Käräyttäisitkö sinkkuna esiintyneen pettäjän puolisolle?
En olisi uskonut tässä iässä meneväni näihin huijauksiin, mutta mies onnistui salaamaan todellisen tilanteen - somesta tms ei siis voinut päätellä mitään.
Tutustuttiin netissä ja viestiteltiin kauan ennen ensitapaamista. Tyyppi väitti olevansa eronnut aiemmasta liitosta. Käytiin sviettämässä hotelliviikonloppuja yms noin puolen vuoden ajan ennen kuin mulle selvisi, että ero on ollut täyttä puppua ja puolison kanssa tuo edelleen asustelee.
Olo on erittäin halpa ja loukattu. Nyt vain mietin, pitäisikö käräyttää tyyppi puolisolle vai antaisinko vain olla ja yrittäisin unohtaa koko sotkun?
Kommentit (35)
En välttämättä. Monesti käy niin että viestintuoja joutuu syntipukiksi. Ehkä voisin nimettömänä laittaa jotain kautta viestiä, tyyliin että tiedätkö mitä miehesi on puuhastellut.
En tie. Ehkä sanoisin miehelle, että laitoin vaimollesi viestiä jossa kerroin pettämisestäsi, vaikka oikeasti en olisi laittanut.
Siinä vähän kuumottelua miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En tie. Ehkä sanoisin miehelle, että laitoin vaimollesi viestiä jossa kerroin pettämisestäsi, vaikka oikeasti en olisi laittanut.
Siinä vähän kuumottelua miehelle.
Sitten kun mies sanoo että "Sä valehtelit, et sä mitään laittanu"
> "Oho hups, en oo painanutkaan lähetä nappia ollenkaan"
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä. Monesti käy niin että viestintuoja joutuu syntipukiksi. Ehkä voisin nimettömänä laittaa jotain kautta viestiä, tyyliin että tiedätkö mitä miehesi on puuhastellut.
Onko näissä keisseissä ikinä kellekään käynyt niin, että viestintuoja on ammuttu? Tähän aina vedotaan kun ei kerrota petetylle. Ja mitä sillä on edes väliä jos joku tuntematon kiukuttelee?
Sitä miettii, että jos äijällä on ollu pokkaa ja röyhkeyttä pitkäänkin, niin miksei anneta "palautetta" ja lasku kaikesta siitä. Niin makaa kuin petaa. Ainakin hävyttömissä tapauksissa toimisin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oon käräyttänyt yhden k*settajan. Oli myös törkeä juttu. Laitoin dokumentteja mukaan.
kuulostat ihanalta ihmiseltä
Haluaisin itse tietää, jos mieheni pettäiai minua. Joten minusta on hyvä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oon käräyttänyt yhden k*settajan. Oli myös törkeä juttu. Laitoin dokumentteja mukaan.
kuulostat ihanalta ihmiseltä
Niin oonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näissä keisseissä ikinä kellekään käynyt niin, että viestintuoja on ammuttu? Tähän aina vedotaan kun ei kerrota petetylle. Ja mitä sillä on edes väliä jos joku tuntematon kiukuttelee?
On. Kaveri sai uhkauksia ja huoritteluja pettäjän vaimolta. Pariskunta jatkoi yhdessä niin kuin ei mitään.
Todellakin käräytät. Joko puoliso tietää, jos ei, nii on sillä oikeus tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa noista pettäjistä on todella kylmäverisiä tapauksia, sellaisia joista ei ulospäin ikinä uskoisi moista elämäntyyliä. Mun ystävän mies paljastui samanlaiseksi ja koitti vielä kiinni jäätyään väittää, että toinen nainen on sekopää ja lavastanut koko homman. Todisteet olivat kuitenkin sitä luokkaa, ettei mennyt läpi. Homma tuli kaikille osallisille täysin puskista, kukaan ei ollut epäillyt tai aavistanut mitään.
Tuo on se yleisin selitys pettäjillä. Todella häikäilemätöntä.
Jep ja samoin se, että "hoidot" ovat toiselta paikkakunnalta kuin missä pettäjä itse asuu. Näin minimoidaan kiinnijäämisen riski ja voidaan hienosti välttää viemästä syrjähyppyjä kotiin.
Jos kyse olisi pelkästä hoidosta, mutta kun ollaan ihastuneita ja jopa rakastuneita, niin se satuttaa pahasti.
Tarkoitinkin, että pettäjälle nuo syrjähypyt ovat hoitoja, vaikka esittää että olisi tunteita pelissä. Ei kyllä voi käsittää miksi täytyy sekä pettää että samalla leikkiä muiden tunteilla, maksullisissa käymisenkin ymmärtäisi paremmin (vaikkei sekään tietenkään ole oikein).
No se on sinun tulkintasi. On kuitenkin paljon ulkopuolisia suhteita, joissa on tunteet voimakkaasti mukana. Tässä tukinetin linkki, jossa petetyt puolisot kertovat.
https://tukinet.net/teemat/parisuhde-koti-ja-perhe-1801261251/forum/top…
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ikuisesti kiitollinen naiselle, joka paljasti oman miehen pettämisen. Turha haukkua huijatuksi tulleita tyhmäksi, nämä sarjak*settajat kyllä osaavat asiansa. Exäkin saattoi edellisenä iltana olla toisen naisen kanssa (mulle kertoi olevansa työmatkalla tms.) ja seuraavana aamuna pokkana mun ja lasten kanssa sukujuhlissa edustamassa ja feikkaamassa täydellistä puolisoa sekä isää.
Tämä! Nämä narskusedät vedättää kaikkia. Tunnevammaisia hyväksikäyttäjiä, taidokkaita feikkaajia, kunnes käry todella käy ja sitten on enää turha selitellä yhtään mitään. Siinä menee avioliitto, perhe-elämä, talot ja omaisuus jakoon, koko elämä repaleiksi, äijä saa suvun ja kavereiden vihan niskaansa. Niin, kannattiko pettää?? Mitä narsku tästä sanoo:? Ei mitää, koska hänellä on omasta mielestään töysi oikeus tuhota muiden elämä!
Eli todellakin ilmianto näille munanuittajille, tuholaisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa noista pettäjistä on todella kylmäverisiä tapauksia, sellaisia joista ei ulospäin ikinä uskoisi moista elämäntyyliä. Mun ystävän mies paljastui samanlaiseksi ja koitti vielä kiinni jäätyään väittää, että toinen nainen on sekopää ja lavastanut koko homman. Todisteet olivat kuitenkin sitä luokkaa, ettei mennyt läpi. Homma tuli kaikille osallisille täysin puskista, kukaan ei ollut epäillyt tai aavistanut mitään.
Jep ja samoin se, että "hoidot" ovat toiselta paikkakunnalta kuin missä pettäjä itse asuu. Näin minimoidaan kiinnijäämisen riski ja voidaan hienosti välttää viemästä syrjähyppyjä kotiin.
Syrjähyppy on aina parasta tehdä toisen varatun kanssa. Vähemmän ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjähyppy on aina parasta tehdä toisen varatun kanssa. Vähemmän ongelmia.
Voi siitäkin koitua ongelmia, jos jompikumpi ihastuu/rakastuu.
Tarkoitinkin, että pettäjälle nuo syrjähypyt ovat hoitoja, vaikka esittää että olisi tunteita pelissä. Ei kyllä voi käsittää miksi täytyy sekä pettää että samalla leikkiä muiden tunteilla, maksullisissa käymisenkin ymmärtäisi paremmin (vaikkei sekään tietenkään ole oikein).