Tyttöystävän epäilyttävät yöpymiset kaverinsa luona mietityttää
Tyttöystäväni on 23 ja minä 26, molemmat opiskelijoita. Tyttöystäväni käy aktiivisesti opiskelijatapahtumissa, suunnilleen joka viikko. Ja lähestulkoon joka kerta menee kaverinsa luokse yöksi jatkoilta, eikä tule meidän yhteiseen kämppäämme nukkumaan. Pitäisiköhän tässä huolestua? Itse en niin välitä käydä bileissä
Kommentit (33)
Apllä ei ole tyttöystävää. Aika tylsä provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan baari illan päätteeksi kunnolla aisaa, enkä mitään poikaystävän moraalisaarnaa alkoholin käytöstä ..
N21
Oletkin perushuora, mitä kuuluu ja paljolla anaalit? :)
Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä.
Yleensä annan ilmatteeks, mut kerta kysyit niin anna kakskybää? Ilman spärdärii kolme kymppii
N21
Kannattais kysyä miks menee ennemmin kaverille, kun tulis kotiin yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö imee kaverin nisiä ja imee nännejä kui vaavi maitua. Sormettaa litisevää pimppiä ja kieli käy nuolemassa vähän paikkoja, klitan kanssa ilottelua. Hierovat pimppoja yhteen ja lopulta rakastelevat yhtä aikaa dildoilla toisiaan, nukahtavat sylitysten pusutellen.
Mun mielikuvassa tytöt on kauniita, hoikkia ja hyväntuoksuisia. Toivottavasti oikeastikin eikä tympeitä ihraperseitä :D
jaa mikset kerro että et lähde ja sitten kuitenkin viimeiseen tiimaan eksyt paikalle randomina ja seuraat kuka kourii sitä
ettei olisi ahmed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole selvää että tyttösi saa parrua sosiaaliselta alfalta joka bileillan päätteeksi.
No tällaista asiaa en kyllä hyväksy. Rikkoo parisuhteemme yhteisiä sääntöjä
Ap
Olettehan yhdessä keskustelleet näistä yhteisistä säännöistä? Ei kannata olettaa, että toisella on automaattisesti samanlaiset arvot, kuin itsellä. Toisesta saattaa löytyä yllättäviä juttuja. Avoin kommunikaation on parisuhteessa ensiarvoisen tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö imee kaverin nisiä ja imee nännejä kui vaavi maitua. Sormettaa litisevää pimppiä ja kieli käy nuolemassa vähän paikkoja, klitan kanssa ilottelua. Hierovat pimppoja yhteen ja lopulta rakastelevat yhtä aikaa dildoilla toisiaan, nukahtavat sylitysten pusutellen.
Mun mielikuvassa tytöt on kauniita, hoikkia ja hyväntuoksuisia. Toivottavasti oikeastikin eikä tympeitä ihraperseitä :D
Juu, kyllä seksiä harrastavien naisten ja erityisesti lesbojen on ehdottomasti noudatettava male gazea
Onko sinulla auto? Voisit myös käydä hakemassa puolison yllättäen sieltä baarista, sanoa että tuli niin kova ikävä etkä saanut unta tjs.
Siinä sitten näkee tuleeko baarista naisseurassa vai miesseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä seksiä harrastavien naisten ja erityisesti lesbojen on ehdottomasti noudatettava male gazea
Tarinan typy on bi jos kikulikin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole selvää että tyttösi saa parrua sosiaaliselta alfalta joka bileillan päätteeksi.
No tällaista asiaa en kyllä hyväksy. Rikkoo parisuhteemme yhteisiä sääntöjä
Ap
Mikset hyväksy? Ei se kulu soutamalla.
Kuluuhan.
rouva kera hiivaisen ja kuluneen
Tiedät kyllä hyvin itsekin mikä tuon homman nimi on. Kyse on vain siitä miten ja milloin tyttökaverisi kärähtää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla auto? Voisit myös käydä hakemassa puolison yllättäen sieltä baarista, sanoa että tuli niin kova ikävä etkä saanut unta tjs.
Siinä sitten näkee tuleeko baarista naisseurassa vai miesseurassa.
1. Mistä voi tietää, et moneltako on tulossa jossain seurassa?
2. Itse pahastuisin, jos mieheni ei luottaisi minuun, tuollaiset huonot selitykset "tuli ikävä" ei menisi läpi.
3. Toki jos syy mennä ystävälle on turvallisuus, niin sitten mieluusti miehenä tarjoisin hakukyytiä.
4. Toisaalta biletysillan jälkeen hauskinta on aamulla kun käydään iltaa läpi, eli se aamu sisältyy siihen kokemukseen
5. Jos hän haluaa bilettää huomattavasti enemmän kuin sinä, niin pitäisikö siitä huolestua?
Huono trollaus. Siinä ihan luki, että parisuhteen yhteisiä sääntöjä.