Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29 v. nainen. Miten päästä ajatuksesta, etten löydä sopivaa kumppania?

Vierailija
10.05.2023 |

Ajatukset ohjaavat nyt selkeästi liikaa omaa toimintaa, kun en näe itseäni enää parisuhteessa ja itsetuntoni on huonontunut lähinnä ex-kumppanin sekä muiden miesten kommenteista johtuen. Ex kommentoi todella paljon, miten en oikeastaan osaa mitään eikä edes hän halunnut viettää aikaa kanssani. Nyt sitten tämän jälkeen, varsinkin yöelämässä, moni lähestyy ja kiinnostuu lähinnä pinnallisista asioista. Kukaan ei tunnu haluavan sitoutua ja jopa persoo nallisuus häiriöiseltä vaikuttanut henkilö antoi kommentteja ulkonäöstäni luetellen plussat ja miinukset tyylistäni ja yleisesti ulkonäöstäni. Ne kommentit jäävät helposti toistamaan itseään, kun hyviä kokemuksia ei tule. Kukaan ei lähesty aidon keskustelun tarpeessa. Olen normaalipainoinen (lähempänä alipainoa, jos se jotakin täällä av:lla kiinnostaa), muutamia harrastuksia löytyy, ja pidän huolta itsestäni. Lisäksi olen koulutettu, ja pelkään myös, että miehet eivät halua kunnianhimoista naista. Auttakaa nyt joku muuttamaan mun ajatusmaailmaa, tästä ei tule mitään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ajattelemasta sun ex tyyppiä

Vierailija
2/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on itsetunto-ongelma. Ei sitä parisuhde pelasta ja turha kuvitella terveestä suhteesta jos itsetunto on huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikkien etu että pysyt sinkkuna

Vierailija
4/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaikkien etu että pysyt sinkkuna

Aivan varmasti:D puhutko omasta kokemuksestasi viisastuneena vai mitä luulet tällä kommentilla nyt ilmaisevasi?

Vierailija
5/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on itsetunto-ongelma. Ei sitä parisuhde pelasta ja turha kuvitella terveestä suhteesta jos itsetunto on huono.

Tästäkö johtuen avioeroprosentti on 70?

Vierailija
6/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt sitten tämän jälkeen, varsinkin yöelämässä, moni lähestyy ja kiinnostuu lähinnä pinnallisista asioista"

Hei mennäänkö tanssimaan? Mä haluaisin kuulla sun koulutustasosta, urasuunnitelmista ja syvimmmistä tunteista.

Vierailija
7/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta standardejasi. Mieti mitä haluat ehdottomasti kumppanissasi, äläkä jousta näissä vaatimuksissa. (olettaen, että ovat järkeviä). Tiedä mitä haluat, äläkä haaskaa aikaasi epäsopiviin miehiin. Sillä tavalla saat itsellesi sopivamman kumppanin, minkä lisäksi itsevarmuus viehättää ihmisissä aina. (ellei kyseessä ole jonkinlainen hyväksikäyttäjä joka etsii helppoa uhria) Jos olet epätoivoinen, sinua kohdellaan itsestäänselvyytenä.

Jos standardeihisi sopivaa kumppania ei löydy, on oikeasti parempi olla yksin.

Vierailija
8/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pinnallisia ja siksi et löydä kumppania. Nainen haluaa pahis miehen eikä mitää kunnollista miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme