Kauan Burana säilyy? Noin puoli vuotta sitten hankittu mutta purkki ei enää tallessa. Uskaltaako ottaa?
Kommentit (11)
Ilman muuta, kunhan eivät ole olleet esim. autossa tuota puolta vuotta, jossa välillä olleet pakkasessa ja välillä lämmittimien paahteessa. Eli suht stabiilit säilytysolosuhteet olleet.
Iankaiken säilyy, niinkuin liki kaikki pillerit. Armeijassa jaettiin vuosilla vanhentunutta buranaa.
Eihän se miksikään myrkyksi muutu vanhentuessaan, teho vaan saattaa laskea.
Mielisairaalasi henkilökuntaan vot lutaa.
Viime kuussa ostamassani Buranassa viimeinen käyttöpäivä vuonna 2027 joten eiköhän ne aika kauan säily
Vierailija kirjoitti:
Eihän se miksikään myrkyksi muutu vanhentuessaan, teho vaan saattaa laskea.
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan!
Purkki, onko niitä purkeissakin? Mä ostin sellasen jossa on painettava alumiinipakkaus ja tarkistin just, säilyy 4/ 2027 asti, eli aika kauan huonelämmössä.
Itse söisin vielä, vaikka olisi päivämäärä puoli vuotta vanhentunut. Jos viimeinen käyttöpäivä mennyt umpeen jo vuosi sitten, voisin ehkä ostaa uuden pakkauksen.
Riippuu missä olet säilyttänyt sitä, mutta oikein säilytettynä ne säilyy monta vuotta.
Kyllä uskaltaa, varsinkin jos olet säilyttänyt ne muuten ohjeen mukaan ja varmasti tiedät niiden olevan Buranoita.