Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi 26, miksi isoimmatkaannfarkut ei mahdu?

Vierailija
13.05.2023 |

Eli vain lievä ylipaino, bmi 26. Tilasin Stockalta kolmet ns aikuisten merkkiset (suunniteltu aikuisille naisille, malli ja mitoitus sellainen) yli satasen farkut. Isoin koko mitä sai eli vyötärö 35 tuumaa. Mikään niistä ei mahdu päälle. Argh! Miltä merkiltä tavallisen kokoinen aikuinen nainen saa mahtuvat farkut?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pylly täällä, kapea vyötärö. Joudun aina ompelemaan vekit vyötärölle.

Vierailija
22/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla paino jakautuu suurimmaksi osaksi alavartaloon. Johtuisko siitä?!

Melkein mahdotonta löytää just täydellisesti istuvia farkkuja, farkku kun ei jousta yhtään. Se on tyydyttävä sitten strechfarkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmman löytyy miesten osastolta.Lyhennä lahkeet. Kuin miesten vaate liike isot koot Tresmman myymälät . Poikea siis missä liikutkin sellaisiin likkeisiin jossa on miesten vaatteita.Löydät sopivat aivan varmasti.

Mistäköhän mahtaisi löytyä Tresmman tai Tokmman? Mielenkiintoista. Ovatko kovinkin uusia, kun nettikään ei kyseisiä tunnista.

Vierailija
24/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit laihduttaa jos haluat.  

Vierailija
25/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aikaa ja lähde ostoksille, että pääset sovittamaan vaatteita. Toivotonta tuollainen arvauskauppa.

Vierailija
26/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reilu 100kg ja leviksen farkuista käytän 29/32, joistin malleista 30/32. En ole tuohon ongelmaan törmännyt. Vyötärö mulla 73cm. Reittä ja persettä löytyy kyllä.

Vierailija
27/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vartalomallilla en tilaisi netistä. Ne on tehty niille, joilla on sopusuhtainen kroppa.

Vierailija
28/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmi on 33 ja 32 tuumakoko mahtuu yleensä hyvin. Mulla on suht hoikka vyötärö mutta peppu ja reidet muodokkaat.

Eihän tuo bmi kerro mitään vaatekoosta. Jokaisella se vartalonmalli on niin erilainen.

Vierailija
29/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut kannattaa ostaa farkkukaupasta. Myyjä tietää heti sopivat.

Vierailija
30/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen farkkujen jalkaan laittamista, poista an ustapppi

Vierailija
31/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä myös ihmetellyt. Mun BMI on 24, sääreni on pitkät ja hoikat, mutta mahassa on kaikki. Farkut kiristää aina mahasta, ja näin oli jo silloin kun BMI:ni oli 22 :( Sinne mulla kertyy.

Vierailija
32/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeille on omat liikkeet

Vierailija
33/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päärynävartaloinen? Reidet ja takapuoli on niin paksut että ei nouse polvista ylöspäin?

Vierailija
34/34 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko päärynän mallinen= lantion ympäryksesi on isompi kuin rinnanympäryksesi?

Silloin tilanne on niin, että tarvitset alaosaan 1-2 numeroa suuremmat vaatteet, kuin yläosaan.

Mulla on lantionympärys melkein 10 cm isompi kuin rinnanympärys, mutta en ole päärynä vaan tiimalasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan