Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiset v*ttuilee kun ei olla ostettu eikä varmaan ikinä ostetakaan omaa taloa.

Vierailija
11.05.2023 |

Jatkuvaa nälvimistä ja ihmettelyä, tuntuu että meitä pidetään suorastaan huonompina ihmisinä tästä johtuen. Ja vaikka monesti olen sanonut ja selittänyt, että kun lainaa ei tuosta noin vaan pienituloiset duunarit ilman säästöjä saa, ei mene jakeluun. Menee hermo tämän asian kanssa. Meillä ei siis ole mitään ongelmaa asian kanssa, mutta muilla tuntuu olevan. Miten lyödä jauhot suuhun näille idiooteille, jotka jaksaa jatkuvasti möyhätä asiasta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri.

Vierailija
22/24 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea tällaista tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin oma talon 21 vuotiaana. Ei sukulaiset vittuillu.

Minä ostin ennen syntymää jo,  kaks kämppää mun nimissä samantien syntymästä lähtien.

Vierailija
24/24 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ulina täällä. Tosin olen 40-vuotias ikisinkku pätkätyöläinen. Kyllähän mun yhden hengen 1600€ tuloilla pankki riemusta kiljuen antaa minulle lainan talon ostamiseen :) Varsinkin, kun ei ole lainan takaajia, kun perhe on PA ja sukua ei kiinnosta.

Jos sukulaisia niin hemmetisti harmittaa ja kaivelee berbeerin suunnalta se, että asun tyytyväisenä vuokralla (en ostaisi taloa, vaikka saisin), niin he voi sponssata mulle sopivan asunnon.