Minne mustasta aukosta joutuu?
Jos vaikka maapallomme ( tai pannukakkumme) imeytyy siihen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että peräaukkokin,on musta aukko kun sinne katsoo sisään. Sehän johtaa ihmisen sisään.
Ja eikös musta aukkokin sylje jotain toisesta päästä ulos.
Että kyllä se on ihan samanlainen kuin elimistökin. Toisesta päästä sisään, toisesta ulos.
Ei tähän tartte mitään fyysikoita. Selevä homma.
Minä ymmärrän kaiken näistä jutskista. Kysykää mitä vaan.
Onhan meillä näitä mustia aukkoja maanpäälläkin. Kuten Kela. Ja se Helsingin palkanlaskenta.
Ja Apotti. Traficomkin on melkoinen musta aukko. Ja Lintilän baarikaappi.
Vierailija kirjoitti:
Musta aukko on kasaan romahtanut tähti. Se ei todennäköisesti johda mihinkään eikä sen toisella puolella ole mitään, vaan painovoima yksinkertaisesti rusentaa hengiltä ja jauhaa alkeishiukkasiksi, jotka sitten imeytyvät osaksi aukon ydintä.
Tai tämä on oma ymmärrykseni asiasta. En ole minkään sortin fyysikko.
Joku teoria oli, että pursuaa jostain pisteestä esiin kaikki mustaan aukkoon joutunut?
Materia jouduttuaan äärettömän painovoiman vaikutuspiiriin ei varsinaisesti "iskeydy" mihinkään singulariteettiin, vaan materian näkökulmasta aika hidastuu singulariteettia lähestyessä niin, että se käytännössä pysähtyy. Materia vaan "jää" sinne. Sieltä voisi ihan hyvin lähteä vaan pois, mutta mikään aika ei siihen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen polariteetti on mustalla aukolla?
Valkoiseen aukkoon, josta materiaa poistuu
Uuteen universumiin.
Minun käsitykseni mukaan "musta aukko" ei ole mikään aukko vaikka se siltä näyttääkin. Se sisältää mahdottoman tiivistä ja painavaa ainetta jolla on niin valtavasti kokoon vetävää energiaa, ettei sieltä pääse edes valo poistumaan, jolloin mitään ei voi sieltä näkyäkään.
Musta aukko on gravitaation luoma singulariteetti, se ei johda minnekään.
Itse asiassa olet jo silppuuntunut spagetiksi gravitaatiovoimien takia ennenkuin pääset lähellekään mustan aukon singulariteettia.
Vierailija kirjoitti:
Puten perseeseen...tosin eka pitää raivata Erdogan tieltä.
On siinä Orban myös välissä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiseen aukkoon, josta materiaa poistuu
Uuteen universumiin.
Tämä on yksi lukuisista teorioista. Toivottavasti joskus asia selviää. Ei varmaankaan meidän elinaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puten perseeseen...tosin eka pitää raivata Erdogan tieltä.
On siinä Orban myös välissä.
Lukashenko unohtui myös...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen polariteetti on mustalla aukolla?
Se on valtava. Ja vastapäivään.
Se on lusiferin ja saatanan keskeinen asia nyt, se musta-aukko. Jos haluat mennä saatanan ja lusiferin keskuuteen niin sinun pitää osata rukoilla suomenkielisesti globaalin ja hierarkisen rukouksen jotta saatana ja lusifer olisi ikuisesti pois auringon valon tieltä
En nyt kirjoita tätä suomenkielistä rukousta mikä toimii sivilisaatiossamme tasapainoa tekevänä rukouksena vaikka et olisi suomenkielinen, toimii siis uskonnollisesti eniten toivoa ja tasapainoa tekevänä rukouksena ja tämä rukous on esimerkiksi Sauli Niinistön ja Xi Jinpingin elämäntyönä.
Minulle ei makseta siitä että toistan tätä rukousta. Minua ollaan jo näpäytetty kuun alussa ja ekonomiani ei ole tämän näpäytyksen takia tasapainossa joten olen systeemiä vastaan enkä kerro tätä rukousta