Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo auto käynyt ajelemassa pihapiirissä

Vierailija
12.05.2023 |

Asumme pk seudulla mutta ns. metsän keskellä, muutamia naapureita on saman tien varrella, ja olenkin heiltä kysellyt havaintoja tästä autosta. Eräs naapuri on nähnyt auton pari kertaa ajelemassa hyvin hidasta vauhtia ilta aikaan kotitiellämme. Olen itse yrittäjä ja teen töitä kotoa käsin, joten olen päivät kotona, ja olen nähnyt auton useasti alueellamme. Olen auton havaittuani mennyt ulos koiran kanssa jotta näkisin rekisterinumeron, mutta silloin auto häipyy heti paikalta. En ole nähnyt kuljettajaa koska autossa on niin tummennetut ikkunat että en tiedä onko edes laillista. Poliisille en ole vielä ilmoittanut koska ei ole muuta ilmoitettavaa kuin outo auto ajelemassa pihapiirissä. Auton merkki on tiedossa muttei juurikaan muita tuntomerkkejä. Mitä asialle kannattaisi tehdä, tai voiko tehdä mitään ennen kuin jotain kenties tapahtuu? Enhän tiedä millä asioilla tämä henkilö/t liikkuvat autolla lähistöllämme.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntomurtoja tekevät konnat voivat olla kiinnostuneita metsän laitamilla olevista harvaan asutuista kohteista. Rekisterinumero vaan ylös, ja kameravalvonta pihapiiriin ja ulko-oville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän