Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektiolääkkeet

Vierailija
11.05.2023 |

Kuinka monta vuotta nuo lääkkeet ovat
antaneet sinulle seksiä lisää

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkkaan tiedä paljonko vuosia tuli

lisää totaalisesti, mutta käytetty on jo

Jotain 10 v. Ehkä enemmänkin.

Vierailija
2/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran. Joskus hiukan yli 50-vuotiaana alkoi erektio heiketä vähitellen eikä sille mitään voinut vaikka kunto oli hyvä ja elämäntavat kunnossa. Vaimon kanssa on  pitkän liiton aikana rakasteltu pari kertaa viikossa kauan jo ja pääosin tuloksellisesti kummallekin. Liian kauan vaan odotin kun kerroin lääkärille ja sain heti tietenkin sildenafiilit. Testolääkitys tuli myös. Muistan vieläkin sen tilanteen , kun otin niitä ensi kertaa ja tuli heti täysi erektio ja vaimo sai pitkästä aikaa nauttia tosi kovasta- ja sen kyllä tosiaan kumpikin huomasi että oli ollut puutetta kunnollisesta yhdynnästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinulla tuo testolääkitys on ?

Paljonko ajattelisit siitä olleen hyätyä ?

Vierailija
4/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyään testopiikki kankkuun joka toinen kuukausi eli aika usein. Se ei ole ihan halpaa ,kun piikki maksaa n 80 €/kpl , mutta terveyskeskuksessa se laitetaan ja on se sen arvoista minusta. Kyllä se lisää minulla seksuaali- ja muutakin energiaa selvästi. Onneksi seksihaluja on molemmilla  suurin piirtein yhtä paljon ja yhtä usein. Aamuisin se on parasta eikä silloin aina edes tarvitse sinisiäkään....

Vierailija
5/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sitten. itse käytän vain sinkkiä 25 ja

D3 vitamiiniä . Tr. Tolonen kun väittää, että

sillä saa ikämieskin testo tason nostettua,

varsinkin siis tuolla sinkillä. Tuo testohan

muuten laskee iän myötä

Vierailija
6/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyään testopiikki kankkuun joka toinen kuukausi eli aika usein. Se ei ole ihan halpaa ,kun piikki maksaa n 80 €/kpl , mutta terveyskeskuksessa se laitetaan ja on se sen arvoista minusta. Kyllä se lisää minulla seksuaali- ja muutakin energiaa selvästi. Onneksi seksihaluja on molemmilla  suurin piirtein yhtä paljon ja yhtä usein. Aamuisin se on parasta eikä silloin aina edes tarvitse sinisiäkään....

Käytitkö ennen piikkiä testogeeliä? Minulla on ollu testogeelipussit käytössä noin 15-vuotta. Kolmen kuukauden annos on noin 90€ eli euron per päivä....tosin joskus on annosta nostettu pariinkin pussin päivässä. Silloinhan jo hintakin nousee tuntuvasti . Tosiaan puhkesi kilpirauhasen vajaatoiminta aikoinaan ja siinä samalla huomattiin selviteltiin, että hetkinen taitaa olla muutakin, kun olotila ei meinannut korjaantua. Onneksi oli hyvinkin huolehtivainen lääkäri. Nyt ikää jo 61 ja muna pelittää aika hyvin. Joskus otan sildanafelin neljäsosan/ puolikkaan . Kyllähän se erektio on silloin aika jäätävän kova. Kuin teinivuosina😂. Mutta juu toimii ilman sinistä pilleriä ihan kivasti vielä. Vaimolla nuo vaihdevuodet niin se kyllä tahtoo olla nykyään hidaste. Kerran viikkoon naidaan....voisin kyllä mieluusti tuplata määrän👍. Elämäntavat on itsellä muuten kunnissa. Alkoa hyvin harvoin ja treenailua neljästä-viiteen kertaan viikossa. Parilla ikäiselläni kaverilla seksihommat loppuneet jo kymmenen vuotta sitten. No, kovat on pojilla ylipainotkin. Mielestäni , jos viisikymppisellä jo seksitouhut ohi niin ikävältä elämänä kuulostaa. Todella. Kyllähän pillu muutaman kerran päivässä pitää miehellä olla.

