Nöyryyttävää olla lähes kolmekymppinen neitsyt
Olen introvertti. Vietän kaiken ajastani sisällä. Muut ikäiseni miehet ovat ulkona pitämässä hauskaa ja panemassa naisia. Nolottaa ja suututtaa.
Käytännön neuvoja muilta miehiltä?
Muita, joilla samoja kokemuksia?
Kommentit (72)
Introverttiys ei ole ongelma pariutumiseen. Todella moni introvertti on parisuhteessa. Myös minä ja mieheni ollaan introvertteja. Mutta mitä meillä sen sijaan on, hyvät sosiaaliset taidot. Ne teiltä ikisinkuilta puuttuvat. Mutta niitäkin pystyy kehittämään, jos vain on halua ja uskallusta.
Mistä kuvittelet ja luulet, että muut miehet tai naiset erottaisivatl, että sinuula on neitsyys (tai miehenä sanosin mieluummin. että poikuus) tallella? Niin on muuten minullakin, enkä ajatellut uhriutua ja tehdä muutoinkaan asiasta sen kummemmin numeroa tai pitää siitä ääntä. - Jos se on joskus mahdollseni kumppanilleni isompikin ongelma, niin kenties se on merkki. ettei meitä ole muutoinkaan tarkkoitettu yhteen.
Katsoin ikkunastani enkä nähnyt yhtään miestä siellä panemassa ketään.
Tyydy kohtaloosi.
M 47 neitsyt, horoskoopissa leijona
Eikös siitä ole ihan ollut juttua että panemisen määrä laskee länsimaissa koko ajan? Luulosi siitä että muut panee koko ajan on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siitä ole ihan ollut juttua että panemisen määrä laskee länsimaissa koko ajan? Luulosi siitä että muut panee koko ajan on väärä.
Ei se vähene vaan keskittyy niille, jotka on fiksuja ja ihania. Esim. mulle 😂
Minä olin vielä 35-vuotiaana poijut. Nyt olen ollut naimisissa jo vuosia. Uskaltauduin vain lähestymään oikeantasoiseksi arvioimaani naista.
M43
Juu sama tilanne, mutta itse olen nainen. En tätä faktaa kauheasti tykkää huudella.
Täällä 35v neitsyt. Mahdollisuuksia olisi kyllä ollut aika montakin kertaa mutta itsellä myös jotain standardeja.Viimeksi 30min sitten ei-niin haluttava tinder-tuttavuus kysyi panemaan.
Ainoastaan yksi näistä mahdollisuuksista oli oikeasti erittäin seksikäs ja haluttava mutta en jännityksestä pysynyt kovana
Vierailija kirjoitti:
Käytännön neuvo: die hard, rölli.
?
Mitä luulet tuon ilmaisun tarkoittavan?
Vierailija kirjoitti:
Täällä 35v neitsyt. Mahdollisuuksia olisi kyllä ollut aika montakin kertaa mutta itsellä myös jotain standardeja.Viimeksi 30min sitten ei-niin haluttava tinder-tuttavuus kysyi panemaan.
Ainoastaan yksi näistä mahdollisuuksista oli oikeasti erittäin seksikäs ja haluttava mutta en jännityksestä pysynyt kovana
Sama jatkaa, pitäisikö teidän muiden mielestä "harjoitella" näiden vähemmän haluttavien kanssa jotta pysyisi kovana myös oikeasti tosi kauniiden kanssa?
Poistu nyt fiksuna muualle, täällä naiset haukkuu sinut elävältä. Jos sanot jotain fiksua, sinun keskustelu poistetaan. Nöyryyttävää on olla sinua vanhempi, jota naiset ovat käyttäneet hyväksi. Kaikki toivo että löydät sen oikean/kunnollisen naisen, täältä et löydä kuin katkeria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinun tinder shaipalle. Onneksi olet viimein kehittänyt joitain standardeja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tutustua ensin ja panna vasta sitten? Miten tämä nykyaika on tällaista, että neitsyetkin menevät heti panemaan tai yrittämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Introverttiys ei ole ongelma pariutumiseen. Todella moni introvertti on parisuhteessa. Myös minä ja mieheni ollaan introvertteja. Mutta mitä meillä sen sijaan on, hyvät sosiaaliset taidot. Ne teiltä ikisinkuilta puuttuvat. Mutta niitäkin pystyy kehittämään, jos vain on halua ja uskallusta.
Ohis. Osaatko sitten selittää, että mikä sosiaalisen taidon kohta tai seikka vaatisi parannusta, koska vaikka en ole ollut eläessäni parisuhteessa, niin minulla on aina ollut sekä miehiä että naisia läheisinä kavereina ja ystävinä jne. Oma kohtaloni on siis ollut päästä tai joutua kuinka vain ns. ffiendzonelle, Ei älä tai älkää ymmärtäkö väärin arvostan ja kunnioitan näitä ihmissuhteitani todella paljon. En piinaa tai kiusaa itseäni ajatuksella, että joku heistä olsi vielä joskus parisuhdekumppanini tai jonkun heistä kanssa harratsiaisin vielä joskus seksiä Mutta sen sijaan aattelen, että olisihan se yksi ja erityinen enemmän mukava löytää ja kohdata.....
Seksi on yliarvostettua, kannattaa keskittyä johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama jatkaa, pitäisikö teidän muiden mielestä "harjoitella" näiden vähemmän haluttavien kanssa jotta pysyisi kovana myös oikeasti tosi kauniiden kanssa?
Aikamoista, jos pitäisi mennä vain jonkun random-miehen luokse ja sitten tuppisuuna vain panna ja lähteä pois. :D Ei nainen tuollaista halua. Haloo.
Sama täällä, mutta minkäs teet, kun on lyhyt ja leuka on olematon. Työttömyys on myös ongelma naisille. Luonne on hyvä, mutta introverttina se ei tule esille naisille tarpeeksi nopeasti.