Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholinkäytöstä parisuhteessa

Vierailija
12.05.2023 |

Miehenä olen pannut jännän ilmiön merkille. Pääasiassa illan vietto sujuu silloin oikein rattoisasti, kun annan naisystävän juoda enemmän. Eli itse vähän himmailen. Itseäni ei siis haittaa vaikka, joutuin taluttamaan vaimokkeen kotia.

Mutta annas olla jos asiat ovatkin toisin päin. Eli itse innostunut juomaan enemmän, niin vaikka olisin hyväntuulinen ja fiiliksissä, niin lähes aina on jotain draamaa tai kiukuttelua tulossa sinä iltana naisystävän puolelta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsityksesi siitä millainen olet humalassa saattaa poiketa radikaalisti muiden kokemuksesta. Useimmista ihmisistä tulee juotuaan itsekkäitä k*sipäitä.

Vierailija
2/4 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosikin voi olla rasittava kännissä. Ero on siinä että nainen tuntee ja kokee asiat paljon suuremmin. Ja osaa ilmaista ne. Miehet taas ovat vähätunteisia ja vähäsanaisia. Noin keskimäärin näin.

Vierailija
4/4 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosikin voi olla rasittava kännissä. Ero on siinä että nainen tuntee ja kokee asiat paljon suuremmin. Ja osaa ilmaista ne. Miehet taas ovat vähätunteisia ja vähäsanaisia. Noin keskimäärin näin.

Miehet tuntevat ja kokevat asiat aivan samalla kuin naiset. He osaavat keskimäärin vain peittää paremmin tunteensa kuin naiset. Eivät haluta loukata millään henkilökohtaisella sanomisella, vaikka tietävät miten asiat tasan tarkkaan ovat. Pidempi aikainen käytösmalli ratkaisee, eivät sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi