Outlook täynnä roskapostia
Menee hermot, kun outlookissa ei roskaposti-suodatin toimi ollenkaan! Tärkeisiin viesteihin tulee päivittäin kymmeniä roskaposteja, melkein kaikki jotain lainatarjouksia. Luokittelen niitä roskapostiksi, ilmiannan ja estän lähettäjiä. Silti niitä vuotaa läpi ja samalta lähettäjältä.
Kaiken lisäksi minulla on kaksi osoitetta yhdistetty samaan postiin, uusi ja vanha nimi. Kaikki roskapostit tulee siis aina molemmille nimille, tuplana.
Mitä hittoa voisin tehdä? Tää on alkanut jokunen kuukausi sitten. Sitä ennen suodatin toimi tosi hyvin. En tod haluaisi alkaa vaihtamaan sähköpostiosoitetta
Kommentit (34)
130 roskapostiviestiä päivässä, osa menee roskaposteihin, osa poistettuihin ja ehkä 10-20 saapuneisiin. Tänäänkin tuli 7kpl minuutissa. Raivostuttavaa, mutta en haluaisi luopua hyvästä osoitteesta, joka on pitkään minulla ollut.
Onhan tuossa nyt jotain outoa, yrittävätkö tosiaan saada asiakkaat pois ilmaisesta mailista roikkumasta.
Vierailija wrote:
130 roskapostiviestiä päivässä, osa menee roskaposteihin, osa poistettuihin ja ehkä 10-20 saapuneisiin. Tänäänkin tuli 7kpl minuutissa. Raivostuttavaa, mutta en haluaisi luopua hyvästä osoitteesta, joka on pitkään minulla ollut.
Onhan tuossa nyt jotain outoa, yrittävätkö tosiaan saada asiakkaat pois ilmaisesta mailista roikkumasta.
Sama täällä, mutta edes maksullisuus ei auta. Eli maksullinen Outlook premium päästää saman verran roskapostia läpi. Ilmoitettu Microsoftille, mitään ei tapahdu.
Olen itse ollut jo vuoden kokonaan ilman sähköpostia ja hyvin olen pärjännyt.
Eikö teidän palveluntarjoajalla ole suodatinta vai onko kyse MS tilistä? Jälkimmäisessä tapauksessa olette antaneet osoitteenne johonkin väärään paikkaan ja joutuneet spämmitulvan uhriksi.
Maksan kiskurille (Elisa) 4,99€/kk s.postista. Ei ole tullut ainuttakaan turhaa s.postia. Toisena on g.mail johon tuppaa välillä turhaa tulemaan.
Kyllä, Puolan tasavallan tyttöjen kaunein ja kaunein kaula, kirja kirjalta. Paras sota, paras suoratoistomusiikki, juutalaiset kukoisti yhtäkkiä Puolan tasavallassa. Ei tarvitse sekaantua uusiin taikauskoihin, istutin bhajanin Moskovassa pelastetuista siemenistä. Bialopiotrovich kertoi minulle duumassa. Kaiuttimen syynä on kuiva lehti. Rohkeat matkailijat hajottivat Suuren noidan siemeniä. Sanon, että kirosit avoimesti kaaoksen keskellä. Duumasalin puolella on pieni goottilainen niche. Carrie oli takahuoneessa tänä aamuna useiden korttien kanssa Bialopiotrovićilta. Tummanvihreä viitta täynnä ennennäkemätöntä kaaosta, jota koristavat peilin poikki hajallaan olevat aseet. lopeta n
Onko tullut Axolainalta tai Adela Kuusistolta viestejä?
Axolainaa,unolaina, Adela Kuusistoa, "Avast& McAfee" (huijaus eivät siis aitoja),laihdutuskuureja,kuulolaitteita,ketoxblodejat jotakin tuollaista...
Outlookissa olen filtteröinyt pois sähköpostittomat lähettäjät (tyhjä osoite) ja lisäksi viestit joissa esiintyy tiettyjä avainsanoja (esim. laina). Jos jotain noista pääsee vielä läpi, estänyt lähettäjän. Nykyään hyvä tilanne ja roskapostia ei tule.
Vierailija wrote:
Outlookissa olen filtteröinyt pois sähköpostittomat lähettäjät (tyhjä osoite) ja lisäksi viestit joissa esiintyy tiettyjä avainsanoja (esim. laina). Jos jotain noista pääsee vielä läpi, estänyt lähettäjän. Nykyään hyvä tilanne ja roskapostia ei tule.
iten filtteröit pois nuo sähköpostittomat lähettäjät? Olen itsekin yrittänyt noita avainsanasuodattimia käyttää, mutta mulla ne ei toimi.
Vierailija wrote:
Sinä olet voittaa miljoona euro by elisa vain vastata tämä kysely ja olet onnekas voittaja osa 100,000 kävijää!
Elisan uusi sähköposti on elvyttänyt jo 10 vuotta sitten lopettamiani
"en halua tarjouksia"- yrityksiä, nyt niiltä taas tulee asiakaskirjeitä. Tunnistan ne kyllä sellaisiksi, joista aikoinaan tilasin harrastustavaroita.
Ohis,
Kannattaa olla 2 sähköpostia, toinen ns. roskapostille ja toinen 'virallisiin' asioihin.
Käytännössä siis vaikka lääkärin ajanvaraukset ym. 'viralliseen' sähköpostiin ja lehti-, suoratoisto-, verkkokauppa ymv. sitten sen 'roskaposti' osoitteen kautta.
Mitä vähemmän jakaa sähköpostia --> sitä vähemmän yleensä roskapostia tulee.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
iten filtteröit pois nuo sähköpostittomat lähettäjät? Olen itsekin yrittänyt noita avainsanasuodattimia käyttää, mutta mulla ne ei toimi.
Sori et myöhäinen vastaus. Minulla on tällaiset säännöt: https://imgur.com/a/L9G3hXZ. Jos kuva ei näy:
1) Asetuksista säännöt
2) Lisää sääntö
3) Lisää ehto: Olen ainoa vastaanottaja
4) Lisää toiminto: Siirrä kansioon -> Roskaposti
5) Lisää poikkeus: Lähettäjän osoitteessa on @
6) Tallenna
Itse tosiaan lisäsin myös säännöt tietyille sanoille ja sähköposteille joissa esiintyy numeroita. Jälkimmäinen sääntö voi olla hasardi jos on tuttuja joilla spostina esim. pentti52@gmail.com, mutta näille voi aina lisätä poikkeuksen. Itse en odota saavani postia keneltäkään jolla tuon muotoinen osoite, mutta roskapostia tuli aiemmin kaapatuista/generoiduista osoitteista joissa oli random kirjaimia ja numeroita sekaisin. Siksi lisäsin ko. säännön.
Todella outoa on se, että kun ilmoittaa roskapostista, se triggeröi samantien uusiin roskaposteihin. Lähettäjää ei myöskään ole ollenkaan.
Microsoft tekee tämän tahalleen?
En vain keksi syytä. Haluavatko ajaa palvelun alas vsi mitä ihmettä täällä tapahtuu?