Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei pidä yhteyttä

Auttakaa
10.05.2023 |

Olen 31-vuotias sinkkunainen. Kukaan ystävistäni ja kavereistani ei pidä yhteyttä. Tai no, yksi on vuosien ajan pitänyt uskollisesti keskimäärin kerran kuukaudessa. Sitä arvostan, mutta tunnen yksinäisyyttä.

Olisi kiva, jos joku vaikka viestillä kysyisi, mitä kuuluu tai ehdottaisi tapaamista. Tapahtuuko sellaista nykyään?

En ymmärrä, mikä tähän on syynä. Itse välillä saatan kysyä kuulumisia ja ehdottaa tapaamista, mutta olen alkanut arastella, koska vastavuoroisuutta ei ilmene.

Kaipaan seuraa.

Onko muilla samanlaista? Mitä tehdä?

Mitä ajattelisitte, jos ystävänne tai tuttunne kutsuisi teidät vaikka teekupposelle tai kävelylle? Olisiko se vaivaannuttavaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Sellaista se on meidän kilttien ihmisten elämä ettei kukaan pidä yhteyttä. Yksin on oltava, olen ollut yksin jo 10 vuotta ilman että ketään olisi kysellyt kuulumisia.

Millä tavoin kiltteys liittyy yksinäisyyteen tai yksinäisyyden kokemukseen? Vaatimalla ei saavuta mitään vaan ainoastaan työntää toisia kauemmaksi.

Vierailija
22/26 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Sellaista se on meidän kilttien ihmisten elämä ettei kukaan pidä yhteyttä. Yksin on oltava, olen ollut yksin jo 10 vuotta ilman että ketään olisi kysellyt kuulumisia.

Millä tavoin kiltteys liittyy yksinäisyyteen tai yksinäisyyden kokemukseen? Vaatimalla ei saavuta mitään vaan ainoastaan työntää toisia kauemmaksi.

Samaa mietin! Sitäpaitsi mielestäni tämä kuulostaa enemmän marttyyrilta kuin kiltiltä. Ulos kuoresta ja itsesäälistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuunkaan. Eivät edes vastaa jos laitan viestiä tai yritän soittaa. Sitten muutaman viikon kuluttua, kun on ollut niin kiirettä. No, ei siinä mitään. Soitan tuubaa ja seuraan ankkani edesottamuksia.

Sara

Hei Sara! Kiitos kommentistasi. Tosi harmi, etteivät edes vastaa. Onko sinulla oikeasti ankka?

- ap -

Vierailija
24/26 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mitä sinulle kuuluu?

- ap -

Mitä yksinäiselle nyt kuuluu yleensä. Eipä juuri mitään.

Vierailija
25/26 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mitä sinulle kuuluu?

- ap -

Repäiset sen kiltin yltäsi, kun käyt kylillä ja karjut hetken, niin huomio on taattu.

Vierailija
26/26 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mitä sinulle kuuluu?

- ap -

Olipas kapeakatseinen ajatus.