Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako mikään kosmetologilla otettu hoito löysään leukalinjaan?

Vierailija
11.05.2023 |

Leukalinjani on ollut löysä jo 25-vuotiaasta lähtien.
Tarkoitan siis linjaa, joka lähtee leuankärjestä korvaan. Niin siinä puolivälissä se linja notkahtaa alaspäin läskin takia. Läskiä on ollut siinä kohtaa aina ja kaulakin on melko läskinen, vaikka olen normaalipainoinen.
Olen nyt 45 v ja tämä pahenee vain ja vanhentaa minua todella paljon, peilistä katsoo bulldoggi.
En haluaisi mihinkään perinteiseen alakasvojen kohotukseen, vaan haluaisin tämän löysän läskin pois, saan ihan sormilla otteen siitä, vähän jos kallistan päätä, niin ihan törkeät läski-ihrat oikeen pullottaa tossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa auttaa.

Vierailija
22/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain veitsen alle meno auttaa, valitettavasti. Mulle tulossa myös hyvää vauhtia roikkuposket kun äitiä katsoo ja ensimerkit on jo havaittavissa. Aina ollut rakenne semmoinen että se leukalinja ei ole kovin selkeä. Lohduttaudun sillä että edes edestäpäin näyttää ihan hyvältä :') Ja toivon että olen nelikymppiseksi mennessä lopettanut kaikki ulkonäkömurehtimiset/miettimiset. Helpommin sanottu kuin tehty. Aika aivopestyksi koen oloni, siis että arvo määrittyy niin helvetisti ulkonäön kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumppa auttaa.

Olin tulossa sanomaan samaa. Parhaat tulokset saa tietenkin ennakoivasti mutta kyllä se auttaa tuossakin vaiheessa. 

Katsoin just aamulla viitisen vuotta vanhaa kuvaa itsestäni ja huomasin että mun leukalinja on nykyään paljon terävämpi, olen tehnyt kasvojumppaa useamman kerran viikossa koko koronan ajan, paino on suunnilleen sama ollut koko ajan. 

N52

Vierailija
24/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologeilla on erilaisia laitehoitoja?

Poistaako mikään niistä rasvaa?

Mun löysä leukalinja johtuu siis rasvasta.

ap

Jos rasvaa on vaan siinä eikä muualla, laihduttaminenkaan ei auta. Rasvaimulla pääset tuosta eroon. Ja onhan niitä jotain rasvan jäädytysjuttuja, en tiedä tehoaako ne.

Joo, ei laihduttaminen auta, sillä en halua laihduttaa tikkulaihaksikaan.

Eikö joku radiofrekvenssilaite poista rasvaa? 

Ja joku mallihan otti jotain jäädytysjuttuja naamaansa ja koko naama meni pilalle. En sitä jäädytysjuttua halua.

Rasvaimussa on hermovaurion riski, eikö? Ja siinä kajotaan ihon alle. Meinaan, että olisiko jotain laitetta, jota vain pyöritellään tossa läskissä ja läski sulaisi siitä sitten pois?

Jos maailmassa olisi jokin laite, jolla tarvitsisi vain vähän pyöritellä ja läskit sulaisivat pois, niin kuvitteletko, että koko maailma ei olisi kuullut siitä. Jos joku kehittäisi oikeasti toimivan tuollaisen laitteen, hän olisi miljardööri ja kaikki käyttäisivät sitä. 

Vierailija
25/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalipainon rajoissa, mutta oletko siellä ala-, keski- ja yläalueella. Jos olet ihan normaalipainon ylärajoilla ja et harrasta aktiivisesti voimaharjoittelua, niin todennäköisesti sinulla on suhteellisen korkea rasvaprosentti ja sitä rasvaa on ylimääräistä muuallakin. Paikallisesti et voi laihduttaa, mutta jos pudotat rasvaprosenttiasi, leukaläskisikin vähenevät. Muuten rasvaimut ja kasvojenkohotukset ovat varmaan ainut oikeasti toimiva keino. Tottakait voit maksaa ihan haluamasi summan erilaisista voiteista, hieronnoista sun muista, mutta saman tehon saat, jos lähetät rahat minulle ja minä lähetän taikayksisarvisen muokkaamaan leukaasi. 

Normaalipainon ylärajassa joo olen, bmi 24, ja on korkea rasvaprosentti. Mutta oli mulla noi läskit laihempanakin

ap

No ihmisillä rasva kertyy vähän eri paikkoihin, mutta läski on läskiä ja lähtee laihduttaamalla. Et olisi mikään "tikkulaiha" vaikka olisit siinä normaalipainon keskivaiheilla ja sinulla olisi normaali rasvaprosentti. Se painoindeksin vaihteluväli johtuu siitä, että ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita ja lihasmääriä, joten yksi luku ei sovi kaikille. Jos painoindeksin ylärajoilla oleminen johtuu korkeasta rasvaprosentista, se ei tarkoita, että painolle ei kannataisi tehdä mitään, vaikka onkin juuri ja juuri normaalipainon sisällä. 

Vierailija
26/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuan rasvaimu on ainoa, mikä toimii. Unohda kalliit voiteet ja kosmetologien hintavat "laitehoidot" ja pistokset. 

Itselle tehtiin paikallispuudutuksessa, katselin vaan kun veri-rasvahyhmä meni letkua pitkin. 

Mutta kannattaa. Pulldog posket on kauheat ja paino vetää suupieliä alaspäin.