Mistä kaupasta sokeritonta hilloa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Önos sokeroimaton vadelma- ja puolukkahillo.
Sokeroimaton ei tarkoita samaa kuin sokeriton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaisi tehdä itse. 🤔
Et saa sokeritonta hilloa, vaikka tekisit itse.
Oletettavasti ap tarkoittaa lisättyä sokeria, ei marjojen tai hedelmien omaa sokeria.
Kunhan haluavat saivarrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sokeritonta hilloa ole.
Onpas! Ainakin ilman lisättyä tsukkeeroa.
Mutta ei se sokeritonta ole.
No mistäs sinä sokerittomat hillot teet? Sahanpuruista?
En tietty mistään, ei ole olemassa sokeritonta hilloa.
Xylitolilla makeutettua hilloa on (ripulivaroitus) ja sitten on sellaisia "ei lisättyä sokeria" vaan rypäleuutetta, joka onkin yllätys yllätys "sokeria".
Ostaisin vaikka niitä vauvojen marjapurkkeja, nekin on aika makeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla hilloa jos ei ole sokeria. Miksi sitä sokeria ja rasvaa pitää pelätä? Aivot ei toimi kunnolla ilman kumpaakaan.
Koska näillä geeneillä en halua sokeritautia. Aivot toimii vallan mainiosti ilman kehon ulkopuolelta tulevaa sokeria, siitä pitää maksa huolen, ja ketonitkin kelpaavat, jopa paremmin kuin sokeri.
Rasvaa luonnollisessa muodossa en pelkää.
En ole löytänyt sokeritonta hilloa mistään. Itse keeittelen niitä kyllä.
Laita vähempi.Kyllä sokeritautinen jos sellainen olet voi vähän sokeria syödä.Ennemmin kuin teollisia makeutusaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla hilloa jos ei ole sokeria. Miksi sitä sokeria ja rasvaa pitää pelätä? Aivot ei toimi kunnolla ilman kumpaakaan.
En pelkää rasvaa.
No miksi sitä valkoista sokeria pitää pelätä? Onko se liian rasistista koska se on VALKOISTA vai oletko sinä LIIAN LIHAVA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näillä geeneillä en halua sokeritautia. Aivot toimii vallan mainiosti ilman kehon ulkopuolelta tulevaa sokeria, siitä pitää maksa huolen, ja ketonitkin kelpaavat, jopa paremmin kuin sokeri.
Rasvaa luonnollisessa muodossa en pelkää.En ole löytänyt sokeritonta hilloa mistään. Itse keeittelen niitä kyllä.
No jos menee noin vaikeaksi, niin eikö sitä voi olla ilman hilloa ja hommata sen tilalle vaikka jotain muuta?
Käytä liivatetta? Ei tarvitse sokeria.
St. Dalfourin hilloissa on harvemmin lisättyä sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sokeritonta hilloa ole.
Onpas! Ainakin ilman lisättyä tsukkeeroa.
Mutta ei se sokeritonta ole.
En tietty mistään, ei ole olemassa sokeritonta hilloa.
Onpas. Googlettamalla löysin ja aika äkkiä. Etsi sinäkin itse.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne Alku-hillot on sokerittomia, ne vaan on todella pahoja. Ja sitten on sellaisia ranskalaisia hilloja, mitkä on sokerittomia, mutta niissä on todella paljon makeutusta hedelmämehuista. Samaa sokeriahan se on.
Miten ihmisille on tullut käsitys näistä ranskalaisista hilloista, että olisivat sokerittomia. Eivät ne ole, esim. mansikkahillossa on sokeria 9 g/rkl.
Vierailija kirjoitti:
Laita vähempi.Kyllä sokeritautinen jos sellainen olet voi vähän sokeria syödä.Ennemmin kuin teollisia makeutusaineita.
Se on jopa Diabetesliiton suositus. Ennen suositeltu hedelmäsokeri ei olekaan hyvä diabeetikolle, se käy mm maksan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Esim. mansikkahillossa on sokeria 9 g/rkl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mansikkahillossa on sokeria 9 g/rkl.
Persikkahillossa vähän enemmän sokeria, 10 g/rkl.
Vierailija kirjoitti:
Varastoituu liian tehokkaasti. Mulla on jo aika lailla varastossa ennestäänkin.
Osta pakastemansikoita, keitä hilloksi ja makeuta ne halutessasu mieleiselläsi keinomakeuttajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne Alku-hillot on sokerittomia, ne vaan on todella pahoja. Ja sitten on sellaisia ranskalaisia hilloja, mitkä on sokerittomia, mutta niissä on todella paljon makeutusta hedelmämehuista. Samaa sokeriahan se on.
Miten ihmisille on tullut käsitys näistä ranskalaisista hilloista, että olisivat sokerittomia. Eivät ne ole, esim. mansikkahillossa on sokeria 9 g/rkl.
Näissä on jopa enemmän sokeria kuin sokeroiduissa hilloissa :D Ja sokeritonta hilloa ei voi olla olemassakaan, koska
"Hillo on sopivan hyytelömäiseksi tehty seos, jossa on sokereita, yhden tai useamman hedelmälajin hedelmälihaa ja/tai sosetta ja vettä."
Lähde: Finlex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastoituu liian tehokkaasti. Mulla on jo aika lailla varastossa ennestäänkin.
Montako kymmentä ruokalusikkaa sitä hilloa pitää kerralla porsastella? Osta ensin sitä mistä haluat tehdä hilloa. Pilko ja keitä kasaan. Lisää suomalaista hunajaa ja soseuta...