Vierailija
7/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytitkö ennen piikkiä testogeeliä? Minulla on ollu testogeelipussit käytössä noin 15-vuotta. Kolmen kuukauden annos on noin 90€ eli euron per päivä....tosin joskus on annosta nostettu pariinkin pussin päivässä. Silloinhan jo hintakin nousee tuntuvasti . Tosiaan puhkesi kilpirauhasen vajaatoiminta aikoinaan ja siinä samalla huomattiin selviteltiin, että hetkinen taitaa olla muutakin, kun olotila ei meinannut korjaantua. Onneksi oli hyvinkin huolehtivainen lääkäri. Nyt ikää jo 61 ja muna pelittää aika hyvin. Joskus otan sildanafelin neljäsosan/ puolikkaan . Kyllähän se erektio on silloin aika jäätävän kova. Kuin teinivuosina😂. Mutta juu toimii ilman sinistä pilleriä ihan kivasti vielä. Vaimolla nuo vaihdevuodet niin se kyllä tahtoo olla nykyään hidaste. Kerran viikkoon naidaan....voisin kyllä mieluusti tuplata määrän👍. Elämäntavat on itsellä muuten kunnissa. Alkoa hyvin harvoin ja treenailua neljästä-viiteen kertaan viikossa. Parilla ikäiselläni kaverilla seksihommat loppuneet jo kymmenen vuotta sitten. No, kovat on pojilla ylipainotkin. Mielestäni , jos viisikymppisellä jo seksitouhut ohi niin ikävältä elämänä kuulostaa. Todella. Kyllähän pillu muutaman kerran päivässä pitää miehellä olla.

Käytin tosiaan aluksi sitä geeliä olkavarteen joka päivä jonkin vuoden, mutta urologi vaihtoi sen piikkeihin. Piikki on paljon tehokkaampi kyllä. Käyn nykyään urologilla kontrollissa laajenneen eturauhasen takia joka vuosi ja samalla nuo testot ym uusitaan, otetaan verenkuva, jossa on testo, PSA jne. Onhan se ihan mukavaa tässä iässä vielä kun melkein aina saa seksiä kun haluttaa ja pystyykin siihen. Toki vaimokin riittävästi lämmitellen  saa aina orgasmin yhdynnässä  myös ja kuulostaa että nauttii siitä :)

Vierailija
8/14 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä ikämiehenkin treenata kannattaa.

Ainakin käsipainot ja kunnon rasitus kolmen

sarja ,olen kuullut. Itse vetelen mielellään

ylätaljaa salilla muutaman sarjan. Se ei sitten

rasita selkärangan välilevyjä. Kunnon lyhyt

rasitus nostaa testoja. Pikkuhiljaa kun tuon

rääkin alottaa, niin kyllä se siitä lähtee

Vierailija
9/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä ikämiehenkin treenata kannattaa.

Ainakin käsipainot ja kunnon rasitus kolmen

sarja ,olen kuullut. Itse vetelen mielellään

ylätaljaa salilla muutaman sarjan. Se ei sitten

rasita selkärangan välilevyjä. Kunnon lyhyt

rasitus nostaa testoja. Pikkuhiljaa kun tuon

rääkin alottaa, niin kyllä se siitä lähtee

No johan. Ei se ikä estä ihan kunnolla treenaamasta ihan normaalisti.

Samoilla periaatteilla voi hyvin treenata, kuin nuoremmatkin. Voimatasot tietenkin laskee aina, kun ikää tulee mittariin ja levon osuus harjoittelun suunnittelussa kasvaa.

Kannattaa yhdistää voimaharjoittelu sekä myös aerobinen harjoittelu. Mielellään nämä suoritteet vielä eri päivinä .

Itse en esim viiskymppisenä saanut kunnolla leukoja vedettyä ja nyt yli kuuskymppisenä vedän jo lisäpaino leuanvetoa. Parhaimmillaan painovyössä roikkuu 30-kiloa. Itse painan 85 eli siis 115 kiloa nousee leuanvetotangon päälle. Toki, toki teen monipuolisesti muutakin...koko kropalle. Olen vain hurahtanut tuohon leukailuun.

