Mikä minua puree öisin?
Jo pari viikkoa kestänyt, ilmeisesti joku ötökkä puree minua raajoihin yön aikana (huomaan aina aamuisin uusia). Puremat kutisee, ovat noin puolen sentin kokoisia hiukan koholla olevia läiskiä. Vähän hyttysen pureman kaltaisia. Ei asuta metsän lähellä, koira tosin on ja tutkin sen turkin jalat ja nassun tarkkaan mutta ei löydy mitään. Käänsin sängynkin ympäri ja vaihdoin eilen lakanat mutta sama jatkuu eikä mitään löydy. Nyt vielä imuroin varmuudeksi ja laitoin peittoni pakkaseen kun ällöttää ajatus jostain öttiäisistä sängyssä, mutta jos nämäkään eivät auta niin mitä ihmettä oikein voin tehdä? Mies sanoo ettei hänelle ole tullut mitään eli ovat vaan mun kimpussa.
Lakanat pestään aina 60 asteessa jos sillä mitään merkitystä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Aloin epäilemään luteita, mutta luulisi tässä ajassa tosiaan, että niistä olisi silmin nähden jotain jälkiäkin. Nostin sängyn siis ihan pystyyn että näen sängyn pohjaan ja sen alle, ei ollut mitään merkkejä missään. Katsoin myös patjan ja käänsin senkin ympäri ja sängyn jalat ja listojakin koitin kurkkia. Ei mitään.
Puremia pääsääntöisesti jaloissa, yhden olen käsivarresta löytänyt viime viikolla ja vatsassa oli yksi purema jonka huomasin parantuneen eilen. Muutoin kaikki ovat jaloissa, pääosin säärissä ja reisissä.
Ap
Lintukirppu. Ja näitä on myös vielä syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kirppuja, luteita, täitä. Seassa lapsia pellavapäitä.
Heh, IRWINIÄ :D
Sä olet allerginen jollekin ruoka-aineelle(ihottuma) Minulla tulee kananmunasta tuollaista kutisevaa näppy ihottumaa.
Jos ne ois jotain ötököitä, sun miehellä ois samaa kehossaan(ne kutisevat näpyt)