Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin spotifyssa puolitutun podcastiin

Vierailija
13.05.2023 |

Kehtaanko kuunnella vai näkeekö hän jotenkin ketkä on kuunnelleet? Ei olla kovin läheisiä niin jotenkin nolottaisi "stalkata"...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisia pölinöitä saa kuunnella kuka tahansa.

Vierailija
2/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jonkinlainen sometähti (150k+ seuraajaa)

En todellakaan halua että kukaan lukisi julkaisujani tai kuuntelisi höpinöitäni. Varsinkaan tutut, NOLOA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista siinä on? On tehnyn julkisen podcastin niin sen kus kuuntelet.

Vierailija
4/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisia pölinöitä saa kuunnella kuka tahansa.

Niin saa, mutta en silti haluaisi hänen tietävän, että olen kuunnellut. Ap

Vierailija
5/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa siellä yksittäisen kuuntelijan henkilötietoja saa näkyviin. En ole Spotifyn käyttäjä itse, mutta ihmettelisin jos nämä näkyisivät noin vain. 

Vierailija
6/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se podcastin tekijä ole ihan vain mielissään, kun tekeleitä kuunnellaan. Kuuntele pois!

Vierailija
7/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei varmuudella osaa vastata? Ap

Vierailija
8/8 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin asiaa. Tämän artikkelin mukaan podcastin tekijä ei näe ketkä sitä kuuntelevat:

"Can Someone Tell If You Listen To Their Spotify Playlist?

You will not be able to see exactly who is listening to your music, but you will be able to see how many people are liking your content and playlists. You will be able to find this information below the description of your playlist."

Jos tekijä on seuraajasi, on periaatteessa mahdollista että hänelle tulee ilmoitus mitä olet kuunnellut Spotifyn kautta. Voit kieltää nämä ilmoitukset omista asetuksistasi:

"There is also an area of Spotify where people who follow you are able to see what you are listening to on a friends' feed.

However, there is a way to keep this private. Go to your Desktop App > Preferences > Turn off ‘Publish my activity on Spotify’. "

Linkki artikkeliin: https://richardpryn.com/can-spotify-artists-see-who-listens/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän