Mikä on paras imuri? Varsi- vai tavallinen?
Suosittele tai hauku omasi. Kerrostalokaksioon jossa eläimiä pitäisi löytää uusi ja olen ihan hukassa näiden uusien varsi-imureiden ja muiden kanssa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos puhdasta haluaa, Dyson on ylivoimaisesti paras.
t. ammattilainen
Älyttömän kalliit tarvikkeet. Suodatin 50€ ja jouduin ostamaan uuden akun, 99€ itse imurikin maksaa 600 €.
Vierailija kirjoitti:
t. ammattilainen
Ammattisiivoojat ei imuroi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten kellään kokemusta robotti-imurista ainoana imurina? Ei varmaan onnistu tilanteissa joissa jotain vaikka kaatuu laatikon pohjalle tms 🤔
No ainakin meillä robo ei mahdu esim. hyllyjen ja sohvan alle, joten tavallisella imuroidaan sit ne (tai voishan ne siirtää ja laittaa robo asialle, mut helpompi musta itse imuroida nopeasti). Samoin se ei imuroi nurkkia täysin tarkasti, joten aina joskus täytyy imuroida käsin.
Silti robotti on paras hankinta ikinä, oon ihan varma et se pelasti suunnilleen parisuhteenkin, kun ei tarvii tapella imuroimisesta 🤣
Hyvin voisi pärjätä pelkällä robotti-imurilla. Meidän robo käy kyllä nurkatkin, mutta esim sohvan alle se ei pääse, joten vedän lattialastalla välillä sohvan alta pölyt näkösälle.
Laatikot lähtee irti, lattialle kaatuneista vaikka kahvinporoista voi enimmät nostaa roskiin ja laittaa sitten imurin hommiin.
Varsinkaan ruokaa ei kannata koskaan imuroida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ammattilainen
Ammattisiivoojat ei imuroi koskaan.
Niin, ammattisiivoojat suosittelee varsinkin lemmikkikoteihin lastausta. Imurointi nostattaa ilmaan pölyä, hilsettä, jne ja se huonontaa ilmanlaatua.
Jos on vain robotti niin millä te imuroitu patjat, pöytälamppujen varjostimet, sohvat, sängyn tekstiilireunan jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vain robotti niin millä te imuroitu patjat, pöytälamppujen varjostimet, sohvat, sängyn tekstiilireunan jne.
* imutoitte
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan imuroinut patjaa, en omista varjostimia, joita ei voisi pölyhuiskalla siivota, sohvatyynyt käytän ulkona välillä ja samalla tamppaan, välit harjaan, sängyn tekstiilireunat/päädyn pyyhin pölyhuiskalla tai jos on kissan karvoja, niin kostealla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan imuroinut patjaa, en omista varjostimia, joita ei voisi pölyhuiskalla siivota, sohvatyynyt käytän ulkona välillä ja samalla tamppaan, välit harjaan, sängyn tekstiilireunat/päädyn pyyhin pölyhuiskalla tai jos on kissan karvoja, niin kostealla kädellä.
Hyi helvetti, mahtaa olla sänkysi pölypesä
Pelkällä robotilla ei tule toimeen, eikä se siivoa mattoja kunnolla, toki jos omistaa vain sellaisia luutuja, joita pitää lattialla, niin ok.
Helppo imuroida kun on käytössä se pieni harjapää, tulee helpommin puhdistettua, sitäpaitsi en yletä itse sohvantaakse.