Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä ja ihmiset jotka ei vietä äitienpäivää

Vierailija
11.05.2023 |

Itse vietän äitienpäivää vaikka omia lapsia ei vielä olekaan, odotan esikoista. Juhlin siis kuitenkin äitiäni ja mummoani, mutta ehkä myös vähän itseäni.

Jouduin kieltäytymään eräästä sunnuntaisesta menosta yhden kaverin kanssa, koska silloin tosiaan on äitienpäivä. Tämä kaveri suuttui ja alkoi lapselliseksi. Sanoi ivailemalla asioita tyyliin, niin sä juhlit tietysti sitä äitiäsi, ethän sä mitään muuta voi tehdä. Hän oli myös kirjoittdnut asiasta valituspostauksen someen, missä ihnetteli miten joku voi hylätä kaverin viettääkseen äitienpäivää. Mitä ilmeisimmin tarkoitti minua. Tämän kaverin äiti on kuollut ja hän ei käsittääkseni vietä äitienpäivää mitenkään. Minusta on silti aika kohtuutonta suuttua muille siitä, että nämä viettävät. Siis vai olenko minä kohtuuton, kun haluan viettää äitienpäivää?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä äitien päivää, kun äiti hylkäsi minun isäni ja minut kun olin pieni. M28

Vahempani erosuivat kun olin 2-3v. Jäin isälle sisarusparven kanssa.Sattu kun koulussa tehtiin äitienpäivä kortti ja minulla ei mahdolisuuta sitä hänelle antaa.Vanhemat eroavat ei lapset,ei isovanhemat!Silti lapsilta ristetän esim.Minun tapaus äiti.Isovanhempani olivat jo kuoleet syntyessäni.Tänä päivänä taktikaa Isovanhemat kohtaa aikuisita lapsista kun hetä ei tottelee,et näe lapsen lapsia. Oman äitini tunsin aikuisena 2 viikkoa koska hän kuoli 57v sydän kohtaus valitettavasti.Luojan kiitos kohtasin hänet,meillä oli 2 viikkoa ja oli nasta muija.Hyvää äitienpäivää kaikille äideille,mummoille,anopeille.

Vierailija
82/86 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä entinen kaveri, jos minulle alkaisi noin mussuttaa siitä että vietän äitienpäivää eikä nyt sovi. Kuulostaa muutenkin todella raskaalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinulla on oikeus viettää äitienpäivää miten haluat.

Ihan naurettavaa kaverilta vetää kilarit tuollaisesta.

Vierailija
84/86 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus: työskentelen lastenlasten hyväksi, kuskaan, siivoan, vien harrastuksiin ja lääkäriin, ostan vaatteita, maksan kaiken. Olis kiva jos äitienpäivänä tulisi joku, edes joku onnittelu, no ei tule. Tsemppiä muille samassa tilanteessa oleville!

Vierailija
85/86 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin lapsen kanssa kylpylässä äitienpäivänä,syötiin hienosti ja nautittiin.

Vierailija
86/86 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä en myöskään vietä kyseistä päivää. Sitä on vaikea niiden ymmärtää, jotka sitä viettävät. Toki jokainen voi juhlia jos haluaa, ei ole minulta pois.

Miksi pitäisi muistaa ihmistä, joka hylkää oman lapsensa, sitä on turha jeesustella ja puhua miten pitää olla kiitollinen äidille elämästä. Ei pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi