Nöyryyttävää olla lähes kolmekymppinen neitsyt
Olen introvertti. Vietän kaiken ajastani sisällä. Muut ikäiseni miehet ovat ulkona pitämässä hauskaa ja panemassa naisia. Nolottaa ja suututtaa.
Käytännön neuvoja muilta miehiltä?
Muita, joilla samoja kokemuksia?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta minkäs teet, kun on lyhyt ja leuka on olematon. Työttömyys on myös ongelma naisille. Luonne on hyvä, mutta introverttina se ei tule esille naisille tarpeeksi nopeasti.
Sinähän olet moniongelmainen. Ryhdisätydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 35v neitsyt. Mahdollisuuksia olisi kyllä ollut aika montakin kertaa mutta itsellä myös jotain standardeja.Viimeksi 30min sitten ei-niin haluttava tinder-tuttavuus kysyi panemaan.
Ainoastaan yksi näistä mahdollisuuksista oli oikeasti erittäin seksikäs ja haluttava mutta en jännityksestä pysynyt kovana
Kannattaisiko tutustua ensin ja panna vasta sitten? Miten tämä nykyaika on tällaista, että neitsyetkin menevät heti panemaan tai yrittämään sitä.
Olen kyllä tutustunut jokaiseen. Useimpien kanssa ei koskaan menty sänkyyn asti vaikka olisivat halunneet, välillä olen suututtanutkin naiset tän takia. Mutta esim tuon yhden tosi kauniin kanssa mentiin sänkyyn ja silloin ei vain jännityksesta seisonut tarpeeksi.
Tähänkö se juttu sitten loppui ja kumman aloitteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 35v neitsyt. Mahdollisuuksia olisi kyllä ollut aika montakin kertaa mutta itsellä myös jotain standardeja.Viimeksi 30min sitten ei-niin haluttava tinder-tuttavuus kysyi panemaan.
Ainoastaan yksi näistä mahdollisuuksista oli oikeasti erittäin seksikäs ja haluttava mutta en jännityksestä pysynyt kovana
Sama jatkaa, pitäisikö teidän muiden mielestä "harjoitella" näiden vähemmän haluttavien kanssa jotta pysyisi kovana myös oikeasti tosi kauniiden kanssa?
Aikamoista, jos pitäisi mennä vain jonkun random-miehen luokse ja sitten tuppisuuna vain panna ja lähteä pois. :D Ei nainen tuollaista halua. Haloo.
Tarkoitus on tietenkin muutenkin vähän jutella mutta en toki kertoisi että nainen olisi minulle vain harjoittelua. Ei tässä kummallakaan mitään vakavaa suhdetta ole mielessä ja nainen luonteeltaan ihan kiva, ei vain ulkonäöltään erityisen haluttava.
35v neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännön neuvo: die hard, rölli.
?
Mitä luulet tuon ilmaisun tarkoittavan?
Mitä itse ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tutustua ensin ja panna vasta sitten? Miten tämä nykyaika on tällaista, että neitsyetkin menevät heti panemaan tai yrittämään sitä.
Olen kyllä tutustunut jokaiseen. Useimpien kanssa ei koskaan menty sänkyyn asti vaikka olisivat halunneet, välillä olen suututtanutkin naiset tän takia. Mutta esim tuon yhden tosi kauniin kanssa mentiin sänkyyn ja silloin ei vain jännityksesta seisonut tarpeeksi.
Tähänkö se juttu sitten loppui ja kumman aloitteesta?
Naisen aloitteesta loppui, oli kyllä vaihto-opiskelija joten ei meillä muutenkaan pidempää ollut mielessä
Ei kukaan edes tiedä, että olet neitsyt, jos olet vain yksiksesi sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pelkurina jätit sitten siihen. Hohhoijaa, luuletko ettei muita ihmisiä jännitä?
Mulla vei kuukauden kasvattaa luottamus nykyiseen kumppaniin ja nyt meillä on ihanaa seksiä joka ikinen päivä.
Lopeta introverttiyteen identifioituminen sekä kilttiys.
Selaa Jordan Petersonii, selaa Rollo Tomassii, selaa Neil Straussin The Gamee.
Tankkaa isosti rasvaa sekä proteiinii, käy salil ja parturis.
Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Käärijä.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Sangen munattomia olette ja helposti lannistuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introverttiys ei ole ongelma pariutumiseen. Todella moni introvertti on parisuhteessa. Myös minä ja mieheni ollaan introvertteja. Mutta mitä meillä sen sijaan on, hyvät sosiaaliset taidot. Ne teiltä ikisinkuilta puuttuvat. Mutta niitäkin pystyy kehittämään, jos vain on halua ja uskallusta.