Lenkillä käyn kolmisen kertaa viikkoon. Lenkkien pituus vaihtelee 15 kilometristä lyhyempiin lenkkeihin. Riippuu haenko pk-lenkkiä vai mennäänkö vk-alueella. Siis pk on peruskestävyyttä ja vk on vauhtikestävyyttä. Monipuolisuus on tärkeintä näin mielikin pysyy virkeänä, eikä harjoittelu tunnu tylsältä.

Vierailija
10/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan, oliko testoresepti

hankala saada?

Kävittekö terveyskeskuksessa

vai yksityisen puolella.?

Itsellä arvo oli 10 kun mittautin,

lieneekö tarpeeksi alhainen reseptiin...

Vierailija
11/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56v kirjoitti:

hankala saada?

Olin silloin vielä työelämässä eli työterveveyden kautta . Ei ollu mitään ongelmia testoreseptin saamiseen, kun vaje huomattiin. Arvot oli alle 10. Niitä seurattiin aluksi hyvinkin aktiivisesti ja myöhemmin kerran pari vuoteen. Mieleeni muistuu vuosi 2010 jolloin arvot jostain syystä kohosivat hyvinkin korkeiksi. Voi että....olo oli kyllä ihan kuin supermiehellä 😂 Vaimolla alkoi jo hermot kiristyä. Panin kuin kani ja erektio oli lähestulkoon kokoajan päällä. Treenasin kuin hullu väsymättä juuri ollenkaan . No...ei tuota menoa montaa viikkoa kestänyt, kun arvot normalisoitui. Kaiholla muistelen vieläkin. Tuntuihan se viiskymppisenä ukkona aika mukavalta .

Vierailija
12/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 56v kirjoitti:

hankala saada?

Olin silloin vielä työelämässä eli työterveveyden kautta . Ei ollu mitään ongelmia testoreseptin saamiseen, kun vaje huomattiin. Arvot oli alle 10. Niitä seurattiin aluksi hyvinkin aktiivisesti ja myöhemmin kerran pari vuoteen. Mieleeni muistuu vuosi 2010 jolloin arvot jostain syystä kohosivat hyvinkin korkeiksi. Voi että....olo oli kyllä ihan kuin supermiehellä 😂 Vaimolla alkoi jo hermot kiristyä. Panin kuin kani ja erektio oli lähestulkoon kokoajan päällä. Treenasin kuin hullu väsymättä juuri ollenkaan . No...ei tuota menoa montaa viikkoa kestänyt, kun arvot normalisoitui. Kaiholla muistelen vieläkin. Tuntuihan se viiskymppisenä ukkona aika mukavalta .

Minulla se lähti työterveyden kautta aikanaan liikkeelle, siitä passitus urologille jne. Testo oli varmaan jotakin 7-8 , kun ensi kerran sain lääkityksen.Eturauhasen liikakasvun toteaminen n 5 v sitten toi sitten säännölliset urologin käynnit, PSA-mittaukset jne ja siinä yhteydessä aina uusitaan testopiikin resepti ja erektiolääkkeet.Sen kyllä huomaa kun piikistä on kauan, että aamuerektiot puuttuvat melkein ja on jotenkin väsyneempi olo. Nyt kun hiljattain sain piikin on taas rakasteltu 3 x viikossakin , eilen oltiin viimeksi ja aamuerektiot palanneet hyvin. Sitä on viikonloppuaamuisin mukavaa hyödyntää ilman lääkkeitä kun vaimokin haluaa yleensä aina, kun aletaan herättyämme hyväillä sängyssä. On ihanaa kuulla, kun on lämmittelyn jälkeen sisällä se tuttu nautinnollinen ääni...onpas kova...

Vierailija
13/14 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56v kirjoitti:

hankala saada?

Kannattaa mennä suosiolla yksityiselle jollekin testoasioihin ja seksuaaliterveyteen perehtyneelle lääkärille.

Vierailija
14/14 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lukuisia vuosia. Aloitin 46-vuotiaana. Ilman niitä ei tapahdu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi