Sinä 60v nainen
Kommentit (25)
Pano- pappako se siellä ennätti taas vaimonsa puolesta vastaamaan. Eikö se vaimo osaa itse kirjoittaa, vai eikö hänellä ole lupaa kirjoittaa? Mikä hinku sinulla on kommentoida vaimosi puolesta, pelottaako? Jos se vaimo vaikka puhuu ohi suunsa, ja sanoo mitä oikeasti ajattelee tarjoamastasi "seksistä" ja prinssinakistasi...?
Näyy pappa itse kysyvän ja varmuuden vuoksi vastaavan. Hermo pettänyt 10 minuutin kohdalla
MTV: n uutisissa oli taannoin juttu, jossa viitattiin tutkimuksiin, että naiset harrastavat elämänsä parasta seksiä 66v ja miehet 64v. Että näin!
Jokapäivä haluan. Seksi on parasta juuri nyt, ei tule raskaaksi, ja on aikaa, halua ja lapset pois jaloista, ihan parasta. Osaaminenkin kunnossa, molemmilla ja itseluottamuskin ok. Mitä muuta vois listaan lisätä?
Vierailija kirjoitti:
Jokapäivä haluan. Seksi on parasta juuri nyt, ei tule raskaaksi, ja on aikaa, halua ja lapset pois jaloista, ihan parasta. Osaaminenkin kunnossa, molemmilla ja itseluottamuskin ok. Mitä muuta vois listaan lisätä?
Mihin tarviit vanhaa ukkoa??
Kumma kun joku aina luulee, että olen ainut tyytyväinen seniori joka tänne kirjoittaa. Edes se ei näytä auttavan, että joku toinen seniori ei ole saman ikäinen kuin minä.
Tää oli ensimmäinen ja ainut tähän keskusteluun.
Asia tuli jo selvälsi, että yli 60v senioritkin nain siinä missä nuoremmatkin tai enemmän. Ovat sitä ikäluokkaa jotka aina naineet tutkimusten mukaan enemmän kuin nuoremmat ikäluokat.
Pate.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaseksiäihanjokapäivä.... joopajoo... Porvoossa ehkä, tuskin tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pano- pappako se siellä ennätti taas vaimonsa puolesta vastaamaan. Eikö se vaimo osaa itse kirjoittaa, vai eikö hänellä ole lupaa kirjoittaa? Mikä hinku sinulla on kommentoida vaimosi puolesta, pelottaako? Jos se vaimo vaikka puhuu ohi suunsa, ja sanoo mitä oikeasti ajattelee tarjoamastasi "seksistä" ja prinssinakistasi...?
Asiaan sekaantumatta enempää tämä kommentointien taso täällä on kyllä aina joillakin tätä samaa ...Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan sekaantumatta enempää tämä kommentointien taso täällä on kyllä aina joillakin tätä samaa ...Hoh hoijaa.
Tämmöistä se poikapalstoilla on.
Tuuppa nyt anoppi kertomaan, kun en ole vielä kehdannut kysyä vaikka aika suora olenkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaaseksiäihanjokapäivä.... joopajoo... Porvoossa ehkä, tuskin tosielämässä.
Oletko impotentti, vai miksi vihaat toisten nautintoja?
Rouva (60-v.) ei tällä palstalla pyöri niin vastaan puolestaan: Seksiä pitää saada 2-3 viikossa, useamminkin menisi, viikon lomilla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Rouva (60-v.) ei tällä palstalla pyöri niin vastaan puolestaan: Seksiä pitää saada 2-3 viikossa, useamminkin menisi, viikon lomilla päivittäin.
Tämä on minunkin mielestäni aika sopiva tahti. Tätä eivät ihmiset, joilla on alhainen libido, tai ehkä huonoja kokemuksia seksistä, jostain syystä pysty ymmärtämään.
Tottakai, mikäs siinä niin kummaa on ettei panettaisi. N 61 v.
Halut on tallella. Meillä on seksiä n. 2-3 kertaa viikossa. Useamminkin voisi olla, mutta mennään miehen haluilla. N65+
Vierailija kirjoitti:
Halut on tallella. Meillä on seksiä n. 2-3 kertaa viikossa. Useamminkin voisi olla, mutta mennään miehen haluilla. N65+
Sama meillä. Kumpikin haluaa onneksi yhtä usein ja niinpä sitten yhdytään kun haluttaa.Viikonloppuisin lähes aina rakastelua aamuisin jopa molempina aamuina ja kerran viikollakin
Vaimoni on 63 v ja minä vuotta vanhempi. Hän haluaa 2-3 krt viikossa seksiä ja saa yhden yhdyntäorgasmin oikeastaan joka kerta alle 10 minuutissa. Joskus kielellä ennen sitä laukeaa myös