Miksi identtiset kaksoset pitää pukea identtisesti ?
Olen töissä päiväkodissa, jossa on identtiset kaksoset. Heidät on puettu tismalleen samalla lailla, eikä heitä pysty erottamaan toisistaan.
Kuitenkin lasta pitäisi kohdella yksilöllisesti ja osata kutsua nimellä. Vähän vaikeaa kun ei tiedä kumpi on kumpi.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma jossain Isossa firmassa oli respassa töissä identtiset kaksoset täysin samanlaiseksi pukeutuneena. Siinä jokainen sisääntulija pyöritteli silmiään.
No romahtiko siihen teidän maaima..mille muulle pyörittelet silmiäsi ....niin tekee vain sivistymättömät houkat. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole täysin identtisiä. Ikinä. Usein toinen on selvästi toista pitempi, ja paras tapa erottaa ne, on että kummallakin on tasan eri sormenjäljet ! Se on fakta ! Niin on ollut ijät ja ajat.
Identtiset kaksoset ovat tasan samanpituisia joka ikävaiheessa. Erotan naapurin kaksoset parhaiten yhdestä luomesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun identtinen kaksonen on veli ja mä itse tyttö niin vaikka muuten oltiin samannäköisiä niin todellakin erotti jo sukupuolen perusteella kumpi on kumpi eikä ostettu samanlaisia tai värisiä vaatteita 😃
Kumpi teistä siis on trans?
Vierailija kirjoitti:
Mun identtinen kaksonen on veli ja mä itse tyttö niin vaikka muuten oltiin samannäköisiä niin todellakin erotti jo sukupuolen perusteella kumpi on kumpi eikä ostettu samanlaisia tai värisiä vaatteita 😃
Siis oletko oikeasti noin tyhmä? Identtiset kaksoset ovat aina samaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta tänään ihmeteltäisiin mistä meille olisi hyötyä ????????
Mennää kyyläämään kuppoihin ja kadulle töllistelemään ja raportoidaan tänne tuntemattomille nimettömänä ja kasvottomana...💩💩💩😫
Jotkut tuntemani identtiset kaksoset ovat nimenomaan halunneet olla samanlaisia kaikessa. Ovat kokeneet olevansa melkeinpä sama ihminen.
Jos sä oikeasti hoitaisit työksesi identtisiä kaksosia, niin tietäisit että kyllä ne erottaa vaikka ovatkin kovasti saman näköisiä.
T. Identtisten kaksosten isä
Tiedän kaksoset, jotka n.2-4v ollessaan tappelivat ja fyysisesti kävivät toisiinsa käsiksi, jos toisella oli erilaiset vaatteet. Ei voinut käyttää isosiskon yksittäisiä erilaisia vaatteita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko oikeasti noin tyhmä? Identtiset kaksoset ovat aina samaa sukupuolta.
Höpö höpö!
Sukupuoli on tunnetila ja se voi vaihdella vaikka monta kertaa päivässä!
T. Vassarimuija
Vierailija kirjoitti:
Jos sä oikeasti hoitaisit työksesi identtisiä kaksosia, niin tietäisit että kyllä ne erottaa vaikka ovatkin kovasti saman näköisiä.
Hoidatko sinä työksesi? Vai oletko vain yhden identtisen kaksosparin isä, etkä tajua omaa kuplaasi?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tuntemani identtiset kaksoset ovat nimenomaan halunneet olla samanlaisia kaikessa. Ovat kokeneet olevansa melkeinpä sama ihminen.
Juuri tämän vuoksi kaksosia ei pidä pukea tismalleen samanlaisiin, viedä samoihin harrastuksiin tai ylipäänsä niputtaa yhteen. Tulisi huomioida kummankin yksilöllisyys ja tukea siinä.
Lapsia on joka junaan. Meidän 5v identtiset kaksoset on siinä mielessä erilaisia että toinen valkkaa tarkasti vaatteet mitä päälleen laittaa. Toinen taas menisi pelkissä kalsareissa ja kumisaappaissa päivästä toiseen, jos saisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidatko sinä työksesi? Vai oletko vain yhden identtisen kaksosparin isä, etkä tajua omaa kuplaasi?
Ok, ehkä meidän päiväkodissa on sitten hoitajat jotain röntgenlaserkatseisia naisia kun kaikki osaavat erottaa meidän identtiset kaksoset toisistaan vaikka olisi mitkä vaatteet päällä.
Maailman tyhmin kysymys, kivittäkää jos haluatte, kysyn silti.
Onkohan joskus vanhemmilla mennyt sekaisin identtiset vauvat ennenkuin oppivat heidät tunnistamaan toisistaan. A vauvaa luullaankin B vauvaksi ja mennyt näin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heidät tosiaan oppii tunnistamaan. Tuntemillani kaksosilla toisella on jotenkin terävämpi ilme ja sähäkämmät eleet. En erehdy, vaikka ovat tietysti täysin piirteiltään samannäköiset.
Ei nyt suoraan liity aiheeseen mutta varsinkin Espanjassa nähny usein miten isosisko ja pikkusisko puetaan identtisiin vaatteisiin jos on siis jotkut vähän siistimmät vaatteet käytössä. Suomessa aika harvoin näkee. Varmaan vähän samaa vaikutelmaa haetaan kaksosten pukemisellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ehkä meidän päiväkodissa on sitten hoitajat jotain röntgenlaserkatseisia naisia kun kaikki osaavat erottaa meidän identtiset kaksoset toisistaan vaikka olisi mitkä vaatteet päällä.
Tai sitten juuri sinun identtiset kaksoset ei ole ihan niin saman näköisiä kuin mitä jotkut toiset identtiset kaksoset saattaa olla. Edelleen, otantasi on tasan se yksi pari identtisiä kaksosia.
Ketjun aloittajalle: Miten niin pitää? Eikö vaatteiden valinta ole vapaaehtoista