Perjantai-dokkari: Näin saat naisia
https://areena.yle.fi/1-63886612
Hyviä ulkonäkövinkkejä tältä nuorelta mieheltä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä neitiväkeä alkaa miehet olemaan. Onko testosteronitasot nykynuorisolla jo niin päin percttä?
Tämähän on todistettu, että johtuu siitä, miten paljon naiset käyttää e-pillereitä. Niistä liukenee käyttöveteen estrogeenia virtsan kautta, mikä vaikuttaa miesten testosteronitasojen heikkenemiseen. Muille naisillehan siitä ei niin massiivista haittaa ole, mutta miehet ja pojat.
Niin. Mies ei kyllä ole kovin viisas eläin, kun pakottaa kumppaninsa käyttämään hormonaalista ehkäisyä koska *kumi ei tunnu kivalta eikä sen kanssa jaksa sählätä*.
Mitäs , siinäpä sitten menee koko mieskunnan testot. Mutta mitä siitä, kunhan mulla vaan on mukavaa ja helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä neitiväkeä alkaa miehet olemaan. Onko testosteronitasot nykynuorisolla jo niin päin percttä?
Tämähän on todistettu, että johtuu siitä, miten paljon naiset käyttää e-pillereitä. Niistä liukenee käyttöveteen estrogeenia virtsan kautta, mikä vaikuttaa miesten testosteronitasojen heikkenemiseen. Muille naisillehan siitä ei niin massiivista haittaa ole, mutta miehet ja pojat.
Niin. Mies ei kyllä ole kovin viisas eläin, kun pakottaa kumppaninsa käyttämään hormonaalista ehkäisyä koska *kumi ei tunnu kivalta eikä sen kanssa jaksa sählätä*.
Mitäs , siinäpä sitten menee koko mieskunnan testot. Mutta mitä siitä, kunhan mulla vaan on mukavaa ja helppoo.
No ei se nainenkaan kovin viisas ole jos jonkun pakottamana hormoneja popsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei ole vaihtoehto eikä mies suostu käyttämään kumia, niin vaihtoehtoja on aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua eivät ole pastamiehet kovinkaan paljon arvostaneet, kun olen aihetta käsittelevissä ketjuissa kertunut etten suostu käyttämään hormonaalista ehkäisyä. Se on joko kondomi tai paljon lapsia, molemmat vaihtoehdot ovat minulle ok. Palstamiesten mielestä tämä on sairasta kiristystä. Kiva että nyt on edes joku sitä mieltä, että toimin viisaasti. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HomoSukii itseään pari tuntia päivässä🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Heterohan se on. Menee kauppaankin hyvännäköisenä, kun siellä saattaa olla seuraava tyttöystävä.
Juu, ja joka viikko tarvitaankin seuraava, koska ei tuo itse tyydy kehenkään eikä kukaan jaksa olla paria päivää pidempään sellaisen kanssa, jonka pää on tyhjää täynnä, vaikka kuinka olisi meikkiä naamassa ja kuontalo kunnossa.
Kävelevä otsonikato tuo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Fleda minttiin
Mieti, jos käyttäisi tunnin päivässä ulkonäköönsä ja tunnin päivässä henkiseen kasvuun ja itsensä kehittämiseen ihmisenä, olisi sekä hyvännäköinen että fiksu ja haluttua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hiuslakkaa ja näyttää sisustussuunnittelijalta ja saa naisia. Eli siis pokas oman äitinsä. Missä ne naiset on ??
Asuu varmasti vielä kotona äidin helmoissa. Siksi on rahaa ostaa hienolta näyttäviä vaatteita ja paskaa hiuslakkaa lavallinen. Ostaisi kampaamosta jotain kunnon kamaa niin ei tarvitsisi suihkuttaa sitä koko ajan.
Älkää nyt parjatko poikarukkaa. Hän on vielä kovin nuori, varmaan tuosta pinnallisesta vaiheesta kasvaa yli ja elämäkin opettaa. Kyllä se persoonakin sieltä kehittyy, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt parjatko poikarukkaa. Hän on vielä kovin nuori, varmaan tuosta pinnallisesta vaiheesta kasvaa yli ja elämäkin opettaa. Kyllä se persoonakin sieltä kehittyy, toivottavasti.
No, seuraavat pari vuotta osoittavat, oliko vain myöhäinen murrosikä vai joku huomionhakuinen narsistinplanttu lopun ikäänsä.
Hän on niin nuori vielä, pitää ymmärtää. Me ollaan kaikki oltu joskus nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä naisten kuuluu käyttää e-pillereitä, ettei vaan tartteis miittenkään tympeiden kondomien kanssa säätää. 🤔
Todellakin hyvää pointtii.
Sporttaa Roadimies tyylisii kledjui kuten Stonarii sekä Monclerii niin saanti paranee.
Toki salilla on käytävä ja proteiinii sekä rasvaa tankattava, muutoin et saa siltikään naisii.
Poju vaikuttaa olevan pahasti sekaisin, kuten äitinsäkin.
Kiltti mies kirjoitti:
Rumasta miehestä ei saa komeaa naisten silmiin edes pukeutumalla.
Oikeat naiset pitävät useimmiten rumista miehistä.
Kiinnostavampi asetelma olisi, miten silikonirinnoilla saa rikkaita miehiä