Paljonko teillä sinkut menee viikossa ruokaan?
Itselläni aina se 100 eur vaikka kuinka koitan pihistellä. Miten voisin kuluttaa vähemmän?
Kommentit (23)
60. En osta mitään ylimääräistä herkku juttua.
Ehkä jotain 40-50 euroa yleensä. Joskus enemmän, jos käyn ravintolassa tai tilaan woltilla.
Jotain 200€ viikossa 4henkilöä perhe
Menee alle 70euroa, kun ostan punalappuja ja valmistan itse juureksista ja edullisista kasviksista, en oikeastaan syö lihaa mutta munia.
Mun kaverin kaupoissa ei kuulemma ole punalapputuotteita, mutta mun alueella on monessa kaupassa, joten suosittelen jos liikut, niin katso.
Sitten jos sulla on ruokajono jossain lähellä, niin sekin auttaa, itse käyn kerran viikossa hakemassa. Viimeksi oli vadelmarasia, tosi kiva yllätys!
80-100e, en kauheasti pihistele mut vähän katson mitä ostan. Tilaan yleensä kotiinkuljetuksella kuukauden kuivatavarat/pakasteet tms säilyvät, niin muulloin voi sitten hakea vain täsmätarpeet.
Bruh, mulla meni 400e viime kuussa. Syön ulkona tosi paljon. 💀
60 e. Vähennä eineksiä ja leikkeleitä.
40-60 euroa suurinpiirtein, sisältää dödön, pesuaineet (omat ja kämpän) ja vessapaperin. En juokse tarjousten tai punalappujen perässä, mutta olen aika pieniruokainen ja peruselintarvikkeeni ovat edullisia. Inhoan ruoanlaittoa, joten teen kerralla melkein kahden viikon ruoat pakkaseen (3-4 lajia - pari keittoa, ehkä joku curry ja pasta).
Noin 80 e/vko. Ei sisällä työpaikkalounaita.
Ehkä jotain kolmisen sataa. Tosin sillä syön ulkona 2-3 kertaa viikossa.
Joku 130 euroa, jos mukaan lasketaan työpaikkalounaat ja jätetään pois vapaa-ajan kahvila- ja ravintolakäynnit
Vierailija kirjoitti:
100€ keskimäärin
Jos sulla olisi kaksi lasta (koululaisia), teillä menisi kuukaudessa ruokakauppaan siis pelkästään 1200 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain 200€ viikossa 4henkilöä perhe
No olen pieniruokainen, pian 2v poika, 4v poikaja aviomies niin kyllä riittää hyvin.. eli noin 800€ kuukaudessa menee ruokakauppaan (myös pesuaineet ja vaippaa ym.)
Jotain 70 euroa.