Ohis. Osaatko sitten selittää, että mikä sosiaalisen taidon kohta tai seikka vaatisi parannusta, koska vaikka en ole ollut eläessäni parisuhteessa, niin minulla on aina ollut sekä miehiä että naisia läheisinä kavereina ja ystävinä jne. Oma kohtaloni on siis ollut päästä tai joutua kuinka vain ns. ffiendzonelle, Ei älä tai älkää ymmärtäkö väärin arvostan ja kunnioitan näitä ihmissuhteitani todella paljon. En piinaa tai kiusaa itseäni ajatuksella, että joku heistä olsi vielä joskus parisuhdekumppanini tai jonkun heistä kanssa harratsiaisin vielä joskus seksiä Mutta sen sijaan aattelen, että olisihan se yksi ja erityinen enemmän mukava löytää ja kohdata.....
No siitä, että olet itse aktiivinen. Deittiapit on siitä hyviä, että siellä on oikeasti sinkkuja. Kun treffaat naisen, niin kyllä sen molemmat tunnistaa, jos panna halutaan ja nähdä uudelleen. Ja toki nainen haluaa, että sanot myös sen itse. Toki treffailu vaatii aikaa, että löytää sopivan. Mutta ei saa lannistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pelkurina jätit sitten siihen. Hohhoijaa, luuletko ettei muita ihmisiä jännitä?
Mulla vei kuukauden kasvattaa luottamus nykyiseen kumppaniin ja nyt meillä on ihanaa seksiä joka ikinen päivä.
Nainen se oli joka ei enää halunnut tavata, muutenkin lähti kohta kotimaahansa kun oli vain vaihtari
+ unohtui myös mainita että sporttaa Roadimies tyylistä parempaa seppälää kuten Monclerii sekä Stone Islandii.
Teillä on vaan keskusteluissa harjoiteltavaa. Miehelläni oli paljon naisia ennen minua ja hän on valtavan supliilki. Ei mitenkään komea ja melko lyhyt. Itse olen naisena pyöreä, tyhmä yms ja minullakin oli avioliitto, avoliitto plus miehiä ennen nykyistä miestäni.
KILTTIYS kirjoitti:
Lopeta introverttiyteen identifioituminen sekä kilttiys.
Selaa Jordan Petersonii, selaa Rollo Tomassii, selaa Neil Straussin The Gamee.
Tankkaa isosti rasvaa sekä proteiinii, käy salil ja parturis.
Ota Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Käärijä.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Etteköhän te ole tankkanneet rasvaa liikaakin.
Olen 32 vuotias ja neitsyt, väitän että suurin syy neitsyydelleni on juurikin introverttius. Olen täysin omissa oloissani jatkuvasti ja ainoat ihmiskontaktit saan työpaikalla ja kaupankassalla.
Älä ap häpeä asiaa, seksiä se vain on ja ihminen pystyy elämään myös ilman seksiä.
Masturboin itse lähes päivittäin ja joskus useamman kerran päivässä eli oma käsi on korvannu naiset minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vei kuukauden kasvattaa luottamus nykyiseen kumppaniin ja nyt meillä on ihanaa seksiä joka ikinen päivä.Nainen se oli joka ei enää halunnut tavata, muutenkin lähti kohta kotimaahansa kun oli vain vaihtari
Seli seli. Uli uli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännön neuvo: die hard, rölli.
?
Mitä luulet tuon ilmaisun tarkoittavan?
Mitä itse ajattelet?
Riippuu kontekstista. Saatoit neuvoa AP:tä pysymään hengissä tai pitämään kiinni oikeistolaisista vakaumuksistaan.
Onneksi seksirobotit kehittyy jatkuvasti ja eiköhän tässä muutaman vuoden päästä seksirobotit ole jo varsin yleisiä joten silloin sitä kumppania ei tarvitse kun voi harrastaa seksiä robotin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet ja luulet, että muut miehet tai naiset erottaisivatl, että sinuula on neitsyys (tai miehenä sanosin mieluummin. että poikuus) tallella? Niin on muuten minullakin, enkä ajatellut uhriutua ja tehdä muutoinkaan asiasta sen kummemmin numeroa tai pitää siitä ääntä. - Jos se on joskus mahdollseni kumppanilleni isompikin ongelma, niin kenties se on merkki. ettei meitä ole muutoinkaan tarkkoitettu yhteen.
Kyl sen erottaa.
Tääl USAs on Walmartti testi jossa näkee mailin päähän kuka on neitsyt ja kuka ei.
Teil siel Suomen päädys sama testi tunnetaan nimel Prisma testi. Kantsii koklaa.