviä, vaikka on osa niistäkin perittyjä ja useimmat ostetut käytettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli sellaiset, joita käytetään kotona ja arkisissa (mummon, serkkujen jne.) luona kyläilyissä. Huomaan kyllä laittavani melkein joka päivä verkkarit, koska ne ovat niin mukavat ja helpot sisähousut. Eli ei mitään edustuskamaa...

Vierailija
4/6 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnat ovat varsin mielenkiintoisia.

Vierailija
5/6 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ohjeistettu päiväkodin puolelta (pienten puoli), että päälle pehmeät ja mukavat vaatteet, ei esim. mitään farkkulappuhaalareita tm. " edustusvaatteita" . Käytännöllisyys ja mukavuus pääasia.

Vierailija
6/6 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle kertynyt aika paljon vaatteita, kun on perinyt serkuilta ja kavereilta. Huomaan vain käyttäväni paljon samoja vaatteita: mukavia ja helpostipuettavia. Etenkin kun tyttö oppi kuivaksi, oli mielesstäni tärkeää, että tyttö sai itse huosut alas ja ylös.