Työpaikalla saa tupakoida vain kerran päivässä?!?!
Työpaikallani ei saa käydä tupakalla kahvitauon aikana, koska työpaikalta ei saa poistua tällöin. Ainoastaan palkattomalla ruokatauolla saa käydä tupakalla. Miten pärjään 8h työpäivän vain yhdellä tupakalla?
Kommentit (43)
Sähkötupakka, voi höyrytellä vaikka vessassa.
Ihan perussettiä ainakin julkisella. Toki eri arvoistavaa kun me toimistotyötä tekevät saadaan tehdä etätöitä, mutta kaikkia töitä ei voi tehdä etänä. Etänähän ketään ei kiinnosta mitä kahvitauolla teet
Vierailija kirjoitti:
Miksi työnantajan pitäisi maksaa sinulle palkkaa tupakalla käymisestä?
Kait se työnantajalle on sama maksaako se palkkaa kahvin juomisesta vai tupakalla käymisestä?
Vaihda duunipaikkaa jos ehdot eivät sovi. Itse olen aina neuvotellut pomojeni kanssa roskien vienneistä ja vaikkapa työkavereiden lounasruokien noudosta, jotta saan tupakoitua. Aina se on sopinut vaikka kuinka olisi "savuton työpaikka".
Tulet pärjäämään mainiosti polttamalla vain ruokkiksella. Siinä on ainoastaan n. 4 h ilman. Voit taputella itseäsi olkapäälle työpäivän jälkeen. Viikon jälkeen huomaat, ettet ehkä joka päivä tarvitse sitä ruokkiksen tupakkaakaan. Puhun nyt kokemuksesta vaikka ei meillä mitään rajoituksia tupakoinnin suhteen ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työnantajan pitäisi maksaa sinulle palkkaa työtoverin huoneessa juoruilemisesta ja 10 min kahvitauon venyttämisestä puolesta tunnista tuntiin?
Siihen 8 tuntia ilman röökiä pitää vaan asennoitua.
Ite olen uudelleenkouluttautunut sote-alalle. Töihin mennessä riittävästi aikaa ja vika rööki pihalla.
Toimii hyvin kun töissä sitten on kädet täynnä töitä, en ehdi edes ajatella tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän noin 10kpl 5min tupakkitaukoa 8h työpäivän aikana. Työnantajalleni se on ok. Lisäksi lounas yleensä venähtää 45min pituiseksi. Paskalla tykkään käydä istumassa muutaman kerran 10min kerrallaan ja pelailen samalla kännykällä.
Jos työnantajasi saa omasta mielestään riittävästi vastinetta sille, mitä saat aikaan tästä jäljelle jäävänä työaikana, niin hyvät sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän noin 10kpl 5min tupakkitaukoa 8h työpäivän aikana. Työnantajalleni se on ok. Lisäksi lounas yleensä venähtää 45min pituiseksi. Paskalla tykkään käydä istumassa muutaman kerran 10min kerrallaan ja pelailen samalla kännykällä.
Jos työnantajasi saa omasta mielestään riittävästi vastinetta sille, mitä saat aikaan tästä jäljelle jäävänä työaikana, niin hyvät sulle.
Muotoilu meni pieleen, otetaan uusiksi: Jos se, mitä saat aikaan tästä jäljelle jäävänä työaikana, on työnantajan mielestä riittävä vastine palkallesi, niin hyvät sulle.
Minä en polta ja työpaikalla on tyyppejä jotka vetää 10 tupakkaa päivän aikana. Olen siitä pomolle sanonut että minulle pitää maksaa enemmän palkkaa koska teen enemmän töitä ja muut käyttää työajastakin 1.5 tuntia tupakan polttoon joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työnantajan pitäisi maksaa sinulle palkkaa työtoverin huoneessa juoruilemisesta ja 10 min kahvitauon venyttämisestä puolesta tunnista tuntiin?
Työnantaja ei maksa mulle työpisteellä istumisesta vaan tuloksen tekemisestä. Jossain tuo voi olla tosin sama asia.
Nykyisin tupakkaa polttava kuuluu alimpaan kastiin. Tarttee varmaan ruveta käyttään huumeita, niillehän rakennetaan käyttöhuoneitakin. Kai niitäkin työpaikoillekin tulee. Mut pääasia ettei vaan polta tupakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin tupakkaa polttava kuuluu alimpaan kastiin. Tarttee varmaan ruveta käyttään huumeita, niillehän rakennetaan käyttöhuoneitakin. Kai niitäkin työpaikoillekin tulee. Mut pääasia ettei vaan polta tupakkaa...
Tupakkapaikka on hyväpalkkaisen työpaikan merkki.
Täysi tupakointi kielto paras jos asiakaspalvelia tai hoitaja. Haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työnantajan pitäisi maksaa sinulle työaikana netissä suffaamisesta, pelaamisesta ja henk.koht. maileihin tai tekstareihin vastaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja ei maksa mulle työpisteellä istumisesta vaan tuloksen tekemisestä. Jossain tuo voi olla tosin sama asia.
Sama koskee tupakoivia tuloksen tekijöitä. Missä on muka sama asia istua tekemättä mitään työpisteellä? Sinä taidat kuulua niihin, jotka väittävät tekevänsä tuloksensa vetelehtimällä pitkin toimistoa ja piiitkällä kahvitunnilla. Hah!!
Nikotiinilaastari, -purkka tai -suihke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee tupakoivia tuloksen tekijöitä. Missä on muka sama asia istua tekemättä mitään työpisteellä? Sinä taidat kuulua niihin, jotka väittävät tekevänsä tuloksensa vetelehtimällä pitkin toimistoa ja piiitkällä kahvitunnilla. Hah!!
Minä teen tarvittaessa päivän tuloksen miettimällä asiaa seittämän tuntia tupakalla ja kirjoittamalla kaiken ylös puolessa tunnissa.
Ei mun työpaikalla sais polttaa. Ramppaan silti jatkuvasti tupakalla. Kunhan työt tulee tehtyä.
Juu mukava työpaikka on ja 21 vuotta olen tykännyt olla.