Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita ahdista ajatus ikuisesta elämästä tai jälleensyntymästä?

Vierailija
03.12.2006 |

Minua ajatus ahdistaisi, että pitäisi jaksaa elää ikuisesti!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä yksi päivä mitä sillä taivaalla oikein mahdetaan tarkoittaa käytännössä. Miten siellä ollaan? Siellä siis on käsittääkseni kaikki tosi ihanaa, ei ole mitään riitoja eikä kaunoja eikä mitään. MINKÄLAISTA se elämä sitten muka voi olla? Kuulostaa pitemmän päälle tooooodella pitkäpiimäiseltä harpunluikutukselta. Ja mitä tahansa ei kyllä jaksa tehdä ikuisesti :).

Vierailija
2/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kun ei varmasti koskaan ole ruusuilla tanssimista. En kyllä jaksaisi elää ikuisestikaan, aina vaan ja aina vaan päivästä toiseen vanhentumatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että ihmisellä on vain tämä yksi elämä ja that' s it.

Vierailija
4/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä samassa olin Hengen vallassa. Näin, että taivaassa oli valtaistuin ja sillä valtaistuimella istui joku, 3 joka loisti kuin jaspis ja karneoli. Valtaistuinta ympäröi sateenkaaren kaltainen smaragdinvärinen hohde. 4 Tämän valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentäneljä valtaistuinta, ja niillä istui kaksikymmentäneljä vanhinta, joilla oli yllään valkeat vaatteet ja päässään kultaseppele. 5 Valtaistuimesta lähti salamoita ja kuin ukkosen jyly. Sen edessä oli seitsemän soihtua, Jumalan seitsemän henkeä, 6 ja sen edessä oli myös ikään kuin lasinen, kristallin tavoin kimmeltävä meri.

Valtaistuimen edessä ja ympärillä oli neljä olentoa, jotka sekä edestä että takaa olivat täynnä välkehtiviä silmiä. 7 Yksi muistutti leijonaa, toinen nuorta härkää, kolmannella oli kuin ihmiskasvot, ja neljäs näytti lentävältä kotkalta. 8 Näillä neljällä olennolla oli kullakin kuusi siipeä, jotka olivat molemmilta puolin täynnä välkehtiviä silmiä. Taukoamatta, päivin öin, nuo olennot lausuvat:

-- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias! Hän oli, hän on ja hän on tuleva.

9 Aina kun olennot ylistävät, kunnioittavat ja kiittävät häntä, joka istuu valtaistuimellaan ja joka elää aina ja ikuisesti, 10 nuo kaksikymmentäneljä vanhinta heittäytyvät maahan hänen valtaistuimensa eteen ja osoittavat hänelle kunnioitustaan -- hänelle, joka elää aina ja ikuisesti. He asettavat seppeleensä valtaistuimen eteen ja lausuvat:

11 -- Herra, meidän Jumalamme! Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen, kunnian ja vallan, sillä sinä olet luonut kaiken. Kaikki, mikä on olemassa, on sinun tahdostasi luotu.

Vierailija
5/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en usko siihen...

Vierailija
6/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuri oli rakennettu jaspiskivestä, ja kaupunki oli kimmeltävää, lasinkirkasta kultaa. 19 Kaupunginmuurin perustukset oli kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä. Ensimmäisenä peruskivenä oli jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni, neljäntenä smaragdi, 20 viidentenä sardonyksi, kuudentena karneoli, seitsemäntenä krysoliitti, kahdeksantena berylli, yhdeksäntenä topaasi, kymmenentenä krysopraasi, yhdentenätoista hyasinttikivi ja kahdentenatoista ametisti. 21 Porttitorneina oli kaksitoista helmeä -- kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa. 23 Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta, sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa.

Vierailija
7/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää ennemmin ajatus pienestä mökistä ihanan luonnonniityn reunalla.

Vierailija
8/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman jälkeinen elämä ei ole verrattavissa nykyiseen ja nykyiseen aika käsitykseen..näin itse mietin. )

Vierailija
9/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sinun tietävän että Jumala itse rakastaa SINUA ja hänellä on ihana suunnitelma elämääsi varten. Minulla onkin hyvin tärkeä kysymys SINULLE. Jos kuolisit tällä sekunnilla tiedätkö varmasti ilman epäilyksen häivääkään että menisit taivaaseen? Jos tiedät niin se on hyvä. Miksi muuten sanot niin? Jos et usko sinne pääseväsi niin on muuten olemassa keino tietää menevänsä sinne varmuudella. Ihan totta.

Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU. Ja sinä kuulut myös tuohon ryhmään. Eikö vain? Tietysti kuulut.

jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:

" Rakas Herra Jeesus tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen . Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"

.

Vierailija
10/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasennus jyrää - ja pahasti :(

Vierailija
11/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Ja tuotako sitten pitäisi jaksaa pällistellä ikuisesti?

Vierailija
12/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä pelottele, nähdään vielä painajaisia! :D

Vierailija
13/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jeesus on elämäsi Herra, sinun ei tarvitse pelätä tulevia tapahtumia. Kehotan sinua vakavasti ottamaan Herran Jeesuksen elämääsi- silloin saat rauhan, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi. Jeesus sanoi:Rauhan minä jätän teille; minun rauhani -sen minä annan teille. En minä anna niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. Joh. 14:27

JUMALAN SINETTI

sinetti, jonka Jumala panee omiinsa on Pyhä Hengen sinetti. Jolla on Jeesus elämänsä Herrana, hänellä on Herran Henki , Hes. 9:4.

Vierailija
14/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on sitä mitä sinne kaadetaan. Jos otat Jeesuksen " hän tulee pulloosi" eikä se enää ole tyhjä, vertaa tyhjä sisin.

Vierailija
15/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin toivon, että se elämä on sitten tässä. Ei millään viitsisi elää ikuisesti.

Vierailija:

Siinä samassa olin Hengen vallassa. Näin, että taivaassa oli valtaistuin ja sillä valtaistuimella istui joku, 3 joka loisti kuin jaspis ja karneoli. Valtaistuinta ympäröi sateenkaaren kaltainen smaragdinvärinen hohde. 4 Tämän valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentäneljä valtaistuinta, ja niillä istui kaksikymmentäneljä vanhinta, joilla oli yllään valkeat vaatteet ja päässään kultaseppele. 5 Valtaistuimesta lähti salamoita ja kuin ukkosen jyly. Sen edessä oli seitsemän soihtua, Jumalan seitsemän henkeä, 6 ja sen edessä oli myös ikään kuin lasinen, kristallin tavoin kimmeltävä meri.

Valtaistuimen edessä ja ympärillä oli neljä olentoa, jotka sekä edestä että takaa olivat täynnä välkehtiviä silmiä. 7 Yksi muistutti leijonaa, toinen nuorta härkää, kolmannella oli kuin ihmiskasvot, ja neljäs näytti lentävältä kotkalta. 8 Näillä neljällä olennolla oli kullakin kuusi siipeä, jotka olivat molemmilta puolin täynnä välkehtiviä silmiä. Taukoamatta, päivin öin, nuo olennot lausuvat:

-- Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias! Hän oli, hän on ja hän on tuleva.

9 Aina kun olennot ylistävät, kunnioittavat ja kiittävät häntä, joka istuu valtaistuimellaan ja joka elää aina ja ikuisesti, 10 nuo kaksikymmentäneljä vanhinta heittäytyvät maahan hänen valtaistuimensa eteen ja osoittavat hänelle kunnioitustaan -- hänelle, joka elää aina ja ikuisesti. He asettavat seppeleensä valtaistuimen eteen ja lausuvat:

11 -- Herra, meidän Jumalamme! Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen, kunnian ja vallan, sillä sinä olet luonut kaiken. Kaikki, mikä on olemassa, on sinun tahdostasi luotu.

Vierailija
16/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pääsee joskus poiskin ja suurimman osan ajastamme vietämme kuitenkin henkimaailmassa. Tämä yksi maanpäällinen elämä on kuin yksi päivä kokonaisuudessamme. Ja tänne synnymme useimmiten riemuiten täyttämään tämänkertaisen tehtävämme. Tietenkin joskus on edessä todella vaikea elämä, emmekä mielellämme synny tänne, mutta haluamme kuitenkin, että voimme " maksaa velkaamme" .

Jälleensyntymä on mulle ihan luonnollinen ajatus ja tieto, sillä se on ollut minulla aina, ihan pienestä lapsesta asti. Olen kokenut niin valtavasti kaikkea ns. yliluonnollista, että ne asiat ovat minulle ihan tavallisia. Ja uskoni henkimaailmaan, jälleensyntymään ja Kaikkeuden Jumalaan on niin vahva, että sitä ei horjuta mikään.

Vierailija
17/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuoltua sielu pääsee heti vapaaksi ja liittyy Äiti Maahan ja jatkaa elämäänsä jossain muodossa.

En usko taivaaseen, en helvettiin.

Vierailija
18/18 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattais tulla päivittään toi raamattu jossain vaiheessa?? Niin kun oikeesti hohhoijaa....kiviäkin kiinnostaa.